Lakier Tesla Model 3 LR 2021 :(

Bronek

Pionier e-mobilności
To pójdę dalej ( zgadzając się z tezami z w/w postu). Jazda codzienna nie ekstremum i trasa, mam do wyboru- dwa elektryki. Pierwszy - dobrze po staremu spasowany Leaf Tekna , nie premium ale bliżej tej opcji- elektryk i to sprytny 7 sek/ do 100 wypasiony.
A wolę mniej wygodną w takiej jeździe Teslę.
Nawet moja PODŚWIADOMOŚĆ, tak sądzi!!! Bo w innych autach ruszam włączając wycieraczki ;-)
A... no i zapominam inne zamykać ! A raz Leafa zostawilem na chodzie na kilka godzin.
O spalinowych nawet nie wspominam bo to post wyżej dobrze opisano.
 

Bartosz

Pionier e-mobilności
Jak spisuje się zawieszenie TM3 na polskich drogach w porównaniu do innych aut w zbliżonej cenie?
W porównaniu do Citroena C5, twarde, ale fotele rekompensują. Ogólnie uważam auto za wygodne. Z drugiej strony, pisząc polskie drogie nie wiem co mam przez to rozumieć, bo tam gdzie jeżdżę nie odbiegają zbytnio od np. niemieckich.
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Jak spisuje się zawieszenie TM3 na polskich drogach w porównaniu do innych aut w zbliżonej cenie?
Prawie 500KM auto wiec nie jest jakos super miekkie, ale ogolnie jest bardzo komfortowe na taki typ auta.
 

Relevant

Fachowiec
Jak spisuje się zawieszenie TM3 na polskich drogach w porównaniu do innych aut w zbliżonej cenie?
TM3P: twardo, czuć wszystko. Nie można porównywać do innych aut w tej cenie, lepiej porównywać do innych auto sportowych.

Już nie mówiąc o wyciszeniu nadkoli, drugi straszny dźwięk po tych wspomnianych powyżej drzwiach z opuszczoną szybą.
 

gim-kg

Pionier e-mobilności
W porównaniu do Citroena C5, twarde, ale fotele rekompensują. Ogólnie uważam auto za wygodne. Z drugiej strony, pisząc polskie drogie nie wiem co mam przez to rozumieć, bo tam gdzie jeżdżę nie odbiegają zbytnio od np. niemieckich.
Proszę cię zaznacz że w porównaniu do Citroena C5 na sprężynach, bo w porównaniu do hydropneumatyki to jest mega twarde w wersji LR. Wersji P nie chce nawet porównywać.
Z drugiej strony porównując do C-klasy (w205) w pakiecie AMG (18” felgi) jest podobnie.
 

raph

Zadomawiam się
Wracając do głównego wątku :)

Zamiast chlapaczy dołożyłem dodatkowe oklejenie folią PPF progów i najbardziej narażonej części tylnego błotnika.

Koszt 500 pln netto, więc trochę drożej niż zakup chlapaczy, ale większa estetyka, mniejsze opory powietrza i trochę lepsza ochrona przedniej części błotnika.

Ale tylna część będzie jeszcze obrywała kamyczkami :(
 

Bartosz

Pionier e-mobilności
Z tego co czytam na forum to lakier TM3 jest dość delikatny- delikatnie mówiąc. Czy w takiej sytuacji odbierając nowe auto lepiej zabezpieczyć je ceramiką czy folia PPF ? Czy całe, czy tylko progi, maskę, błotniki, zderzak ?
Powłoka ceramiczna nie zabezpiecza lakieru, to mit. Jej grubość to 1 mikron.
 

Najnowsze dyskusje

Top