Ładowanie na SuC oraz ceny

Gandalf

Pionier e-mobilności
W okolicy (Niemcy, Czechy, Słowacja, Austria) było 1,80PLN - 2,10PLN / kWh i z grubsza tak w tej chwili jest, u nas było znacznie niżej, teraz się wyrównało.
 

rawier

Posiadacz elektryka
Jak cena kWh x 3 jest niższa niż cena benzyny/ON, to jest to Ok,
bo wychodzi taniej niż ICE.
według mnie to nawet jak by było x2 to wciąż będzie ok. Bo inaczej to jak porównywanie jabłek do gruszek. Zdaję sobie sprawę, że naszą narodową przypadłością jest wspaniałe spalanie w każdym samochodzie który posiadaliśmy, ale... ICE który będzie miał około 3,3 do setki spalanie w mieście będzie liczone raczej w motogodzinach, a i w trasie nie zejdzie do upragnionych 6 litrów na 100km. Adekwatnie będzie z ICE który osiąga około 4,4 i tak dalej. Więc jeżeli odniesiemy to do zużycia energii w poszczególnych modelach Tesli to nawet przy dużo droższym prądzie wciąż jest ok. Nie wspominając o kosztach zakupu oraz serwisowania 😁
 

STMS

Pionier e-mobilności
według mnie to nawet jak by było x2 to wciąż będzie ok. Bo inaczej to jak porównywanie jabłek do gruszek. Zdaję sobie sprawę, że naszą narodową przypadłością jest wspaniałe spalanie w każdym samochodzie który posiadaliśmy, ale... ICE który będzie miał około 3,3 do setki spalanie w mieście będzie liczone raczej w motogodzinach, a i w trasie nie zejdzie do upragnionych 6 litrów na 100km. Adekwatnie będzie z ICE który osiąga około 4,4 i tak dalej. Więc jeżeli odniesiemy to do zużycia energii w poszczególnych modelach Tesli to nawet przy dużo droższym prądzie wciąż jest ok. Nie wspominając o kosztach zakupu oraz serwisowania 😁
piszesz jakby każdy kupował TESLE dla przyspieszenia jako głównym wyznaczniku auta a tak nie jest
 

rawier

Posiadacz elektryka
piszesz jakby każdy kupował TESLE dla przyspieszenia jako głównym wyznaczniku auta a tak nie jest
Nie. Piszę o tym, by porównywać jabłka z jabłkami. Nie widziałem by ktoś porównywał przykładowo BMW 318i do Mercedesa C 63 AMG, mimo że przecież to ten sam segment aut. Więc nawet w przypadku gdy ktoś wybrał dany model Tesli ze względu np. na zasięg to nie powinien porównywać zużycia energii w niej do ICE które ma silnik 3 cylindrowy poddany downsizingowi, ale znajduje się w tej samej klasie aut. Ale to jest oczywiście moje zdanie z którym wcale nie musisz się zgadzać 😀
 

STMS

Pionier e-mobilności
serio uważasz, że taki Y czy 3 Performance poza przyspieszeniem ma co porównywać do BMW M3 czy AMG ?
toć wykonanie samochódów premium jest premium w przeciwieństwie niż naszych zwykłych tesli
 

rawier

Posiadacz elektryka
serio uważasz, że taki Y czy 3 Performance poza przyspieszeniem ma co porównywać do BMW M3 czy AMG ?
toć wykonanie samochódów premium jest premium w przeciwieństwie niż naszych zwykłych tesli
Powiem tak - to premium to jest jak yeti 😁 Wszyscy to tym mówią ale gorzej z zobaczeniem na własne oczy. By nie być gołosłownym - przed Teslą miałem X5 w diesel'u z pakietem M zakupione nowe od dilera w 2015 roku. I jak porównuję wykończenie do obecnie posiadanej Tesli (Szanghaj) jedyna rzecz która była lepsza jakościowo to skóra na siedzeniach. Reszta miała tyle wspólnego z premium co chińskie podróbki - z daleka ślicznie gorzej jak weźmiesz do ręki i zaczniesz używać 😆 deska niby obszyta skórą (wygląd premium) ale trzaski zaczęły się wydobywać mniej więcej po roku jeżdżenia. Schowek w podłokietniku przy otwieraniu trzeszczał od początku - zgłaszałem, smarowali silikonem co pomagało na parę dni potem skrzypienie i trzeszczenie wracało. Schowek na rękawiczki po lewej stronie od kierownicy samootwierający się w dowolnym momencie i powodujący dość bolesne otarcia na piszczelu przy wsiadaniu/wysiadaniu to raczej nie "premium"😂. Po trzech latach trzaski już dochodziły z każdej strony. Więc z tym premium to bym nie przesadzał. Tak - świeciło się jak odbierałem, ale w praniu wyszło jak wyszło. O serwisie nie wspominam bo tutaj to już elaborat niezły można napisać.
 
Top