M3P jako auto do zabawy?

Ratt

Fachowiec
nawet nie klikając to sam bym zmienił:

Klocki, płyn, i przewody stalowe, tarcze bym zostawił.
Gwint, bo auto siedzi za wysoko i za bardzo się buja.
Mniejsze felgi bo te 20 pewnie ważą z 15kg i te opony 235/35 to śmieszne naleśniki a nie opony.
Jak chcesz zostawić tarcze to poniżej 19 nie zejdziesz bo się nie mieszczą.
 

AmiG

Zadomawiam się
Chyba zapominacie ze tm3p to zwykly sedan.
To nie jest rajdowka do katowania na torze.
Parametry i tak ma wysmienite, a kosztuje grosze za to co potrafi.
Nie sadze zeby cokolwiek zmienili w napedzie.
no to jeśli nic nie zmieniają to dlaczego nie ma M3P z nami gdy ten model właśnie też sprzedaje się wyśmienicie?
dlaczego nie mają go odswiezyc też pod względem mocy czy silników by być na czasie z byciem szybszym
a z tego właśnie Tesla słynie, Plaid ogólnie, czy LR z boostem robiący 0-100 w 3.7s już

a M3P mają zostawić i produkować dalej bez zmian gdy inne marki go dogonily
 

ypl

Pionier e-mobilności
Mnie takie hacki nie interesują, wolę dopłacić i kupić M3P i mieć gwarancję i spokojną głowę. Szczególnie, że w razie wypadku, jak biegły sądowy będzie badał auto to się może okazać, że przez taką modyfikację z definicji jesteś winny pomimo braku winy, bo takie zmodyfikowane auto nie ma homologacji.
 

AmiG

Zadomawiam się
Mnie takie hacki nie interesują, wolę dopłacić i kupić M3P i mieć gwarancję i spokojną głowę. Szczególnie, że w razie wypadku, jak biegły sądowy będzie badał auto to się może okazać, że przez taką modyfikację z definicji jesteś winny pomimo braku winy, bo takie zmodyfikowane auto nie ma homologacji.
serio jeździsz i martwisz się tym że możesz mieć wypadek
przez 20+ lat zrobiłem setki tys km, od motocykli po campery, jeździłem na 3 różnych kontynentach naprawdę zmodyfikowanymi autami i nie miałem nigdy żadnej stłuczki, punktów ani nie zatrzymała mnie nigdy policja
Po co martwić się czymś co może nigdy się nie zdarzyć, i tak mamy wystarczająco problemów w życiu codziennymy.
Gdy jade to ostatnie o czym myślę to wypadek.
Jak wychodzę z domu to mam się tez przejmować tym że mnie może auto potrącić i może mam nie wychodzić?
Rozumiem że każdy ma inne podejście ale po co od razu martwić się na zapas 😏
 

ypl

Pionier e-mobilności
serio jeździsz i martwisz się tym że możesz mieć wypadek
przez 20+ lat zrobiłem setki tys km, od motocykli po campery, jeździłem na 3 różnych kontynentach naprawdę zmodyfikowanymi autami i nie miałem nigdy żadnej stłuczki, punktów ani nie zatrzymała mnie nigdy policja
Po co martwić się czymś co może nigdy się nie zdarzyć, i tak mamy wystarczająco problemów w życiu codziennymy.
Gdy jade to ostatnie o czym myślę to wypadek.
Jak wychodzę z domu to mam się tez przejmować tym że mnie może auto potrącić i może mam nie wychodzić?
Rozumiem że każdy ma inne podejście ale po co od razu martwić się na zapas 😏
Też tak myślałem, i 26 lat jeżdżę i nie miałem nawet stłuczki, ale mój dobry przyjaciel 2 lata temu jechał do pracy, i nie z jego winy miał bardzo poważny wypadek, do dzisiaj się sprawa w sądzie ciągnie, biegli sądowi, itp. Po tym doświadczeniu trochę zmieniłem podejście do pewnych rzeczy. Mnie obecnie stać mieć auto homologowane bez modyfikacji, ale rozumiem, że są różne podejścia.
 

krzyss

Pionier e-mobilności
no to jeśli nic nie zmieniają to dlaczego nie ma M3P z nami gdy ten model właśnie też sprzedaje się wyśmienicie?
dlaczego nie mają go odswiezyc też pod względem mocy czy silników by być na czasie z byciem szybszym
a z tego właśnie Tesla słynie, Plaid ogólnie, czy LR z boostem robiący 0-100 w 3.7s już

a M3P mają zostawić i produkować dalej bez zmian gdy inne marki go dogonily
Nikt ich nie dogonil :)
Nadal malo ktore auto za 250kzl robi 100 w 3,3sek.
Nie ma jeszcze M3P bo wola naprodukowac zwykle bo lepiej sie sprzedaja. Za 3-6 miesiecy bedzie nowy perf, ale ze zmianami takimi jak HL.
Ale pozyjemy zobaczymy, okres oczekiwania po zamowieniu jest fajny :)
 

Michal

Pionier e-mobilności
Moim zdaniem jest szansa na silnik z TMS plaid w TM3 performance. To miałoby sens, bo nie musieliby wtedy produkować innych silników, niż te dwa typy.
 

lvlthn

Zadomawiam się
Dodam od siebie, że w przypadku M3P bardzo, bardzo ważne jest ogumienie i felgi.

