A czy w jakis sposob na te systemy ma byc one stack FSD 11.0? Jesli sie orientujecie w temacie, aktualnie autopilot, systemu ostrzegwcze oraz FSD stanowia "odrebny" software. od FSD 11.0 autipilot oraz FSD maja stanowic jedno oprogramowanie. Pisze o tym dlatego, ze FSD jest najczesciej aktualizowanym softem na bazie cale ML oraz tego co bylo mowione podczas AI day. Wiec, jesli ML z FSD ma byc od soft 11.0 to moze i te systemy ostzregawcze stana sie jeszcze bardziej efektywne i juz beda zauwazac zdechlego łosia na drodze?
"One stack" odnosi się do czegoś innego
W tym momencie FSD
Beta ma osobną sieć do jazdy po szybkostradach a osobną do jazdy poza szybkostradami. Te dwie są sieci działają niezależnie od siebie, są też osobno trenowane. Praktycznie są to dwa specjalizowane systemy FSD przełączane w zależności od okoliczności.
"One stack" to jedna sieć, która ogarnia całość ruchu.
W Europie mamy wyłącznie FSD szybkostradowe, więc "dual stack" tu nie występuje.
Co do wykrywania śpiącego/zdechłego łosia:
Aktualny Autopilot/FSD to Beta dostępna dla nielicznych i tylko w US. Wszyscy inni mają przestarzałego Autopilota. Czekamy na v10/v11 żeby dostać zupełnie nową, sprawniejszą architekturę AP i prawdopodobnie znaczną część z około półtorej roku aktualizacji, które dotychczas szły wyłącznie do Bety.
Przesiadka na nowe FSD powinna być zauważalną poprawą, ale nie ma pewności, czy leżący łoś przestanie być problemem.