Garaż podziemny, ceny dynamiczne Tauron z dystrybucją G13, na osobnym liczniku.
16-22 jest blokada ładowania w wallboksie.
Harmonogram w aucie na wiosnę, lato, jesień:
Pn-pt 13-16
Sb-nd 10-16
Auto staram się wpinać na niedziele i święta, ewentualnie w soboty, ale różnie z tym bywa. W niedziele wychodzi wtedy najczęściej 20 gr/kWh brutto z marżą i dystrybucją.
Jeśli poziom zejdzie poniżej 20%, wtedy nie czekam do niedzieli tylko podpinam tego dnia i resztą zajmuje się harmonogram, ewentualnie obniżam poziom docelowego naładowania albo przerywam wcześniej ładowanie z appki jeśli spodziewam się niższych cen niedługo. Czasem włączam awaryjny harmonogram 2-5 jeśli przyjadę na jednocyfrowym poziomie baterii wieczorem.
Ładuję do 80%; tylko przed dalszymi wyjazdami podnoszę do 100%. U teściów, którzy są ~30% zasięgu od nas, też do 100% przed odjazdem, bo mają PV
Harmonogram zimowy: pn-nd 0-6; podpinam też głównie w niedzielę (czyli ładownie jest już w poniedziałek po północy).
Dla świadomości sytuacyjnej z
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.werner.spotprisen dostaję codzienne powiadomienie o cenach, ale tego dokładnie nie analizuję i nie ruszam harmonogramów, traktuje to jak cenniki na pylonach mijanych stacjach paliw. Pstryk chyba ma taką samą funkcję.