Mercedes prezentuje wnętrze EQS [link ENG]

JareG

Pionier e-mobilności
(...)
Dlatego jadę z negatywnym nastawieniem a nawet poczuciem zmarnowania sobie i co gorsza Dilerowi czasu. Ale trzeba zobaczyć, coś co jest jakaś konkurencją.
Jak chcesz zaszaleć (m. in. finansowo) to poczekaj na elektryczne G :D

Pozdrawiam
 

ELuk

Pionier e-mobilności
Jeździłem tym EQS 580, auto jak to MB, klasa wykonania Saną dla siebie.
W środku barok ociekający „masą perłową i drewnem tekowym” 😉 fotele i tapicerka jak typowo w S-classe.
Jak dla mnie trochę wysoko prowadzona deska rozdzielcza, zwłaszcza z tymi olbrzymimi ekranami. Zwłaszcza w porównaniu z TM3 gdzie linia deski jest bardzo nisko.
Z zewnątrz linia auta ciężka, dwukolorowe malowanie obowiązkowe.
W jeździe idzie ładnie, ale czuje się ten ciężar.
I jadąc z radością jak Teslą to trudni zejść poniżej 30 kWh/100km.
Bagażnik z tylu praktyczny przez te drzwi otwierane, ale tacwielja maska z przodu i brak tam bagażnika to wtf?
 

JareG

Pionier e-mobilności
(...)
W jeździe idzie ładnie, ale czuje się ten ciężar.
I jadąc z radością jak Teslą to trudni zejść poniżej 30 kWh/100km.
To jak w EQV (aczkolwiek przy prędkości ok 110/h więc zapewne nie byłałby to radość teslowca :D).. a myślałem, że skoro S to już rasowy elektryk a nie konwers to podciągnęli wydajność silnikową w okolice Tesli :D

Pozdrawiam
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Uff. Powiem tak wole nawet T3 performens. dam do tapicera, dorobie dmuchanie w tyłek, masaż wyjdzie taniej i bedzie Przyjemniej.!!!!
To auto dla długich tras, ale nie z tym pilotem, pakiet internetowy do dokupienia. Radyjko dobre ale to nie sala koncertowa jest ciuchutko i inne auta też mają dobre audio ( nie mój priorytet) a w ostateczności mozna dać w tych innych do zrobienia i tez bedzie taniej.
Cisza, i w trybie komfort sie buja. Czuć masę. Hamowanie jak tankowcem. Pewnie i długo. Przeglądy wymagane. maska z przodu zabita na amen. bagażnik świetny bo liftback. Tył to raczej na dwie osoby
Te ledy??? na pokaz. Aluminium wajhy itp pachnie mi tandetnie. Trzeci ekran dla ekranu aby wypełnić przestrzeń

HUD bardzo fajny!!!!!! Auto zwrotne bo tylna os się skręca.

Jazda nudna. Czuć to opóżnienie, to nie jest pszczółka T3. DUŻO tych przycisków fizycznych i wirtualnych i opcji. W Tesli spokojnie ogarniam wszystkie ustawienia podczas jazdy. Tu bym się zkichał, zabił i spocił..
Drzwi się same nie zamykały.
Ponad 700 tys ten egzemplarz. nawet gdyby był w cenie ok 400- 500- nie dam. Nie mam ochoty. Na dzień dzisiejszy czas Mercedesa dla mnie nie przyszedł.
Ale HUD im wyszedł, ten jest najbardziej udany. To mi zostało w pamięci najbardziej, a HUDa nie za bardzo lubiłem zawsze coś. Ufff co za ulga :)

20220126_141054-COLLAGE_copy_800x800.jpg
 
Last edited:

JareG

Pionier e-mobilności
Ostatnia fota: a ja qrwami rzucam na to zasrane piano u mnie.. tu bym ocipiał 🤣

Pozdrawiam
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Ostatnia fota: a ja qrwami rzucam na to zasrane piano u mnie.. tu bym ocipiał 🤣

