Dobrze, chętnie doprecyzuję skoro pojawiają się pytania.
Przy odbiorze za darmo dostałem:
- cegłę (mobilną ładowarkę)
dokladnie takie cos
- adapter V2L

na zdjeciu wlasnie testowany, oczywiscie bez ladowarki do macbooka wpietej do gniazdka : )
historia zwiazana z moim testowaniem V2La jest taka, ze myslalem ze musze miec utility mode wlaczony, a pozniej okazalo sie ze to sie gryzie, tzn. jesli jest zewnetrzny V2L to utility mode sie wylacza.
Wiec wpialem adapter V2L do gniazda, gniazdo zablokowalo adapter ale nie ladowalo. Na ekranie auta wyskoczyl mi blad "V2L conditions not met". Po paru minutach zorientowalem sie ze trzeba kliknac przycisk "ON" u gory na adapterze i zaswiecila sie dioda i juz prad lecial.
Swoja droga nie wiedzialem ze dostane adapter V2L, juz mialem zamawiac z neta. Wg. dealera jest to troche nieprzewidywalne co w danym momencie producent daje w standardzie a co nie, takze na 100% chyba nie ma pewnosci co sie dostanie.
Wracajac do tematu, cegle Hyundaia jest mi do niczego niepotrzebna bo uwazam ze ladowanie ze standardowych gniazdek schuko jest troche niebezpieczne ze wzgledu na ryzyko kiepskiego gniazdka i stopienia stykow. Moim defaultowym rozwiazaniem na podroze np. do rodzicow jest ladowanie sie z sily (elektryk zrobil nowe 16A5P z roznicowka i uziemieniem).
Wiec do sily zamowilem:
- GreenCell Habu GC 11kw 7m:
https://greencell.global/pl/ladowar...-tesla-model-y-3-s-x-kia-ev6-ford-mach-e.html
- oraz zeby nie wozic niepotrzebnie cegly od Hyundaia (zabiera miejsce), w razie totalnego konca swiata i koniecznosci ladowania sie z schuko taki adapter:
https://greencell.global/pl/akcesor...-adapter-silowy-czerwony-cee-16a-400v-5p.html
Jako, ze nie dostalem kabla do stacji AC (ktore czesto nie maja kabli, np. pod Lidlem i trzeba miec swoj), musialem tez kupic kabel do tychze. Zamowilem wiec tez: GC Snap 5m 11kw
https://greencell.global/pl/kable-e...ev6-ev9-vw-id4-id5-bmw-i4-ix-ford-mach-e.html
Tak jak pisalem wyzej do bagaznika przedniego zmiescilo mi sie: GC Habu 7m, GC Snap 5m, gasnica, adapter V2L i jumpstarter.
Jumpstarter to jest rozrusznik do uruchamiana auta. Mimo tego ze mam dobry akumulator juz z fabryki (AGM) i nie musze wymieniac, to postanowilem dmuchac na zimne. Podobno wystarczy 22A przez 4 sekundy zeby Ioniqa 5 uruchomic, ale nie wiem czy sa tak male rozruszniki. Zamowilem wiec z Greencella:
https://greencell.global/pl/jump-st...orem-8000mah-1000a-urzadzenie-rozruchowe.html ktory moze robic rowniez za kompresor.
Przy odbiorze dostalem rowniez klucze do holowania, zestaw naprawczy do opony, trojkat, gasnice.
Pewnie predzej czy pozniej kupie tez jakis skaner informacji z auta na OBD zeby podpiac do ABRP oraz zeby monitorowac stan akumulatora 12v. Tylko nie bede trzymal go wpietego caly czas zeby mi nie zjadl aku 12v.