Krucjata przeciwko elektromobilności

ATnet

Posiadacz elektryka
A ja dokładnie odwrotnie - wszystko co się da zrobić fizycznym przyciskiem, robi się zazwyczaj łatwo, bez odrywania wzroku od drogi i "na ślepo".
Na ekranie w ten sposób się nie pogrzebie - pół biedy gdy jest obok pasażer, ale jak nie ma to kłopot.
Fizyczne przyciski to zaleta, tylko ekranowe to wada.
Zwłaszcza w połączeniu z piano-blackiem w miejsce przycisków - to dopiero jest robienie wbrew użytkownikowi.
Bronku tez uważam ze fizyczne pokrętła to zaleta, byle nie w nadmiarze. To co jest e-Niro to jest za dużo, to co jest w Tesli do tego jeszcze skręcanie głowy żeby zobaczyć swoją prędkość to przegięcie w drugą stronę. Bardzo mi się podoba system w id.4 ( byle się nie pierdol...), super jest BMW. To wyważyć jest trudno, ile osób tyle zdań. Mi przeszkadza auto hold, za to bardzo lubię Kijankowe łopatki....
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Po co łopatki. Je lubiłem w automatach np Mini. A w elektryku?
Pamietam jak Tesla holdu nie miała a ja przesiadłem się z Leafa co to chyba wynalazł. Bylem zły.
Jak piszesz każdy inaczej....
 

solik

Pionier e-mobilności
A ja dokładnie odwrotnie - wszystko co się da zrobić fizycznym przyciskiem, robi się zazwyczaj łatwo, bez odrywania wzroku od drogi i "na ślepo".
Wlacz podgrzewanie foteli i kierownicy w kia ev6.. ma guziki.. dotykowe.. przy kolanie xD w tesli chociaz ekran jest na widoku
 

ATnet

Posiadacz elektryka
Akurat przyciski i wielofunkcyjny pasek dotykowy w EV-6 mi sie bardzo podoba. Ogolnie multimedia KIA ma super, w porownaniu do Skody to to jest suuper. Ford z tabletem ala Tesla jest do d…. bo to tylko podobnoe wyglada, funkcjonalnosc porazka… tyle ze przynajmniej to co jest to dziala, bo w VW’geno podobnych to nie wyglada i nie dziala….
 

Łukasz Bigo

Pionier e-mobilności
Członek redakcji
Po co łopatki. Je lubiłem w automatach np Mini. A w elektryku?
Pamietam jak Tesla holdu nie miała a ja przesiadłem się z Leafa co to chyba wynalazł. Bylem zły.
Jak piszesz każdy inaczej....

Mnie one w EV6 bardzo odpowiadały. Mogłem mieć ustawiony brak rekuperacji (bo lubię jeździć rozpędem, najmniejsze straty), a gdy pojawiała się potrzeba hamowania, naciskać łopatkę i mieć max regen aż do zatrzymania.

To może warto wysłać do interii artykuł sprostowujący (same wykresy temp są dowodem że jest to ściema)? Jeśli interia go nie przyjmie to ONET albo WP.

No tak właśnie się zastanawiam. Mail do redaktora? Skarga do jego przełożonego? List otwarty do Interii?
 

Kuba

Zadomawiam się
No tak właśnie się zastanawiam. Mail do redaktora? Skarga do jego przełożonego? List otwarty do Interii?
Pomysł odpowiedzi popieram, bo trzeba prostować takie "niejasności".
Tylko w głowie kołacze mi się myśl - co to zmieni? Opublikują sprostowanie na swojej stronie? Napiszą inaczej niż chce reklamodawca ?
 

Łukasz Bigo

Pionier e-mobilności
Członek redakcji
Tylko w głowie kołacze mi się myśl - co to zmieni? Opublikują sprostowanie na swojej stronie? Napiszą inaczej niż chce reklamodawca ?

Nie wiem, uważam po prostu, że trzeba próbować jakoś działać. Chociaż to niezbyt wygodna dla mnie sytuacja, bo zawsze wyznawałem zasadę, że dziennikarze nie powinni oficjalnie i publicznie sprzeciwiać się innym dziennikarzom. Media są po to, żeby udostępniać łamy ekspertom, a nie żeby produkować ekspertów.
 

JareG

Pionier e-mobilności
(...) że dziennikarze nie powinni oficjalnie i publicznie sprzeciwiać się innym dziennikarzom. Media są po to, żeby udostępniać łamy ekspertom, a nie żeby produkować ekspertów.
A mnie się wydawało, że taki dziennikarz, który udostępnia łamy powinien kontrolować to, komu je udostępnia, i co się tam dzieje :D
Tak więc skoro tego nie robi, to nie jest dziennikarzem tylko jakąś karykaturą tego zawodu. A jako taki chyba nie podlega ochronie wynikającej z poczucia solidarności 'cechowej'.. 🤣

Pozdrawiam
 
Top