Juniper - czy warto czekać?

Grzesiek

Pionier e-mobilności
Tesla zdobyła szacunek za wydajność napędu I prawdopodobieństwo wprowadzenia prawdziwej autonomii. Inne koncerny wciaz są w tyle. Jednak przewaga się kurczy. Gdyby nie nadchodzący lift nikt by się tu tak nie udzielał. Bo ludzie mają nadzieję na produkt zgodny z oczekiwaniami.

Natomiast uzywki wymagaka czasu i większej ilości zimnej wody dla nabywców.
Oczywiście beda sytuacje gdzie sprzeda się sztuki za 60+% wartosci 2 latków. Ale... klientela jest mocno ograniczona.
Nie wróżę BEV trzymania wysokiej wartosci.
 

Grzesiek

Pionier e-mobilności
Jesli ktos wierzy ze tesla bedzie sama jezdzic i na tej podstawie kupuje samochod albo akcje to musi byc troche naiwny ;)
W Amber Gold pewnie tez inwestowal…
Tu nie chodzi o wiarę. A o soft który Tesla ma calkiem przyjemny. Da się polubić. Ale fakt nie warto jej kupowac z tego powodu. A już na pewno nie na zapas.

Dajcie mi wydajność napędu Tesli w innych markach z ich bateriami i mnie tu nie ma.
 

Ratt

Posiadacz elektryka
Tu nie chodzi o wiarę. A o soft który Tesla ma calkiem przyjemny. Da się polubić. Ale fakt nie warto jej kupowac z tego powodu. A już na pewno nie na zapas.

Dajcie mi wydajność napędu Tesli w innych markach z ich bateriami i mnie tu nie ma.
A dlaczego nie na zapas? Jak planujesz używać 10-15 lat to doczekasz tego FSD a nawet dostaniesz za free nowy komputer do "starego rzęcha". Pokaż mi JAKĄKOLWIEK markę która tak robi?
 

krzyss

Pionier e-mobilności
A dlaczego nie na zapas? Jak planujesz używać 10-15 lat to doczekasz tego FSD a nawet dostaniesz za free nowy komputer do "starego rzęcha". Pokaż mi JAKĄKOLWIEK markę która tak robi?
Tesla zaczyna byc taka sama marka jak kazda inna, miala sama jezdzic z HW 2,5… potem niby wymieniali za darmo na 3.0 ale wcale tak latwo to nie szlo z tymi wymianami. Teraz jest juz HW 4.0 i nikomu nie wymienia z 3.0 na 4.0… a auta same nie jezdza.
Obietnice jak to ze VW id beda mialy dozywotnie aktualizacje… a juz nie wyskoczysz powyzej 3.6 jak nowe auta maja juz 4.0

W miedzyczasie obnizyli vmax autolilota do 140, wylaczyli radary, zabrali czujniki parkowania.
To jest ciekawe auto ale przestaje byc wybitne.
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Sęk w tym że wymienią jak HW3 nie pociągnie nowego modelu FSD ale musisz mieć wykupione wcześniej :)
Czyli musiales wczesniej kupic FSD ktore nie dziala za 19kzl zeby ewentualnie dostac komputer 4.0 ?
Czy znasz kogos albo czytales o kims kto ma FSD i mu juz wymienili komputer z 3.0 na 4.0 ? @danielm pytales czy Ci wymienia teraz kompa z 3.0 na 4.0 ? Bo juz raz Ci wymienili :)

Ja mysle ze to takie gadanie jest, i realnie tych komputerow wymienia najwyzej kilka tysiecy na swiecie ale bedzie przekaz ze wymieniaja.
 

Grzesiek

Pionier e-mobilności
Przecież VW id7 jest bardzo bardzo blisko wydajności TM3 (oczywiście przy napędzie na jedną oś vs TM3 AWD). Akurat po VW spodziewałbym się że mogą wymyślić wersje 100 kWh tego auta.
I ma kombiaka. Czekam na Juniper, jeśli nie da mi tego co chce, rozważę id7 i nie będę płakać.
 

Ratt

Posiadacz elektryka
Czyli musiales wczesniej kupic FSD ktore nie dziala za 19kzl zeby ewentualnie dostac komputer 4.0 ?
Czy znasz kogos albo czytales o kims kto ma FSD i mu juz wymienili komputer z 3.0 na 4.0 ? @danielm pytales czy Ci wymienia teraz kompa z 3.0 na 4.0 ? Bo juz raz Ci wymienili :)

Ja mysle ze to takie gadanie jest, i realnie tych komputerow wymienia najwyzej kilka tysiecy na swiecie ale bedzie przekaz ze wymieniaja.
1. Tak
2.Nie bo jeszcze liczą że może HW3 jednak pociągnie zoptymalizowany model sieci neuronowej.
3. Wymienią wszystkim którzy mają HW3 i FSD jak nie będzie na nim działać nowa wersja (jest projekt nowego HW4 pasującego w miejsce HW3 specjalnie do retrofitu)
 
Top