MG4 Luxury 64kWh użytkowanie

chess_m

Fachowiec
Cześć,

jestem Krzysiek.
Od listopada 2023 użytkuję MG4 Luxury 64kWh, z szarym wnętrzem. Czyli najwyższa dostępna wersja.


Mam nadzieję, że opis moich doświadczeń pozwoli wam lepiej poznać to auto ze wszystkimi jego urokami.
Jak spisuje się w trasie. Realne zużycia w trasach robionych przez Ciebie? Wrażenia na ładowarkach DC?
 

Kriso

Fachowiec
Cześć,

to najpierw szybkie odpowiedzi
Gratulacje i dawaj jakieś wrażenia (y), bo tu jest wielu takich co opisom z neta z innych krajów nie wierzą, więc może uwierzą z pierwszej ręki.
Sam byłem MG4 zainteresowany kiedyś i miałem jazdę próbną jak się w UK pojawił te 1,5 roku temu. Choć wsyzło inaczej ;). Ale cały czas bacznie ten samochód obserwuję.



Coś Pan lekko fałszujesz ;) Twoja wersja to taka 3 od góry...
Jeśli patrzysz na ceny, to tak, 3 od góry. :) Miałem na myśli zakres standard->luxury. Na extended range czy xpower mi nie zależało, traktuję je jako opcje w "bok" a nie w górę. Ale to tylko moja ocena. ;)


Używasz one-pedal-drive? Czy auto zapamiętuje jego ustawienie czy musisz włączać za każdym razem?
Używam i przyznam, że po kilku dniach o nim zapomniałem. Działa.


W sprawie pytań o zużycie, to dłuższy temat. Opiszę w osobnym poście.

Kilka zdjęć na szybko.
 

Attachments

  • IMG_5172 Small.jpeg
    IMG_5172 Small.jpeg
    29 KB · Liczba wyświetleń: 124
  • IMG_5173.jpg
    IMG_5173.jpg
    1 004,1 KB · Liczba wyświetleń: 110
  • IMG_5174 Small.jpeg
    IMG_5174 Small.jpeg
    24 KB · Liczba wyświetleń: 119
  • IMG_5175 Small.jpeg
    IMG_5175 Small.jpeg
    24,4 KB · Liczba wyświetleń: 119

chess_m

Fachowiec
Kilka zdjęć na szybko.
Ładnie wygląda wnętrze z tą szarą tapicerką, Zdaje się że w PL trzeba za nią dopłacić 2900 PLN
ale może warto?
Jak będziesz miał czas / możliwość to wrzuć więcej fotek. Może w normalej rozdzielczości?

Oczywiście, czekamy na wrażenia z jazdy ale to już na spokojnie.
Gratulacje z powody nabycia fajnego auta!
 
Last edited:

vwir

Pionier e-mobilności
To jeszcze jedno pytanie: czy po wyjściu z auta musisz je zaryglować, bo w przeciwnym wypadku cały czas pozostałoby w trybie gotowości (uruchomiony wentylator wnętrza, zapalone światła)?
 

Kriso

Fachowiec
Ładnie wygląda wnętrze z tą szarą tapicerką, Zdaje się że w PL trzeba za nią dopłacić 2900 PLN
ale może warto?
Jak będziesz miał czas / możliwość to wrzuć więcej fotek. Może w normalej rozdzielczości?

Oczywiście, czekamy na wrażenia z jazdy ale to już na spokojnie.
Gratulacje z powody nabycia fajnego auta!
Wrzucę jak się dziś w pracy ogarnę.


To jeszcze jedno pytanie: czy po wyjściu z auta musisz je zaryglować, bo w przeciwnym wypadku cały czas pozostałoby w trybie gotowości (uruchomiony wentylator wnętrza, zapalone światła)?
Ciekawe pytanie. :)

Po jeździe, gdy auto jest ustawione na „parking”, włączone radio, wentylator, to tak, trzeba ryglować (z pilota lub przyciskiem na klamce).

Jeśli nie jeździłem, tylko siedziałem, radio i AC off, to po wyjściu auto rygluje się samo po 30sek.
 

vwir

Pionier e-mobilności
Ciekawe pytanie. :)

Po jeździe, gdy auto jest ustawione na „parking”, włączone radio, wentylator, to tak, trzeba ryglować (z pilota lub przyciskiem na klamce).

Jeśli nie jeździłem, tylko siedziałem, radio i AC off, to po wyjściu auto rygluje się samo po 30sek.
Sam tego nie wymyśliłem, to rezultat tego filmu:

Przy czym Balkan testował wersję ze starym softem, który nie zapamiętywał stanu one-pedal drive i nie pokazywał temperatury zewnętrznej na wyświetlaczu.

Generalnie chodzi mi o to, że gdy wychodzę z auta to niekoniecznie chcę je ryglować (akurat mam taką a nie inną sytuację). Chciałbym móc go "zgasić", wysiąść i tyle, bez ryglowania. No i jestem ciekaw, czy jest to w jakiś sposób osiągalne. W obecnych dwóch elektrykach po prostu naciskam przycisk start/stop i po temacie. W MG takowego nie ma.
 

Kriso

Fachowiec
Sam tego nie wymyśliłem, to rezultat tego filmu:

Przy czym Balkan testował wersję ze starym softem, który nie zapamiętywał stanu one-pedal drive i nie pokazywał temperatury zewnętrznej na wyświetlaczu.

Generalnie chodzi mi o to, że gdy wychodzę z auta to niekoniecznie chcę je ryglować (akurat mam taką a nie inną sytuację). Chciałbym móc go "zgasić", wysiąść i tyle, bez ryglowania. No i jestem ciekaw, czy jest to w jakiś sposób osiągalne. W obecnych dwóch elektrykach po prostu naciskam przycisk start/stop i po temacie. W MG takowego nie ma.
A, to już inne pytanie :)

Tak, jest to osiągalne, ale trzeba poklikać na ekranie głównym.
Trzeba wejść w ustawienia auta -> bezpieczeństwo -> wyłącz zasilanie.

I wtedy masz możliwość zostawienia samochodu wyłączonego, który się nie rygluje.
Niby trwa to 5 sek, ale jak masz często taką potrzebę, może być irytujące w dłuższej perspektywie.

W osobnym poście napiszę „szczegóły które irytują „.
 
Top