Klik i dwuklik prawego guzika przewijania

kower

Fachowiec
Co masz na myśli pisząc "nowa rewizja" ;) , jestem nowy to muszę dopytać :D
Literka na ostatniej pozycji numeru części oznacza w Tesli wersję znaczy rewizję.
Przykładowo kierownica to 1735339-CN-G, więc prawdopodobnie jest to już jej siódma wersja. Swoją drogą ciekawe czy w autach produkcyjnych jest dużo części z rewizją A :)
Dodatko sprawę komplikuje fakt, że w kierownicy masz również moduły z przyciskami - nie wiem jak tu jest liczona wersja.
 

tom4cad

Zadomawiam się
TM3 H LR odbiór 3 kwartał 2024(nie wiem czy to istotne, podaje) i z włączaniem tempomatu mam też wieczny problem. Mam ustawiony dwuklik i za cholerę za pierwszym razem nie włączę tempomatu. Jest to cholernie upierdliwe szczególnie po zmianie pasa. Powoduje to, że jestem notorycznym januszem lewego pasa.....
 

Kszychu

Pionier e-mobilności
Tak przewijanie to enkoder - zamknięcie obwodu na klik w górę, dół. Problem jest z jakimś mikroprzełącznikiem przy naciśnięciu, ale właściwie żadna akcja w tych rolkach nie działa w 100% idealnie.
No zmienił się na bank mechanizm mikroprzełącznika. Moja teoria robocza jest taka że klik rolki nie oznacza że rolka faktycznie zamknęła obwód. Trzeba wcisnąć przycisk jeszcze głębiej, wtedy działa praktycznie zawsze
 

tom4cad

Zadomawiam się
Zauważyłem, że jak jadę w brzydką pogodę, jest szarówka to jest kłopot z dwuklikiem. Jak jechałem w 2-gi dzień świąt była ładna pogoda, dobra widoczność i dwuklik działał za każdym razem na trasie 370km.
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Sugeruję dłużej przyciskać i nie obrócić.
Ej ! Piotrek ! Dawaj moje 2000$ rabatu !
Albo spotkamy sie w sondzie ! 😁
 

Attachments

  • IMG_3577.png
    IMG_3577.png
    1 MB · Liczba wyświetleń: 21

Slaww

Fachowiec
Czasami “nie wchodzi” autopilot jako dwuklik ale mam wrażenie, że ta “zwłoka” spowodowana jest potwierdzeniem aktywacji AP. Ja się do tego przyzwyczaiłem :) tesla 3 z początku produkcji.
 
Top