Przy przyspieszeniach rzędu 3s ogromne znaczenie ma masa rotacyjna i jak opona się klei do asfaltu
Zmierzyłem na scanmytesla, i różnica przyczepności w oponach/felgach to nierzadko 0.3-0.4sek przy 0-100kmh

Tyle że tutaj jest dylemat, czy chcemy opony relatywnie dobre o niskim zużyciu energii(małe opory toczenia)
czy opony z świetną przyczepnością ale większym zużyciem energii

Inne przeróbki to już koszt i raczej na tor niż do codziennego przemieszczania się
 

AmiG

Zadomawiam się
Nikt ich nie dogonil :)
Nadal malo ktore auto za 250kzl robi 100 w 3,3sek.
Nie ma jeszcze M3P bo wola naprodukowac zwykle bo lepiej sie sprzedaja. Za 3-6 miesiecy bedzie nowy perf, ale ze zmianami takimi jak HL.
Ale pozyjemy zobaczymy, okres oczekiwania po zamowieniu jest fajny :)
oczywiscie ze ich dogonili
nie patrzymy tutaj na kase za model, tylko o performance bo to model performance
kiedys M3P zabijal wszystkich nawet drozszych rywali


dzisiaj jak wszyscy wskoczyli w 4x4 tesla jest po prostu szybka tesla
 

Ratt

Fachowiec
oczywiscie ze ich dogonili
nie patrzymy tutaj na kase za model, tylko o performance bo to model performance
kiedys M3P zabijal wszystkich nawet drozszych rywali


dzisiaj jak wszyscy wskoczyli w 4x4 tesla jest po prostu szybka tesla
To nie oglądaj się na trójkę tylko na S Plaida skoro nie patrzymy na kasę :)
 

lvlthn

Zadomawiam się
oczywiscie ze ich dogonili
nie patrzymy tutaj na kase za model, tylko o performance bo to model performance
kiedys M3P zabijal wszystkich nawet drozszych rywali


dzisiaj jak wszyscy wskoczyli w 4x4 tesla jest po prostu szybka tesla
No, porównanie całkowicie z czapy.
Auto za 250-300k vs auta za 500-600+k


Bardzo wiarygodny test.
 

Waldek

Nowy na Forum
Tesla model 3 Performance będzie bardzo ładnie się spisywać na ciasnych torach lub imprezach typu superOES natomiast obiekty typu Poznań i Silesia szału nie ma. Osobiście wziąłbym long range awd z ew boostem na daily i dodatkowo wydał około 50tys na samochód dedykowany do zabawy na torze.
 

Hue Zarri

Posiadacz elektryka
o czyli bajka, coraz bardziej lubię ten M3

ps wiem że ciężko to tak określić ale powiedzmy że wyjeżdżam z 90% bateri, i jest but w podłodze. Ile to przejedzie z 200km?
na torze to sadze się szybciej się zgrzeje niz się zasięg skończy więc się nie pytam.
Nyland opublikował ile TM3 przejedzie z butem w podłodze.

 

lvlthn

Zadomawiam się
No to różnica pomiędzy 170kmh a 200 jest przeogromna.

Mi się udało wielokrotnie pokonać dystans ~170km w ciągu 1h, 100%->20%
Zużycie na poziomie 30kwh/100km
 

Michal

Pionier e-mobilności
opory rosną w kwadracie prędkości ;)
Szybko licząc wychodzi +40% przy zmianie prędkości 170 - 200 km/h
 
Last edited:

refi1234

Fachowiec
Super, to test TM3P więc wyglada na to iz TM3LR zrobi z butem w podlodze (zatrzymujac sie na 200 km/h) ok 160-170 km teoretycznego zasiegu (100%->0%)
 

viallos

Pionier e-mobilności
W nocy w DE robiłem taki test i ładowałem się co 1h ... gorsze jest raczej to że hałas przy tych prędkościach jest praktycznie nie do zniesienia. Tak więc 2 rundy w okolicach 200km/h i głowa pęka więc dałem sobie spokój.
Na dłuższą metę w trasie ten samochód powyżej 160-170km/h jest nie do zniesienia.
 
Top