W kwestii zawieszenia jeszcze moje 3 grosze. Ja mam w g31 pneumatyczne zawieszenie, ale opony mają dość niski profil i to runflaty, mieliśmy jeszcze przed zakupem tesli f36 czyli 428 ix, czwórka gran coupe, też opony 19 cali tutaj był bardzo niski profil, klasyczne zawieszenie. Jazda czwórką to było jak jazda taczką na drewnianym kole w porównaniu do g31. Różnicy pomiędzy ygrekiem, a g31 ja nie czuję żadnej, ale z premedytacją kupiłem long range. I chociaż dokupiłem acc boost, i w zasadzie za kilka tysięcy więcej mogłem mieć wersję performance z ładniejszymi 20 calowymi kołami, to nie chciałem jej właśnie z uwagi na komfort podróżowania. Gdyby się dało wybrać wersję performance z felgami 19 cali, na większym profilu, i tak zestrojonym zawieszeniem jak w long range to bym brał performance.