Juniper - czy warto czekać?

Twenty

Zadomawiam się
Ja też się zastanawiałem czy czekać na nowy czy brać. Potem się zastanawiałem między 3 HL a Y.
Teraz stwierdzam, że straciłem czas na myślenie bo bym jeździł Y dwa miesiące wcześniej. Ja jestem zadowolony, wcześniej miałem 3 SR+. Jedyny plus z czekania dla mnie to czarne kołpaki zamiast tych "srebrnych". Mam leasing na 3 lata też promocyjny, choć procent wyższy. Jak wyjdzie nowy model, to przesiądę się na nowy, tyle że za niecałe 3 lata :).
jakie masz % promocyjne? to 1% to jest w mojej opini jak za darmo :)
 

Szynkus

Zadomawiam się
Co wy z tym ambientem to ja nie wiem. Na co te podświetlanie boczków drzwi? Co to jest sypialnia i światło nastrojowe? W szybach to się odbija. W nocy razi. Od razu wyłączam to cholerę.
Zależy jak jest, jestem przyzwyczajony do tego i lubię jeśli jest, a nie jest przegięte. W BMW 430 GC miałem to pod listwami, więc szła tylko delikatna poświata na boczki. Natomiast moja żona na brak manetek do kierunkowskazów reaguje nerwowo i to jest też przedmiot dyskusji ;).
 

blazej

Pionier e-mobilności
też jeździłem w odstępie 10 minut między jednym i drugim modelem i różnicy w głośności praktycznie nie zauważyłem, nawet subiektywnie skłaniałbym się do tego, że w Y jest minimalnie ciszej.
To jest zdecydowanie subiektywne i tutaj akurat też opony ich wyważenie mogą mieć znaczenie. Ja miałem jazdy z trzema różnymi osobami i każdy uznawał, że w Y jest wyraźnie głośniej. Natomiast jazdy były robione na przełomie maja i czerwca, a Y miał 15k kilometrów zrobione, nie wiem jaki miesiąc i rok produkcji. Możliwe, że coś od tego momentu zmieniono.
 

Pedr

Posiadacz elektryka
Podświetlenie IMO bardzo ożywia wnętrze, IMO zdecydowanie na plus. Co do głośności, o ile dobrze pamiętam, nie słyszałem większej różnicy, ale nie jeździłem Y zbyt szybko. Wentylowane fotele - zgadzam się z @blazej - trzeba uważać bo w trybie auto potrafi mocno dmuchać (ja się nabawiłem problemów pod koniec sierpnia i obwiniam właśnie za to wentylację fotela). Dla mnie istotna jest kwestia komfortu - pokonywanie progów zwalniających, jazda po dziurach jest jednak znacznie mniej upierdliwa w TM3HL. Pamiętam, że po odebraniu jeździłem trochę po Warszawie delektując się przejechaniem przez każdą studzienkę lub próg :)
 

Twenty

Zadomawiam się
To jest zdecydowanie subiektywne i tutaj akurat też opony ich wyważenie mogą mieć znaczenie. Ja miałem jazdy z trzema różnymi osobami i każdy uznawał, że w Y jest wyraźnie głośniej. Natomiast jazdy były robione na przełomie maja i czerwca, a Y miał 15k kilometrów zrobione, nie wiem jaki miesiąc i rok produkcji. Możliwe, że coś od tego momentu zmieniono.
mam bmw G20 z podowjnymi szybam i jak jechalem Y to dopiero przy 140kmh czulem roznice na korzysc bmw
 

eimi

Pionier e-mobilności
3HL zdecydowanie mniej podskakuje, jest miększy, niestety przy skrętach kierownica też to czuć, pod tym względem wolałem trójkę przed liftem. Do tego przy wyższej prędkości mniej szumi wiatr, jednak sedan to sedan i jak ktoś szuka więcej komfortu z dobrymi osiagami to powinien całkiem odpuścić suvy bez dobrej pneumatyki.

W Y na przestrzeni lat trochę jednak się zmieniło i najlepiej się samemu przejechać porównać bo bazowanie na opiniach z netu może być mylne, bo nie wiadomo tak naprawdę której wersji auta dotyczą. Moim zdaniem wersja z 2022 nie nadawała się do codziennej jazdy, ta już jest okej, ale nadal to jest auto z tych twardszych. Dużo zależy od nawierzchni, Y nie lubi drobnych nierówności na drodze bo ma tendencję do podskakiwania jak sportowe auto.
 

zibizz1

Pionier e-mobilności
wow to 1,9% to tez bardzo dobre a przy jakich parametrach ?
Oprocentowanie nie zależy od parametrów. Te 0,99% od Tesli to oprocentowanie a nie koszt. Gdy Tesla wyprzedawała stary Model 3 to bylo 3,49% z tego co pamiętam, a to i tak bylo ponad 2x mniej niz rynek
 
Top