Juniper - czy warto czekać?

blazej

Pionier e-mobilności
Jak płacisz 400k+ to chcesz już mieć wszystko. Także zasięg i jakość w środku. Konkurencją w tym segmencie się rozwija, więc Tesla też musi. Inaczej X pozostanie bardziej ciekawostka na rynku niż realnym wyborem na tym poziomie cenowym.
 

kubatar

Pionier e-mobilności
Tesli może być na rękę zmniejszenie produkcji X i S bo ich produkcja pochłania dużo pracy pracowników. Nie jest tak zautomatyzowana jak Y i X a poza tym to przestarzałe konstrukcje. Przedłużają życie tych produktów żeby nie zostać takim Chryslerem ale predzej czy później beda musieli wprowadzić nowe modele.

25% pojemności aku to dobry wynik. Jak do tego damy 250 kW ładowanie to juz w trady bedzie mega komfort. Ciekawe czy SR tez bedzie nial 25% tj. 78 kWh? 🙂
 

blazej

Pionier e-mobilności
Tesli może być na rękę zmniejszenie produkcji X i S bo ich produkcja pochłania dużo pracy pracowników. Nie jest tak zautomatyzowana jak Y i X a poza tym to przestarzałe konstrukcje. Przedłużają życie tych produktów żeby nie zostać takim Chryslerem ale predzej czy później beda musieli wprowadzić nowe modele.

25% pojemności aku to dobry wynik. Jak do tego damy 250 kW ładowanie to juz w trady bedzie mega komfort. Ciekawe czy SR tez bedzie nial 25% tj. 78 kWh? 🙂
Tylko że to nie jest 25% pojemności więcej a ok. 18%.
 

UseYbrain

Posiadacz elektryka
Moim zdaniem to będzie podniesienie brutto 82 do 95. Tesla jest jak Apple. Stopniowa ewolucja zamiast rewolucji !
 

Teslowychopak

Posiadacz elektryka
fajne jest to Teslowe premium ;) ja od początku stałem na stanowisku, że Tesla to jest wyrób masowy i tani. niestety na tym forum to jest najwyraźniej temat tabu, który ma swoją rzeszę zaklinaczy rzeczywistości. podziwiam wytrwałość. co jeszcze Elon musi odciąć z elementów użytecznych żeby było bardziej premium? ;)
A czym ty jeździsz ? i3 ? przecież tego juz nie produkują ,wykonane z butelek po wodzie mineralnej i śmieciach z odzysku? miałem to kiedyś na testach i tragedia ,drzwi tylnych nie otworzysz bo przednie blokują ,jakość boczków w drzwiach to masakra ,a ty tu piszesz o tabu Tesli. Mam Tesle Y Performance i nie zamienię tego auta na żadne BMW i4M50 które miałem na trzy dni, nie wspomnę o wynalazkach typu Id3 itp ,Kia itp, Kupiłem Tesle bo ma najlepsze ładowarki na świecie najlepsza aplikacje i nie płace za serwisy gwarancyjne jak w innych firmach się płaci.Autem zrobiłem 33 tys km bez żadnego problemu jedyne na co mógłbym ja zamienić bez dopłaty to Tesla S LR. nowa z salonu z fotelami z alcantara i wentylacja.
 

Najnowsze dyskusje

Top