Bronek
Pionier e-mobilności
Nie tak... To po kiego to robią? Niech rozpakują auto, odpalą i nic nie technicznego nie komentują w sposok kardynalny a tylko czysto subiektywny , Niestety dla wielu słowa takiego jeźdzca niedzielnego są wyrocznią.Producenci zawsze oszukują, niema co im wierzyć, a do testerów to też nie wiem dlaczego masz pretensje, testowali rzeczy z którymi pierwszy raz mieli doczynienia, jak mieli na bazie swoich doświadczeń podejść do tematu rzetelnie skoro nie mieli takich doświadczen? Mamy 2023 rok a ludzie kupują za swoje pieniądze EV i nie wiedzą jaka jest różnica pomiędzy ładowarką 1f a 3F i dlaczego na AC 22kw ładuje im się mniej..
Kto wiedział że Chademo wypadnie?
Chłodzenie baterii - taka technologia
Wiadomo wielu to robi dla kasy lub poklasku?
Jeśli się coś testuje, to zanim się nakręci film warto chociaż poznać podstawy a t czasem nie jest.
I ok nie bylo by w tym nic dziwnego że nie wszytko da się poznać w krótkim czasie. Tylko problem , taki guru bywa opiniotwórczy bo ma gadane i tyle.
Z Chademo zgoda w 2018 okm nic nie bylo wiadomo aczkolwiek juz się kroiła zmiana . Z przegrzaniem baterii, to było zaskoczenie jak Leafy w trasie nagle cienko się ładowały. Technologia? Ok Nikt nie uprzedził, że będzie lipa z np trzecim w ciagu dnia ładowaniem w trasie do Warszawy.
Numer podobny jak z FSD Tesli czy jej parkowaniem
Tyle, że teraz to już jak piszesz, wiedza jest na wyciągnięcie ręki, ale proces pozyskiwania jej, boli wielu, więc sie dziwią że 22KW im nie wchodzi z tej 1 fazy.