W menu pojazdu jest:
"Dopasowywanie temperatury baterii dla szybkiego ładowania.
Tą funkcję można uruchomić ręcznie i będzie aktywna po wybraniu stacji szybkiego ładowania jako celu lub punktu pośredniego."
oryginalnie w języku angielskim:
"Kontroluje temperaturę baterii, aby zwiększyć wydajność szybkiego ładowania.
Można ustawić stację szybkiego ładowania jako miejsce docelowe lub punkt trasy, a także obsługiwać tę funkcję ręcznie."
Treść prezentowana w języku polskim na wyświetlaczu w samochodzie odczytuję w ten sposób, że po tapnięciu w guzik aktywuję funkcję kondycjonowania ale bateria zacznie być podgrzewana DOPIERO wtedy gdy wybiorę ładowarkę DC na mapie jako cel podróży.
W rzeczywistości oryginalne tłumaczenie jest zgodne ze stanem faktycznym tj. auto będzie podgrzewało baterię jeśli wybierasz DC jako punkt docelowy LUB możesz uruchomić podgrzewanie ręcznie jeśli akurat nie korzystasz z nawigacji pokładowej.
Przecież to diametralna różnica w działaniu!