Kampania przeciwko EV nabiera na sile

elektryk

Pionier e-mobilności
Zauważyłem ostatnio ciekawy zbieg okoliczności - zaczęły się pojawiać artykuły dot. "powrotów do samochodów spalinowych".

Np. taki jak ten (smaczku dodaje reklama spalinowego BMW nad artykułem):

Te artykuły zbiegły się w czasie z informacjami od producentów o zwolnieniach w fabrykach elektryków, porzuceniu lub przesunięciu już ogłoszonych planów dot oferty elektryków.

To nie tylko artykuły, Pan "GreenTheOnly", który jest "hakerem" Tesli który często dzielił się rzeczami znalezionymi w oprogramowaniu Tesli stwierdził wczoraj na Twitterze, że zmienia samochód z elektrycznego na spalinowy i toczy w komentarzach ostry bój dlaczego przyszłością motoryzacji są samochody spalinowe przytaczając m.in. argumenty typu że elektryki są cięższe więc są gorsze dla środowiska (pewne poszlaki wskazują, że jest Rosjaninem mieszkającym w Kanadzie, ale nie wiem czy to ma jakiekolwiek znaczenie).

Mam wrażenie że producenci doszli do wniosku, że skoro muszą ciąć wydatki to najprościej będzie wyciąć elektryki do czasu "lepszych czasów", w ślad za tym pojawiają się takie artykuły. Przy okazji zbieg okoliczności, skorzysta na tym branża paliw kopalnych.

PS. Wczoraj podjechałem na ładowarkę Orlenu, a tam stoi spanikowany gość w BMW i mówi, że nie wie jak odłączyć kabel ładowania i że się spóźni na samolot. Próbował rozłączyć ładowanie w apce Orlenu, ale tam takiej opcji nie widziałem, pokazałem mu że najlepiej przerwać z poziomu apki do samochodu, rozłączył, podziękował i pojechał, ale to pokazuje jak ważny jest zintegrowany (czyli też prosty w obsłudze) z samochodem system ładowania (niezależnie od operatora ładowarki np. roaming producenta).
 

Attachments

  • Screenshot_20231021-074825.png
    Screenshot_20231021-074825.png
    493,2 KB · Liczba wyświetleń: 169

daniel

Señor Meme Officer

umcus

Pionier e-mobilności
Piotr Leńczowski, instruktor techniki jazdy, prezes Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Instruktorów Techniki Jazdy (PSITJ). Od 14 lat czynny instruktor, z wykształcenia pedagog, były policjant drogówki, kurator sądowy

Płaczę. Instruktor nauki jazdy, wielki Pan Ekspert, wypowiedział się. To znaczy powiedział co wiedział. A że wiedział niewiele, to wyszło co wyszło. Wiem niewiele o EV i elektromobilności, a widzę jakie bzdury Pan Ekspert pitoli. Upadek rzetelnego dziennikarstwa odsłona n-ta.
 

nabrU

Moderator
Plus info na temat ilości BEV w UK i Francji zaniża ich ilość ok. 2 krotnie. Ale co tam przecież one się w UK i Francji nie sprzedają :ROFLMAO:

Styczeń we Francji:

1738857155150.png


Styczeń w UK:

1738857233716.png
 

piotrpo

Pionier e-mobilności
Płaczę. Instruktor nauki jazdy, wielki Pan Ekspert, wypowiedział się.
Do stania się ekspertem wystarczy rozmawiać z dziennikarzem, który wie tylko trochę mniej. Czasami nawet nie trzeba wiedzieć, wystarczy wygłaszać swoje tezy eksperckim tonem.
Z drugiej strony nie rozumiem też tej chęci bycia ewangelistą elektromobilności. Jak ktoś chce, niech kupuje diesla, benzynę, czy tam hybrydę.
 

pszemeq

Zadomawiam się
Do stania się ekspertem wystarczy rozmawiać z dziennikarzem, który wie tylko trochę mniej. Czasami nawet nie trzeba wiedzieć, wystarczy wygłaszać swoje tezy eksperckim tonem.
Z drugiej strony nie rozumiem też tej chęci bycia ewangelistą elektromobilności. Jak ktoś chce, niech kupuje diesla, benzynę, czy tam hybrydę.
Ciekawe ile kilometrów i jakimi samochodami przejechał Pan Ekspert - chętnie bym się dowiedział
 

nabrU

Moderator
Daleko do 60k już nie jest...

1738862449164.png
 
Top