Rzucą znowu rabat 20 tys i CCC.Coś czuję żę wiosna dla sprzedaży Spring'a nie będzie wesoła 🙃
zgadzam się z tym co mówisz tylko, poprzez błąd otomoto i dealera mylisz modele mówisz o t03 a piszesz c01 co jest highendem marki leapmotor w chinach a nie budżetówkąRynek ceny Leapmotor T03 zweryfikuje. Aktualnie pojawiły się w ofercie od Grupy Gazet za 87214 (przedwczoraj miał Mikołajczak za 85k), co moim zdaniem jest zbyt wysoką ceną, jak za nikomu nieznaną markę, która równie dobrze może tak samo zniknąć z naszego rynku, jak się pojawiła, jeśli nie "chwyci" na rynku, to Stellantis nie będzie jej tu na siłę utrzymywał. Trzeba wziąć pod uwagę, że jednak Dacia jest na rynku od wielu lat (biorę pod uwagę obecność pod skrzydłami Renault) i przez te wszystkie lata zrobiła sobie rynek. Na początku była niezbyt dobra, jednak bardzo tania, aktualnie tania już nie jest, jednak jakość też się znacząco poprawiła. Sądzę więc, że w porównywalnej cenie, to jednak Dacia Spring będzie się lepiej sprzedawała od Leapmotor T03. Pamiętać należy także, że 40k PLN dopłaty, jest wartością maksymalną i raczej będzie rzadko spotykaną w praktyce, a w większości przypadków skończy się na maksymalnie 30k PLN.
Moim skromnym zdaniem dobrą ceną na T03 byłoby maksymalnie 65-70k PLN, a i tak zapewne kupowaliby go tylko ludzie, którzy dodatkowo dostaliby na niego dopłatę.
Masz rację, nie zwróciłem uwagi na błędne oznaczenie modelu, już poprawiamzgadzam się z tym co mówisz tylko, poprzez błąd otomoto i dealera mylisz modele mówisz o t03 a piszesz c01 co jest highendem marki leapmotor w chinach a nie budżetówką![]()
nie ma szans na dopłatę 40k przy tak tanim aucie vat jest nie kwalifikowany, polecam poczytać warunku dotacji. Pewnie najwiecej dotacji będzie na 30k na JDGRynek ceny Leapmotor T03 zweryfikuje. Aktualnie pojawiły się w ofercie od Grupy Gazet za 87214 (przedwczoraj miał Mikołajczak za 85k), co moim zdaniem jest zbyt wysoką ceną, jak za nikomu nieznaną markę, która równie dobrze może tak samo zniknąć z naszego rynku, jak się pojawiła, jeśli nie "chwyci" na rynku, to Stellantis nie będzie jej tu na siłę utrzymywał. Trzeba wziąć pod uwagę, że jednak Dacia jest na rynku od wielu lat (biorę pod uwagę obecność pod skrzydłami Renault) i przez te wszystkie lata zrobiła sobie rynek. Na początku była niezbyt dobra, jednak bardzo tania, aktualnie tania już nie jest, jednak jakość też się znacząco poprawiła. Sądzę więc, że w porównywalnej cenie, to jednak Dacia Spring będzie się lepiej sprzedawała od Leapmotor T03. Pamiętać należy także, że 40k PLN dopłaty, jest wartością maksymalną i raczej będzie rzadko spotykaną w praktyce, a w większości przypadków skończy się na maksymalnie 30k PLN.
Moim skromnym zdaniem dobrą ceną na T03 byłoby maksymalnie 65-70k PLN, a i tak zapewne kupowaliby go tylko ludzie, którzy dodatkowo dostaliby na niego dopłatę.
Dopóki auto nie będzie tańsze niż 40 000 pln netto to gdzie problem z dofinansowaniem w maksymalnej możliwej kwocie?nie ma szans na dopłatę 40k przy tak tanim aucie vat jest nie kwalifikowany, polecam poczytać warunku dotacji. Pewnie najwiecej dotacji będzie na 30k na JDG