Juniper - czy warto czekać?

Bronek

Pionier e-mobilności
No i muszę się przyznać do pomyłki. Myślałem, że dostawy będą w okolicach końcówki Q2/początku Q3, a tutaj dostawy koniec Q1.

Póki co osoby które kupiły Model Y w grudniu powinny być zadowolone :) Ceny wrócą do normalności pewnie w pod koniec roku dopiero. Zasięg bez większych zmian, więc dopłata spora póki co za sam odświeżony wygląd.
Ja sie nie zgadzam (w innym wątku pisalem) jesli chodzi o tą wersję . Dostajesz kamere , boost , super tylne fotele , przednie wentylowane , ekran , pewwnie i lakier , nowe audio....itd i tu trzeba porownac do obecnego Performance a nie do tańszych starszych wersji
 

viallos

Pionier e-mobilności
Pełna lista zmian
Jak dla mnie sporo marketingowego bełkotu. To lepsze tamto bardziej luksusowe itp itd ... a te dwa poniższe .... hmmm :

Reduced top speed of 125mph (from 155mph) due to more efficient tires

No fog lights anymore. Headlights are located underneath the new front light bar
 

ztsgusz

Posiadacz elektryka
Jak dla mnie sporo marketingowego bełkotu. To lepsze tamto bardziej luksusowe itp itd ... a te dwa poniższe .... hmmm :

Reduced top speed of 125mph (from 155mph) due to more efficient tires

No fog lights anymore. Headlights are located underneath the new front light bar
Z potencjalnych minusów:
• Long Range is 28 lbs heavier than before
• 0.2" lower ground clearance vs old Y
• No more gear stalk. Drive, reverse, park, etc is controlled via the screen. Turn signal stalk is still there (unlike the new Model 3)
• Reduced top speed of 125mph (from 155mph) due to more efficient tires (czyli niskooporowe opony typu e-Primacy)
 

umcus

Pionier e-mobilności
Jak dla mnie sporo marketingowego bełkotu. To lepsze tamto bardziej luksusowe itp itd ... a te dwa poniższe .... hmmm :
Reduced top speed of 125mph (from 155mph) due to more efficient tires
No fog lights anymore. Headlights are located underneath the new front light bar
O tym było wiadomo od chyba samego początku. Natomiast tego ja z kolei nie doczytałem wcześniej:
- Front bumper camera (a first for the Model Y) with sprayer to clean off debris
 

eimi

Pionier e-mobilności
Jak dla mnie sporo marketingowego bełkotu. To lepsze tamto bardziej luksusowe itp itd ... a te dwa poniższe .... hmmm :

Reduced top speed of 125mph (from 155mph) due to more efficient tires

No fog lights anymore. Headlights are located underneath the new front light bar
To raz, a dwa są pewne nieścisłości. Np. 360st acustic glass to już w Y z Berlina od jakiegoś czasu jest. Amerykańce chyba mieli tylko z przodu.

Jeśli chodzi o zawieszenie to nie ma pneumatyki, pewnie dali amorki FSD tak jak w HL i trochę miększe gumy. Same amorki to sobie można w starym bezinwazyjnie wymienić, KONI ma takie w ofercie do Y.
 

OldSeb

Posiadacz elektryka
Muszę zrewidowć swoje wcześniejsze spojrzenie na Junipera jeśli chodzi o stylistykę. Z wcześniejszych zdjęć wyglądał tak sobie, po obejrzeniu najnowszych materiałów wideo musze przyznać że auto jest zgrabniejsze niż poprzednik i nawet te świecące paski nie drażnią. Jeździłbym ale raz że nie potrzebuje takiego dużego auta a dwa to termin dostępności "zwykłych" wersji to raczej druga połowa roku. Tak przy okzaji - nie można już zamówić starej w wersji RWD LFP.
 
Top