Pozdrawiam
Po prostu musi się świecić. W Tesli to samo. Ale tak po prawdzie od 2019r, czyściłem ekran może z 5 razy?
Tu w słońcu na postoju będzie wyglądało koszmarnie jak zaszczana decha
Kupę pary w gwizdek staromodny. Czyli rokokoko, mnie to wkurza a nie podnieca. Obciachowe, przypomina mi to na pompowane wargi lub cienki zrobiony nos...
A i jeszcze jedno, ten wlew do spryskiwacza? Pruć b) otnik dla klapki lejka? I to tylko po to aby maska była jedynie dla serwisu. Na pytanie dlaczego? Odpowiedź, bo tam jest wysokie napięcie.
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Uff. Powiem tak wole nawet T3 performens. dam do tapicera, dorobie dmuchanie w tyłek, masaż wyjdzie taniej i bedzie Przyjemniej.!!!!
To auto dla długich tras, ale nie z tym pilotem, pakiet internetowy do dokupienia. Radyjko dobre ale to nie sala koncertowa jest ciuchutko i inne auta też mają dobre audio ( nie mój priorytet) a w ostateczności mozna dać w tych innych do zrobienia i tez bedzie taniej.
Cisza, i w trybie komfort sie buja. Czuć masę. Hamowanie jak tankowcem. Pewnie i długo. Przeglądy wymagane. maska z przodu zabita na amen. bagażnik świetny bo liftback. Tył to raczej na dwie osoby
Te ledy??? na pokaz. Aluminium wajhy itp pachnie mi tandetnie. Trzeci ekran dla ekranu aby wypełnić przestrzeń

HUD bardzo fajny!!!!!! Auto zwrotne bo tylna os się skręca.

Jazda nudna. Czuć to opóżnienie, to nie jest pszczółka T3. DUŻO tych przycisków fizycznych i wirtualnych i opcji. W Tesli spokojnie ogarniam wszystkie ustawienia podczas jazdy. Tu bym się zkichał, zabił i spocił..
Drzwi się same nie zamykały.
Ponad 700 tys ten egzemplarz. nawet gdyby był w cenie ok 400- 500 Na dzień dzisiejszy czas Mercedesa dla mnie nie przyszedł.
Ale HUD im wyszedł, ten jest najbardziej udany. To mi zostało w pamięci najbardziej, a HUDa nie za bardzo lubiłem zawsze coś. Ufff co za ulga :)

View attachment 3865
Dzieki za recke… a co do zwloki, to elektronika nie nadaza ? Jest lag po wcisnieciu gazu ?
 

JareG

Pionier e-mobilności
Po prostu musi się świecić. W Tesli to samo.
Ale nawet jak się świeci (=działa), to i tak odbija. W TM3 masz jeden tablet z odbiciami, a tutaj lustro przez całe auto :D
A i jeszcze jedno, ten wlew do spryskiwacza? Pruć b) otnik dla klapki lejka? I to tylko po to aby maska była jedynie dla serwisu. Na pytanie dlaczego? Odpowiedź, bo tam jest wysokie napięcie.
Dbają, żeby Cię nie yebło.. a Ty niewdzięczniku narzekasz 🤣

Pozdrawiam
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Dzieki za recke… a co do zwloki, to elektronika nie nadaza ? Jest lag po wcisnieciu gazu ?
Hgw? Może że to w opcji komfort. Ale ma zawahanie. Niby 4sek cos tam do stówy, to pewnie potem nadrobi. Lecz nie wskakuje tak dynamicznie (waga.) np ze skrzyżowania, jak leciutka Trójka.
Jadąc nie czułem gabarytow, choć są jak w "małej" eSce.
Wrócę do tych przycisków sterowania w drzwiach, są gówniane pod wzgl ergonomii. Trudno sterować podczas jazdy, szczególnie gdy ktoś lubi blisko siedzieć przy kierownicy.
Ale rozumiem, że to raczej ustawia się sporadycznie.
Walneli wielki ekran ale to dla pucu, obraz z kamer ma z 7-8 cali? W Tesli też poobcinali.
Wg mnie to jak te szlaczki ledowe "dla oka" picowanie.
Prezenter miał dla mnie kilka godzin. Mine znudziło po 30 minutach. Auto nie jest intrygujące, dla mnie. Ot szpanerska, wygodna fura dla Prezesa, nie jest tym czym Harley dla tatusia. To raczej tupecik :).
 

ELuk

Pionier e-mobilności
Widzę, że masz Bronek podobne wrażenia jak ja. 🙂 kawał typowego mercedesa. Ale…
Przerost formy nad treścią, a kwintesencja auta, czyli jazda Ok ale bez szału, zwłaszcza dla ludzi którzy Teslą na codzień pomykają.
 
Top