Mały samochód elektryczny

Status
Wątek zablokowany, brak możliwości zamieszczania nowych wypowiedzi

wojtekp

Nowy na Forum
Mam w tej chwili mitsubishi space star 1.0, malutki samochodzik, malutko pali. 4l/100km
I jestem zadowolony, mam go do jeżdzenia a nie przedłużania penisa.
W leasingu na firmę.
Jeżdze 50000-60000km/rok i wydaje na benzyne ponad 10000zł rocznie. Na zmiany olejów, filtrów, klocków itp. itp. 3000zł. Razem 13000zł/rok
Dlatego zaczyna się to opłacać. Co byście polecili. Albo jade sam, albo ja kobieta i dziecko 7 lat. Oczywiście później to już będzie młody facet :) więc też trzeba uwzględnić. Moje wymagania:
- przejade bez srania w portki czy się uda 220km w lecie i w zimie na trasie. Nie lubie jeździć szybko, 100km/h to zwykle max. Nie jeżdze agresywnie.
Tyle jeżdze zawsze raz w tygodniu, często 2 razy w tygodniu. Tam i spowrotem, ale po obu stronach mam jak ładować z siły.
- jest w zestawie lub do dokupienia przenośna (nie taka do zamontowania na ścianie w domu) łądowarka trójfazowa.
- akumulatory starczą na sensowny czas przy takiej eksploatacji, przy założeniu, że w 97% przypadków będzie ładowana normalnie, nie szybko, i ładowana od razu po zakończeniu jazdy. Ładowarka powinna działać gdy jest tylko 1 faza, oczywiście z mniejszą mocą. Przejściówkę na 1 fazę jakby co sam sobie dorobie.
- samochód obsługiwany normalnie nie jakieś badziewia kolorowe wyświetlacze dotykowe dla małp.
 

wojtekp

Nowy na Forum
Zoe.
Lepiej będzie działać ładowane z siły (przyjmuje 22 kW) i auto jest wyraźnie tańsze.
3 osoby od biedy się zmieszczą, wymiary zbliżone do Kony.

Porównanie z praktyki - miałem i Konę i Zoe.
Dziękuje za informacje. Rozwiń zdanie "3 osoby od biedy się zmieszczą". Na czym polega bieda.
Ja mam 195cm wzrostu, ale ewentualne pozostałe 2 osoby malutkie raczej.
 

Szatan

Posiadacz elektryka
Ja bym polecił VW ID3 który w odróżnieniu od Kony jest zrobiony od postaw jako elektryk. Takie auto będzie pod wieloma względami lepiej zaprojektowane od spalinowców którym przeszczepiono napęd elektryczny.
ID3 jest kompaktem czyli klasa C a kilka parametrów jeśli chodzi o przestrzeń ma lepszą niż Tesla Model 3 które jest w klasie D.
 

consigliero

Pionier e-mobilności
Napisałbym wcześniej że ID.3 ale byłoby to uznane za nieobiektywne. Tylko auto ma kolorowy wyświetlacz z kolorowym badziewnym wyświetlaczem dla małp, niestety jest też stałe monitorowane i nie wiem czy można to zhakować. Ponadto trzeba też wyrazić zgodę na udostępnienie danych osobowych. Jedyną jego zaletą jest fakt że w zimie przejedzie 250 km a w lecie około 400 km
 

wojtekp

Nowy na Forum
Napisałbym wcześniej że ID.3 ale byłoby to uznane za nieobiektywne. Tylko auto ma kolorowy wyświetlacz z kolorowym badziewnym wyświetlaczem dla małp, niestety jest też stałe monitorowane i nie wiem czy można to zhakować. Ponadto trzeba też wyrazić zgodę na udostępnienie danych osobowych. Jedyną jego zaletą jest fakt że w zimie przejedzie 250 km a w lecie około 400 km
Dlatego jest to właśnie produkt dla małp. A ja potrzebuje auta dla człowieka :)
 

Cav

Pionier e-mobilności
narazie przez telefon wiem, że renault zoe zaczyna się od 120000. te 108 to coś nieaktualne.
Na otomoto nowe są od 113 tys.
Może coś jeszcze da się urwać.

Telefon do najbliższego dealera, nie jest dobrym sposobem na minimalizację ceny.
 

wojtekp

Nowy na Forum
Wiem przecież o tym. Mój samochód też kupiłem o 7000zł taniej niż cena którą mi salon podał po pierwszym telefonie.
Ale porównanie takich pierwszych ofert jest istotne.
 
Status
Wątek zablokowany, brak możliwości zamieszczania nowych wypowiedzi
Top