Kolejne obniżki !!!

Bronek

Pionier e-mobilności
Tu nie chodzi o kasę bo to dotyczy każdej rzeczy. Pamietam jak kupowałem magnetowid full funkcji a tylko w użytku tylko play pauza stop.
Tu chodzi o szkanie ideału..
Pisalem dawno o koledze który miał apodyktyczną, żonę trzymającą kasę i ogladal mistrzostwa świata w piłce nożnej na 22 calach a stać go i na 150". Tylko żona chciala mieć najlepszy telewizor, śledziła temat i co poszli do sklepu to pojaiwal się lepszy zapowiadany . Nie zdążyli kupić przed zawodami... Z 2 lata szukali aż żonie odeszła " chcica" . Coś tam kupili i ok..
 

gim-kg

Pionier e-mobilności
A moze mi ktos w skrocie wytlumaczyc ta zalete BYD ?
Bo to bateria jak bateria… juz slyszalem te zachwyty ze panasonic lepszy od LG i teraz jak na to patrze to to nie ma znaczenia a wrecz LG degraduje wolniej.
Tesla gwarantuje jakas tam baterie o okreslonym zasiegu, nie sadze zeby to mialo znaczenie teraz, moze za 5 lat jak przekroczycie przebiegi zwiazane z gwarancjami, ale wtedy i tak nikt nie wie co bedzie.
Bo czy ktos moze odpowiedziec ze baterie BYD zrobia 500kkm a CATL tylko 400kkm ?
Pamiętam, jak się wkurzałem, że nie dostałem Panasonica tylko LG. Wtedy dopiero one wchodziły. Teraz nie żałuje.
Nie wiem czy warto tak bić się o tą BYD. Z drugiej strony nie wiadomo jeszcze jak żywotność tych ogniw. Może krzywa ładowania TERAZ lepsza, ale znając Teslę mogą to zmienić poprzez OTA.
 

Raf24

Fachowiec
Trochę mylimy tutaj doposażenie auta w zbędne gadżety których później nie używamy z sytuacją kiedy mamy auto z tym samym wyposażeniem w tej samej cenie ale z podzespołami wykonanymi przez różnych podwykonawców lepszych/ gorszych ?? ,świadomość wyboru/wolność wyboru.
 

ypl

Pionier e-mobilności
Dzisiaj dzwonił do mnie człowiek z Ząbek chyba jakiś średni szczebel i pyta ;
=- o co chodzi ??
- O to samo od początku , chcę wiedzieć co kupuję
=- A konkretnie dlaczego BYD ?
- Bo krzywa ładowania lepsza
=- A skąd ta wiedza że lepsza ? to wiedza "Społecznościowa" i czy zna Pan nową wersję/aktualizację ( V2 V3 ? nie pamiętam) bo tam krzywa CATL też jest rewelacyjna.
- to poproszę ten wykres
=- Tesla tego nie udostępnia ,ale on testował i krzywa była super
- To skąd Pan wie którą baterię Pan testował jak Tesla nie udostępnia danych jaka jest bateria w aucie ?
=-YYYY , to znaczy ze chce Pan zrezygnować /wycofać zamówienie
-Tak ale nie z mojej winy (oplata 1200zł) ,przed rezerwacją pytałem pracowników i na podstawie informacji (telefoniczna )-"na pewno BYD ,bo to z Berlina i tak zawsze było" podjąłem decyzję o zakupie ,(wprowadzenie w błąd/zatajenie informacji )
=- No to zobaczymy ,co na to centrala
Panowie, wszystko fajnie, rozumiem, że jako klient mam prawo oczekiwać, ale trzeba też rozumieć, że tesla cały czas obniża ceny, czy wolelibyście płacić 315k pln za TMYLR i mieć obsługę jak w BMW czy raczej 225k pln i mieć to co teraz? Tesla cały czas obniża marże, w związku z tym płacimy tylko za produkt, cała reszta np. obsługa jest po minimum. W salonie BMW masz sprzedawcę "tłustego kota", razem z premiami od sprzedaży zarabia ze 25k pln miesięcznie, a w tesli załoga po taniości na średniej krajowej albo i mniej. Trzeba to rozumieć, być może nie chcecie tesli tylko bmw, tu jest taki produkt, a nie inny, w takiej, a nie innej cenie. Nie przekonują mnie też argumenty, ze płacę 225k za auto to mam prawo wymagać, no płacisz 197k za auto bo tyle powiedzmy kosztuje jego wyprodukowanie i materiały, i powiedzmy 28k pln za transport, logistykę, koszty utrzymania salonu, serwisu, obsługi, itp. Płacisz mało za całą resztę to mało dostajesz, jeżeli ktoś chce dostać więcej to są marki, które to oferują, ale to kosztuje, nie ma nic za darmo. Czy jak idziesz do McDonalda na Krupówkach to wymagasz obsługi jak w Halce w Zakopanem? You get what you pay for
Ja w to wszedłem i mi to odpowiada, ale rozumiem na co się pisałem i z czego to wynika.

