Więc nawet jak tej Tesli ciągle nie kupiłeś, to jej cena jest barierą, za którą nic mniejszego i często gorszego nie chcesz kupować i świadomie wyrzucać kasy w błoto.
Też prawda. Nawet jeśli przyjmiemy że TM3 ze stocku po 185k to był jednorazowy strzał to jednak nawet
regularny cennik TM3 czy TMY jest (powinien być) bardzo istotnym punktem odniesienia.
No a teraz zastanówmy się co będzie jesli pojawi się oferta MG z cennikiem ~ jak np w CZ czy DE
czyli powiedzmy 155k za kompakta z mniejszą ale wystarczającą do miasta baterią i 175 za nieźle wyposażoną wersję z baterią 64kWh a jak do tego dołożymy MG5 czyli kombi?
Pomijam xPower i LR bo tego na razie nie ma w Czechach i na Słowacji. Trudno zakładać żeby od razy weszli z pełną ofertą jak w Niemczech chociaż kto wie?
To nie są (bo i nie mogą ze względu na cła/transport i pewnie wymogi homologacyjne) ceny jak w Chinach
ale według mnie prędzej czy później wpłyną na cenniki innych marek.
Przy czym mówimy tu o regularnym cenniku a nie rabatach wyprzedażowych.