Juniper - czy warto czekać?

ELuk

Pionier e-mobilności
Trudno się zgodzić z opinią, że TM3 wykastrowali.
Przecież TM3 to pierwszy model masowy Tesli, TMY był później więc opcje które ma są niejako upgradem TM3 na której bazuje.
A model SR jako tańszy logicznie musiał być uboższy.
Co do haka to ja mam fabryczny, więc nie wiem co to za koncepcja że dopiero w HL. ( mylisz z wersja performance, bo to ona haka nie miała, ale poza tym jednym trudno ją za wykastrowaną uważać).
 

Szynkus

Zadomawiam się
Mam wrażenie że w TM3 tylna kanapa jest wygodniejsza dla dorosłych, ale mniej praktyczna dla dzieci. W TMY foteliki montuje się bardziej na zewnątrz i po środku zostaje więcej miejsca niż w TM3 a do tego można położyć środkowe oparcie i jest przejście do bagażnika. I to wszystko mimo że szerokość obu kanap jest dokładnie taka sama. A i jeszcze w TMY jest regulowane pochylenie oparcia.
A co tak jest wygodnego, jak mam 184cm wzrostu, a za sobą żeby usiąść to musialem trzymac fotel miedzy kolanami niemalże, a kolano miałem przy uchu stawiając stope na podłodze.
Dla mnie M3 jest za małe nawet bez dzieci, przy jeździe próbnej HLem byłem zaskoczony, negatywnie.
 

blazej

Pionier e-mobilności
Nawet nie ma co dyskutować nad przewagą w praktyczności Y nad 3, ale przesadziłeś z hiperbolą. Jak ktoś ma dzieci w wieku do 12 lat to Trójka jest więcej niż wystarczająca. My wózek, hulajnogę, trzy torby i dwa kartony do ładowaliśmy ostatnio bez większych problemów, przedni wciąż był pusty.

Nie będę ukrywał, że na Y nie czekałem w nowej wersji między innymi dlatego, że nie wierzę, że to auto przestanie być wizualnie tak okropne. Po prostu bryła jest szkaradna a jej nie zmienią. Może kiedyś się przełamie, bo co tu dużo gadać - auto jest dużo bardziej praktyczne, a za kilka lat ze starszymi dzieciakami może być różnie.
 

Grzesiek

Pionier e-mobilności
Nawet nie ma co dyskutować nad przewagą w praktyczności Y nad 3, ale przesadziłeś z hiperbolą. Jak ktoś ma dzieci w wieku do 12 lat to Trójka jest więcej niż wystarczająca. My wózek, hulajnogę, trzy torby i dwa kartony do ładowaliśmy ostatnio bez większych problemów, przedni wciąż był pusty.

Nie będę ukrywał, że na Y nie czekałem w nowej wersji między innymi dlatego, że nie wierzę, że to auto przestanie być wizualnie tak okropne. Po prostu bryła jest szkaradna a jej nie zmienią. Może kiedyś się przełamie, bo co tu dużo gadać - auto jest dużo bardziej praktyczne, a za kilka lat ze starszymi dzieciakami może być różnie.
ja się przełamuję... zaczynam widzieć fragmenty które są jako takie... Już mi się opatrzyła więc mniej zwracam uwagę na wizualne aspekty.Nawet mnie tak nie odrzuca.
I również uważam, że wiele nie zmienią w Juniper w kwestii wizualnej. Zmiana zderzaków sytuacji nie poprawi.
 

daniel

Señor Meme Officer
A co tak jest wygodnego, jak mam 184cm wzrostu, a za sobą żeby usiąść to musialem trzymac fotel miedzy kolanami niemalże, a kolano miałem przy uchu stawiając stope na podłodze.
Dla mnie M3 jest za małe nawet bez dzieci, przy jeździe próbnej HLem byłem zaskoczony, negatywnie.
Kurde, mam podobny wzrost, ale chyba tak źle nie jest. Mam za sobą fotelik normalnie, ale jak kiedyś wyjmę to sprawdzę.
 

Michal

Moderator
Kurde, mam podobny wzrost, ale chyba tak źle nie jest. Mam za sobą fotelik normalnie, ale jak kiedyś wyjmę to sprawdzę.
Mam 199 cm i normalnie fotelik za sobą i sam za sobą spokojnie siadam. @Szynkus nie ma szans na poprawną pozycję za kierownicą jeśli masz za mało miejsca. Musisz siedzieć za bardzo rozwalony ledwo sięgając kierownicy. Nadgarstek powinien się opierać na górze kierownicy.
 

daniel

Señor Meme Officer
Musisz siedzieć za bardzo rozwalony ledwo sięgając kierownicy.
Albo sylwetka pływaka i bardzo długie ręce. :D
Też mi się wydaje, że może siedzenie jest mocno pochylone, a jak przychodzi do mocniejszego kręcenia kierownicą to "pochyla się do przodu, odrywa od siedzenia, wisi na kierownicy przy manewrowaniu i siedzi jak na taborecie." W tym fragmencie filmu opowiadają o tym:


W sumie w codziennej spokojnej jeździe to da radę, ale zawsze można lepiej.
 

Szynkus

Zadomawiam się
Mam 199 cm i normalnie fotelik za sobą i sam za sobą spokojnie siadam. @Szynkus nie ma szans na poprawną pozycję za kierownicą jeśli masz za mało miejsca. Musisz siedzieć za bardzo rozwalony ledwo sięgając kierownicy. Nadgarstek powinien się opierać na górze kierownicy.

Mam 199 cm i normalnie fotelik za sobą i sam za sobą spokojnie siadam. @Szynkus nie ma szans na poprawną pozycję za kierownicą jeśli masz za mało miejsca. Musisz siedzieć za bardzo rozwalony ledwo sięgając kierownicy. Nadgarstek powinien się opierać na górze kierownicy.
No bez takich, siedze dosyc blisko z kierownicą przysuniętą na maksa, odleglosc od podlogi do bioder mi kompletnie nie leży.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Ustawienie rąk

Yoke , ludzie się dziwią że można sie przyzwyczaić, a to naprawdę fajna kierownica . Pomijam temat wajch , ale kręcenie jest super , rece po pewnym czasie same wiedzą co robić.
Ok 5 minuta 50 sek jest o ustawieniu rąk .samo odpali poniżej w tym miejscu

 

Szynkus

Zadomawiam się
jeździłem sporo w KJS i w wyścigach za młodu, naprawdę umiem usiąść, spokojnie 😅.
Po prostu TM3 sprawia mi wrażenie ciasnoty. Miałem kiedyś BMW E90 i tam było podobnie, choć najbardziej przeszkadza mi w TM3 ta wysoka w moim mniemaniu podłoga.
Tak jak mówiłem, Y is the way to go 😁
 
Top