@Raf24, nie dowiesz się jaka to będzie bateria, bo nikt nie ma czasu, ani nie dostał szkolenia, które kosztuje, ani nie obsługuje tego system, bo to też kosztuje, żeby to zaimplementować w systemie. Nikt też pewnie już nie zadzwoni, bo ten pracownik ma na liście rzeczy do zrobienia 78 tematów, bo jego pracę powinny wykonywać 3 osoby, a nie jedna. Ale produkt w postaci auta, jest świetny, w super cenie, i przez wiele lat będzie dostawał aktualizacje za które nie trzeba płacić.
 
S

Skasowane_na_zyczenie_2025-01-27

Gość

ELuk

Pionier e-mobilności
a ja w działaniu @Raf24 widzę sprzeciw w imieniu całej społeczności przeciwko byciu testerem. jeżeli chcą testować po swojemu to niech zapłacą. w innym przypadku też chcę wiedzieć co kupuję zanim wydam kasę. nierzadko chodzi o przyszłe wydatki, często są spory o każdą zużytą kWh, jak to Tesla zlicza itp. więc co bardziej śmiali walczą o swoje i mają rację.
Jakoś dziwnie o właścicieli Tesli - testerów produktów tej dziadowskiej firmy martwią się głównie Ci którzy Tesli nie kupili…? 🤔
W pełni akceptuję decyzję Tych, którzy Tesli nie kupują, bo nie akceptują takiej formy sprzedaży i takiego produktu, to ich decyzja.
Moja była taka, że kupiłem ten eksperymentalny produkt i jestem z niego zadowolony. 👍
 

ELuk

Pionier e-mobilności
dzizas jaka ideologia dorabiana taśmowo... gościu chce wiedzieć co kupuje i za co płaci, nie chodzi mu o żadne dyrdymały z żoną , kochanką czy innym magnetowidem. prawdopodobnie jest techniczny i konkretnie chce znać parametry np. potrzebne jak sam napisał w innym wątku, chociażby do zmiany opon i nie chce sobie utrudniać życia :
Ok.
Skoro nie może uzyskać takiej informacji, to po prostu może wybrać inny produkt, innej firmy np. BMW, będzie zadowolony… 👍
Po co się użerać z nieprofesjonalnym start-upem.
To tak jakby się upierać ze się chce banan prosty a sprzedają takie jakie są, można kupić pomarańcze, problem krzywizny odejdzie👍
 
S

Skasowane_na_zyczenie_2025-01-27

Gość
Ok.
Skoro nie może uzyskać takiej informacji, to po prostu może wybrać inny produkt, innej firmy np. BMW, będzie zadowolony… 👍
Po co się użerać z nieprofesjonalnym start-upem.
To tak jakby się upierać ze się chce banan prosty a sprzedają takie jakie są, można kupić pomarańcze, problem krzywizny odejdzie👍
bardzo możliwe, że jesteśmy w innej fazie rynku i beta testerzy się skończyli. wchodzą na rynek klienci bardziej świadomi. ale co ja tam mogę wiedzieć, przecież nie mam tesli ;)
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Paradoksalnie niektorych zżera zazdrość, że ich nie stać na pewien luz i dystans do rzeczy martwych. Nie dotyczy to akurat przypadku niedoszlego kupca, bo dokonał własnego wyboru, a to Jego, wola. Chcieliśmy Mu tylko opisać jak to jest w tej marce. I że to nie jest aż tak dla nas ważne. Dla Dla niego owszem i OK.

Paradoks to np w przypadku @Paradoxa, co lata, po Forum Tesli i cierpi za nas. :)
 

Grzesiek

Pionier e-mobilności
Ale bronicie Tesli. Nie słusznie.
Przecież informacje co konkretnie w aucie na pewno gdzieś mają. Gdyby doszło do awarii - wiedzieli by jaki moduł zamówić.
Zwyczajnie brak "dobrej woli". Wynikać to może z niewyedukowania kadry lub odgórnego zakazu udzielania danych z dokładnej specyfikacji. Nie dowiemy się pewnie.

Mimo wszystko proponowanie komuś czegoś innego z tego powodu jest żałosne.
Ja na jego miejscu też bym chciał wiedzieć którą wersję dostanę.
 
Top