M3P jako auto do zabawy?

danielm

Pionier e-mobilności
no to wiadomo że się pozmienia, ale serio dawno żadne auto nie wywarlo na mnie takiego zaskakującego wrażenia
chyba od czasow gdy miałem mazde RX8 nie było nic takiego
no to jeszcze dodam że w trybie torowym możesz sobie dowolnie przesuwać napęd z przodu na tył procentowo i dostosowywać to do twoich preferencji (między innymi), masz podgląd na temperature podzespołów, przeciążenia a nawet czasy przejazdu jeśli wykryje że jeżdzisz mniej więcej kółka
 

AmiG

Zadomawiam się
no to jeszcze dodam że w trybie torowym możesz sobie dowolnie przesuwać napęd z przodu na tył procentowo i dostosowywać to do twoich preferencji (między innymi), masz podgląd na temperature podzespołów, przeciążenia a nawet czasy przejazdu jeśli wykryje że jeżdzisz mniej więcej kółka
nerds paradise ;) komu potrzeba customowe ECU, ale serio na tak mało roboty przy aucie zapowiada się jako fajna maszynka do zabawy
 

AmiG

Zadomawiam się
Wytrzyma, masz gwarancję na 8 lat lub 192 000 km po takim czasie lub przebiegu bateria ma mieć ponad 70% pojemności. Jeśli stwierdzisz że wcześniej spadła pojemność bardziej to Tesla wymieni Ci na taką baterię żeby było te 70% na końcu tego okresu. Zazwyczaj wymieniają na nową ale w papierach jest że np w 6 letnie auto mogą wsadzić baterie już w 20% zużytą.
Napęd tyle samo ma wytrzymać
8lat serio, aż nie chce się wierzyć

czyli jest jeszcze specjalnie track mode, mozna pałować do woli za ich przyzwoleniem albo zachęta, a jak bateria siedzie "przez to" to mi ja wymienia.. 👌
 

lvlthn

Pionier e-mobilności
Jest jeszcze jedna kwestia, starsze modele mają(na dzien dzisiejszy) lepszą termikę, szybciej się chłodzą, więc i więcej na torze znoszą.

To tylko moja obserwacja i doświadczenie z TM3P ale nie jeździłem jeszcze poliftem na torze.
 

AmiG

Zadomawiam się
niby tak, wiedziałem że nie może być aż tak dobrze

ale tez nikt nie wbudowuje tak rozbudowanego track mode z takim opisem

a później pisze ze cokolwiek się stanie to oni mają to gdzies
czytałem że w stanach nie jest tak że Tesla ma wyj.. tylko ze ludzie naprawdę używają te auta i nie mają większych problemów z gwarancją później
 

AmiG

Zadomawiam się
Jest jeszcze jedna kwestia, starsze modele mają(na dzien dzisiejszy) lepszą termikę, szybciej się chłodzą, więc i więcej na torze znoszą.

To tylko moja obserwacja i doświadczenie z TM3P ale nie jeździłem jeszcze poliftem na torze.
a to ciekawe, muszę się zagłębić jakie mody robia ludzie na tor czy street dla lepszej ochrony auta, i czy w ogóle są

ale też są fajne rzeczy w track mode Post-Drive Cooling np, gdzie w normalnym aucie ma się takie cos
 

Ratt

Posiadacz elektryka
Tutaj masz więcej info na temat modyfikacji do jazdy torowej:
Ale z doświadczenia powiem ze na polskie tory bez żadnych modyfikacji też daje radę :)
 

Michal

Moderator
Jeśli chodzi o gwarancję to moim zdaniem raczej oni się bronią przed firmą która udostępnia auto do jazdy na torze. Jeśli sam będziesz jeździł powiedzmy raz w weekend co dwa-trzy tygodnie to w ogóle nikt się do Ciebie nie przyczepi.
 

AmiG

Zadomawiam się
Tutaj masz więcej info na temat modyfikacji do jazdy torowej:
Ale z doświadczenia powiem ze na polskie tory bez żadnych modyfikacji też daje radę :)
nawet nie klikając to sam bym zmienił:

Klocki, płyn, i przewody stalowe, tarcze bym zostawił.
Gwint, bo auto siedzi za wysoko i za bardzo się buja.
Mniejsze felgi bo te 20 pewnie ważą z 15kg i te opony 235/35 to śmieszne naleśniki a nie opony.
 
Top