umcus
Pionier e-mobilności
Obejrzałem sobie materiał EV Klubu i mam mieszane uczucia.
EV4: O ile zdążyłem się przyzwyczaić do EV3, EV6 czy EV9, to przy sedanie EV4 GT-line chyba projektanci poszaleli. Ten przód i światła coś mi przypominają i jest dziwnie, ale akceptowalnie dla mnie. Za to bok i tył to kompletnie nie moja bajka. Hatchback jak to hatchback, przypomina pozostałe EVx, ale ten sedan... Chyba sedany wolę w wersji tradycyjnej - raczej nie będzie hitem sprzedażowym.
EV2: Z zewnątrz - fajny, mały, zgrabny maluch. Te tylne światła co prawda aż się proszą o szarpnięcie i zniszczenie, ale poza tym super samochodzik. Środek - obawiam się, że materiały recyklingowe wejdą na pełnej i może być średnio. Poza tym, środek jest bardzo specyficzny. Ciekawe, jak będzie wersja produkcyjna wyglądać.
EV4: O ile zdążyłem się przyzwyczaić do EV3, EV6 czy EV9, to przy sedanie EV4 GT-line chyba projektanci poszaleli. Ten przód i światła coś mi przypominają i jest dziwnie, ale akceptowalnie dla mnie. Za to bok i tył to kompletnie nie moja bajka. Hatchback jak to hatchback, przypomina pozostałe EVx, ale ten sedan... Chyba sedany wolę w wersji tradycyjnej - raczej nie będzie hitem sprzedażowym.
EV2: Z zewnątrz - fajny, mały, zgrabny maluch. Te tylne światła co prawda aż się proszą o szarpnięcie i zniszczenie, ale poza tym super samochodzik. Środek - obawiam się, że materiały recyklingowe wejdą na pełnej i może być średnio. Poza tym, środek jest bardzo specyficzny. Ciekawe, jak będzie wersja produkcyjna wyglądać.