Kolejne obniżki !!!

inter

Pionier e-mobilności
Jeżeli to drugi znak w VIN to chiny - LRW, jeżeli 10 to rok modelowy 2024 :)
Może jakieś są, ale pewnie wypychają z produkcji 2023.
 

KrzysztofFly

Moderator
to chyba w .pl

w .de sledze c4-ki bo gdyby nie udalo sie przedluzyc leasingu tej co jezdze to biore nowa - i ceny wersji feelpack, nowych, stojacych na placu zaczynaja sie ponizej 23tys € a shain - ponizej 25 tys

a przypomne ze moja w 2021 kosztowala 42 tys€
Piszemy o cenach cennikowych, bo o rabatach to do niedawna można było zapomnieć, zmieniło się to pod koniec zeszłego roku i nie tylko Citroen zaczął ponownie rabatować samochody.
Tak wygląda cennik na dziś w PL.
Zrzut ekranu 2024-01-20 183917.png
A tak wygląda w DE.
Zrzut ekranu 2024-01-20 183734.png
Teoretycznie w DE są tańsze (no bo u Was dopłat już nie ma), u nas żeby uzyskać Waszą cenę, trzeba uzyskać dofinansowanie.
Oczywiście oba cenniki, nie uwzględniają możliwych cen promocyjnych na samochody stojące już na placach w salonach.
 
K

Konto_usuniete_2024-07-16

Gość
Mają rozmach sk....ny :) , przedstawiciel Santander Leasing mnie uprzedzał że w Tesli maja ciśnienie czasowe ale takie??. W czwartek dostałem zgodę od Santandera w piątek rano klik i złożyłem zamówienie , po południu był już Vin , a dzisiaj rano już mail kiedy/kto płaci , max 7 dni i jak będzie na placu to 7 dni na odbiór :eek:o_O .
Rok temu chciałem KIA iv6 to nie wiedzieli ( do dzisiaj) kiedy będzie i za ile będzie ?!
Anioł Stróż pilnował. 🙂
 

lookash_c

Pionier e-mobilności
Wbrew szumnym tytułom np. AŚ nie jestem wściekły, że Tesla obniżyła cenę Y LR na 225k, jeśli już ktokolwiek ma powód aby być wściekłym na tą obniżkę, to chyba raczej konkurencja.
Moim zdaniem są 2 grupy osób, które mogą być zirytowane:
- Ci, którym obniżka cen "zaburzy excela" jeśli planowali np. sprzedać auto po 2 latach,
- Ci, którzy odebrali kilka dni wcześniej auto.
Ale to jak ze wszystkim niemal (rtv/agd/auto/cokolwiek) - najlepiej po zakupie nie sprawdzać cen :)
 

piotr_ev

Fachowiec
Ja zapłaciłem za mojego Y LR 300k. w grudniu 2021.
Wpierw, miesiąc później (późny styczeń 2022) pojawiły modele Y z AMD Ryzen z większą baterią HV oraz akumulatorem 12V DC li-ion. Wciąż były czujniki USS. to zabolało, no ale cóż.
Później, zaczęły się wzrosty i dalej obniżki cen (te ze stoku, później z konfiguratora).
To jest mało fajne, że Tesla robi upgrade'y po cichu (mowię o tych które są widoczne w użytkowaniu, np. bateria HV), bo jak ktoś kupuje miesiąc przed znaczącą zmianą to jednak by się wolał wstrzymać ten miesiąc i poczekać..Pozostaje mi pogratulować osobom, które czekały z zakupem do dziś. Uważam, że jak sprawy trochę się wyprostują (np. stopy procentowe spadną) to Tesla wróci do cen 250-300k za LR i wróci do swoich wysokich marży. Chyba, że Elon postanowi inaczej ;)
Jako konsument, jeśli FSD nadal nie będzie nigdzie blisko ukończenia, a konkurencja dogoni Teslę pod kątem wydajności i software'u, to będę się długo zastanawiać czy wchodzić w Junipera.
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Piszemy o cenach cennikowych, bo o rabatach to do niedawna można było zapomnieć, zmieniło się to pod koniec zeszłego roku i nie tylko Citroen zaczął ponownie rabatować samochody.
Tak wygląda cennik na dziś w PL.
View attachment 15683
A tak wygląda w DE.
View attachment 15684
Teoretycznie w DE są tańsze (no bo u Was dopłat już nie ma), u nas żeby uzyskać Waszą cenę, trzeba uzyskać dofinansowanie.
Oczywiście oba cenniki, nie uwzględniają możliwych cen promocyjnych na samochody stojące już na placach w salonach.
Czyli tfzeba kupic w DE sprowadzic na lawecie i wziac nasze dofinansowanie a potem zwrot vat z de..,
 

KrzysztofFly

Moderator
Czyli tfzeba kupic w DE sprowadzic na lawecie i wziac nasze dofinansowanie a potem zwrot vat z de..,
I to jeszcze takiego z promocyjną ceną, o której pisał @p0li ;) To by wyszło tyle, ile niedawno kosztowała Dacia Spring ;).
 
Top