Lane departure avoidance & Collision warning

karol.kar

Pionier e-mobilności
Ty wiesz, że możesz mieć rację? Klepię dźwignię w dół RAZ...a nie DWA. 🤦‍♂️ Dzięki, dziś wypróbuję :)
Instrukcja jest bardzo przyjazna i dobrze opisana. Polecam jak sie nie mozna z autem dogadac, wiele jest wyjasnione.
 

Jac3k

Posiadacz elektryka
Klepnięcie raz włącza tylko aktywny tempomat - utrzymywanie prędkości i chamowanie przed autami z przodu.

Autopilota działa super, więc coś musiałeś robić źle ;)
Działa nie działa :), ja nie wiem jak można płacić za FSD skoro standardowy autopilot ma problem z czytaniem znaków i to czasami bardzo widocznych. Dla mnie to jest porażka na całego. Ten standardowy autopilot to powinna być reklama tego co można uzyskać płacąc więcej. Jak dla mnie czytanie znaków i reakcja na to czyli przyspieszenie czy zwolnienie to jedna wielka lipa i antyreklama FSD.
 

Michał spod Krakowa

Pionier e-mobilności
Działa nie działa :), ja nie wiem jak można płacić za FSD skoro standardowy autopilot ma problem z czytaniem znaków i to czasami bardzo widocznych. Dla mnie to jest porażka na całego. Ten standardowy autopilot to powinna być reklama tego co można uzyskać płacąc więcej. Jak dla mnie czytanie znaków i reakcja na to czyli przyspieszenie czy zwolnienie to jedna wielka lipa i antyreklama FSD.
Autopilot jest przestarzały - ma prawie dwa lata i ominęły go wszystkie niedawne zmiany architektury
Ma być wkrótce zaktualizowany do tego, co obecnie w USA jeździ jako FSD Beta, ale Tesla potrzebuje na to zgody lokalnych regulatorów
 

Jac3k

Posiadacz elektryka
Autopilot jest przestarzały - ma prawie dwa lata i ominęły go wszystkie niedawne zmiany architektury
Ma być wkrótce zaktualizowany do tego, co obecnie w USA jeździ jako FSD Beta, ale Tesla potrzebuje na to zgody lokalnych regulatorów
Może dla FSD potrzebuje zgody ale nie do autopilota który w innych markach działa dużo bardziej dokładnie.
 

Jac3k

Posiadacz elektryka
Pewnie masz na myśli Mobileye, który opatentował wizualne rozpoznawanie znaków, żeby nikt inny nie mógł ich rozpoznawać bez płacenia za licencję?
Myślałem o innych markach którymi jeździłem i działało to dużo lepiej niż w Tesli, która się tym cały czas chwali, np. Mercedesem lub Audi. Nawet w Oplu czy Peugeocie to lepiej działa nie mówiąc o Audi. Przecież Tesla nie potrafi nawet dobrze ustawionych i wyraźnych znaków rozpoznawać ustawionych przy autostradzie. Czyli jak można mieć zaufanie do FSD jak nie potrafi znaku odczytać.
 

solik

Pionier e-mobilności
Nie wiem o ktorych autopilotach mowa ale aktywny tempomat z BMW 5 2020, Arteona 2020 dziala zdecydowanie gorzej niz podstawowy autopilot z TM3. Szkoda ze w Tesli nie ma opcji wylaczenia podazania za znakami ograniczenia predkosci, w BMW/VW ktore wymienilem to jest opcja (dostosowanie sie do znakow)
 

ciastek

Pionier e-mobilności
ale Tesla potrzebuje na to zgody lokalnych regulatorów
Spoko, wystarczy ich ogarnąć i będzie można spać za kołkiem.
81A7270B-D600-4A8F-A509-C32E28527256.jpeg

 

Jac3k

Posiadacz elektryka
Nie wiem o ktorych autopilotach mowa ale aktywny tempomat z BMW 5 2020, Arteona 2020 dziala zdecydowanie gorzej niz podstawowy autopilot z TM3.
Nie wiem o ktorych autopilotach mowa ale aktywny tempomat z BMW 5 2020, Arteona 2020 dziala zdecydowanie gorzej niz podstawowy autopilot z TM3. Szkoda ze w Tesli nie ma opcji wylaczenia podazania za znakami ograniczenia predkosci, w BMW/VW ktore wymienilem to jest opcja (dostosowanie sie do znakow)
Mówimy o rozpoznawaniu znaków i ustawianiu prędkości według odczytanego znaku.
 

Najnowsze dyskusje

Top