Juniper - czy warto czekać?

Bronek

Pionier e-mobilności
No i muszę się przyznać do pomyłki. Myślałem, że dostawy będą w okolicach końcówki Q2/początku Q3, a tutaj dostawy koniec Q1.

Póki co osoby które kupiły Model Y w grudniu powinny być zadowolone :) Ceny wrócą do normalności pewnie w pod koniec roku dopiero. Zasięg bez większych zmian, więc dopłata spora póki co za sam odświeżony wygląd.
Ja sie nie zgadzam (w innym wątku pisalem) jesli chodzi o tą wersję . Dostajesz kamere , boost , super tylne fotele , przednie wentylowane , ekran , pewwnie i lakier , nowe audio....itd i tu trzeba porownac do obecnego Performance a nie do tańszych starszych wersji
 

viallos

Pionier e-mobilności
Pełna lista zmian
Jak dla mnie sporo marketingowego bełkotu. To lepsze tamto bardziej luksusowe itp itd ... a te dwa poniższe .... hmmm :

Reduced top speed of 125mph (from 155mph) due to more efficient tires

No fog lights anymore. Headlights are located underneath the new front light bar
 

ztsgusz

Pionier e-mobilności
Jak dla mnie sporo marketingowego bełkotu. To lepsze tamto bardziej luksusowe itp itd ... a te dwa poniższe .... hmmm :

Reduced top speed of 125mph (from 155mph) due to more efficient tires

No fog lights anymore. Headlights are located underneath the new front light bar
Z potencjalnych minusów:
• Long Range is 28 lbs heavier than before
• 0.2" lower ground clearance vs old Y
• No more gear stalk. Drive, reverse, park, etc is controlled via the screen. Turn signal stalk is still there (unlike the new Model 3)
• Reduced top speed of 125mph (from 155mph) due to more efficient tires (czyli niskooporowe opony typu e-Primacy)
 

umcus

Pionier e-mobilności
Jak dla mnie sporo marketingowego bełkotu. To lepsze tamto bardziej luksusowe itp itd ... a te dwa poniższe .... hmmm :
Reduced top speed of 125mph (from 155mph) due to more efficient tires
No fog lights anymore. Headlights are located underneath the new front light bar
O tym było wiadomo od chyba samego początku. Natomiast tego ja z kolei nie doczytałem wcześniej:
- Front bumper camera (a first for the Model Y) with sprayer to clean off debris
 

eimi

Pionier e-mobilności
Jak dla mnie sporo marketingowego bełkotu. To lepsze tamto bardziej luksusowe itp itd ... a te dwa poniższe .... hmmm :

Reduced top speed of 125mph (from 155mph) due to more efficient tires

No fog lights anymore. Headlights are located underneath the new front light bar
To raz, a dwa są pewne nieścisłości. Np. 360st acustic glass to już w Y z Berlina od jakiegoś czasu jest. Amerykańce chyba mieli tylko z przodu.

Jeśli chodzi o zawieszenie to nie ma pneumatyki, pewnie dali amorki FSD tak jak w HL i trochę miększe gumy. Same amorki to sobie można w starym bezinwazyjnie wymienić, KONI ma takie w ofercie do Y.
 

OldSeb

Posiadacz elektryka
Muszę zrewidowć swoje wcześniejsze spojrzenie na Junipera jeśli chodzi o stylistykę. Z wcześniejszych zdjęć wyglądał tak sobie, po obejrzeniu najnowszych materiałów wideo musze przyznać że auto jest zgrabniejsze niż poprzednik i nawet te świecące paski nie drażnią. Jeździłbym ale raz że nie potrzebuje takiego dużego auta a dwa to termin dostępności "zwykłych" wersji to raczej druga połowa roku. Tak przy okzaji - nie można już zamówić starej w wersji RWD LFP.
 
Top