MG4 Luxury 64kWh użytkowanie

Kriso

Fachowiec
To trzeba NAJPIERW je zorganizować DO KOŃCA, a potem dopiero otwierać salony i ruszać ze sprzedażą, a nie odwrotnie.
Tacy którzy robią odwrotnie źle kończą.

Tesla to chyba jedyny wyjątek od tej reguły, ale raczej MG ich casusu nie powtórzy, za cieńkie w uszach.

A jednak.
Np. dłuższa jazda próbna (jeden z moich warunków zakupu) - zaproponowałem że odbiorę auto gdy będą zamykać salon na koniec weekendu, a oddam gdy będą startować następnego dnia roboczego.
Czyli nic nie tracą, może poza przejażdżką do chaty przez któregoś z pracowników

Odpowiedź była krótka - NIE.
Nie bo nie i koniec.

Innych alternatyw też brak.

Auto Holda w demówce do dzisiaj nie potrafią włączyć....

To nie jest tak, że sprzedawca nie chce zabiegać o klienta, on go przepłasza z salonu...
No to powiem Ci, że ja takich doświadczeń w DE nie miałem. Ale też nie chciałem brać auta na weekend. :)

Pojechałem do salonu, wszystko zostało mi dokładnie wyjaśnione, zadałem chyba ze sto pytań.
Jak chciałem zrobić jazdę testową, to tylko zapytali, jak długo, żeby wiedzieli, kiedy następnego klienta mogą umawiać. Także mogłem pojechać na 1,2,3 godziny - bez problemu.

Piszesz, że Auto Hold nie potrafią włączyć. Rozumiem, że pracownicy dealera?
 
Last edited:

Kriso

Fachowiec
Pewnie musimy się uzbroić w cierpliwość. W sumie to jak przypłynie ten statek(ki) w autami z Chin
to na placach/stocku pojawi im się sporo aut, zapewne z rocznika 23 czyli już "roczne" .

Jak na razie to sieć dealerska rozwija się powoli no i tych aut jeszcze za dużo nie mają. W innm wątku ktoś pisał, że np w salonie PGD w Dąbrowie górniczej można już obejrzeć MG4 ale stoi tam tylko 1 sztuka (biały standard) do obejrzenia na miejscu, a na auto do ew. jazd próbnych dopiero czekają.

Rozumiem CCC ale bez przesady :)

dla pokrzepienia/ciekawostka

w Czechach MG oferuje finansowanie połączone z obsługą ichniej dotacji państwowej


Czeski oddział oferuje też firmową kartę MG-Charge obejmującą większość operatorów tamże włącznie z IONITY
Tak, MG w 2023 podpisało umowę o współpracy z Charge Now i ma swoją kartę MG-Charge, którą dostajesz przy zakupie. Także jako klient indywidualny. Pewnie będzie oferować coś podobnego u nas, bo widać, ze to ich strategia.
Zobaczymy za kilka miesięcy, czy i co wprowadzą.
 

Ev3

Pionier e-mobilności
No to powiem Ci, że ja takich doświadczeń w DE nie miałem. Ale też nie chciałem brać auta na weekend. :)

Pojechałem do salonu, wszystko zostało mi dokładnie wyjaśnione, zadałem chyba ze sto pytań.
Jak chciałem zrobić jazdę testową, to tylko zapytali, jak długo, żeby wiedzieli, kiedy następnego klienta mogą umawiać. Także mogłem pojechać na 1,2,3 godziny - bez problemu.
No właśnie - tak to powinno wyglądać.
U nas wygląda jak sprzedaż w Ssangyoungu.
Tym który już ze 3 razy upadł i którego dealerów sprzed kilku lat ze świecą szukać.
Piszesz, że Auto Hold nie potrafią włączyć. Rozumiem, że pracownicy dealera?
Tak.
Chociaż nadal wydaje mi się, ze nie tyle nie potrafią, bo to im przekazałem na podstawie informacji z tego forum, tylko że to i tak nie działa w tym egzemplarzu.

Albo i sprzedawca i ja jesteśmy za głupi, żeby umieć toto obsłużyć.
 

chess_m

Fachowiec
Tak.
Chociaż nadal wydaje mi się, ze nie tyle nie potrafią, bo to im przekazałem na podstawie informacji z tego forum, tylko że to i tak nie działa w tym egzemplarzu.

Albo i sprzedawca i ja jesteśmy za głupi, żeby umieć toto obsłużyć.
Jeszcze może być tak że występują subtelne różnice pomiędzy wersjami standard a comfort i dalej luxury.
Ze specyfikacji wynika że jest to (poza baterią/silnikiem) głównie kamera 360 i autopiloty.
Z tego mogą wynikać dalsze różnice typu wspomniany autohold.

Zdaje się że jako demówki (tam gdzie demówki są) postawili głównie podstawowe wersje tak przynajmniej wynikało by z relacji na forum.

Tym bardziej fajnie, że @Kriso nam to opowie o detalach dla wersji luxury :)
 
Last edited:

Ev3

Pionier e-mobilności
Jeszcze może być tak że występują subtelne różnice pomiędzy wersjami standard a comfort i dalej luxury.
Ze specyfikacji wynika że jest to (poza baterią/silnikiem) głównie kamera 360 i autopiloty.
Z tego mogą wynikać dalsze różnice typu wspomniany autohold.

No ale jeśli dobrze rozumiem to co jest w Ustawieniach w sekcji Bezpieczeństwo, to JEŚLI istnieje ustawienie:
Automat. wstrzymanie (czyli jak się domyślam to jest właśnie AH),
to po jego włączeniu AH powinien działać.

A nie działa, a przynajmniej nie tak jak to sobie wyobrażam.

Może w tym tkwi problem, że źle to odczytuję i źle sobie wyobrażam.

Jest oczywiście opcja, że ustawienie jest, a AH nie ma, ale nie chce mi się w to wierzyć, skoro w trybie One Pedal to działa.
Testowana wersja to nie był std, tylko coś z baterią 64 i alusami, za to bez navi.
Comfort?
 

Kriso

Fachowiec
No ale jeśli dobrze rozumiem to co jest w Ustawieniach w sekcji Bezpieczeństwo, to JEŚLI istnieje ustawienie:
Automat. wstrzymanie (czyli jak się domyślam to jest właśnie AH),
to po jego włączeniu AH powinien działać.

A nie działa, a przynajmniej nie tak jak to sobie wyobrażam.

Może w tym tkwi problem, że źle to odczytuję i źle sobie wyobrażam.

Jest oczywiście opcja, że ustawienie jest, a AH nie ma, ale nie chce mi się w to wierzyć, skoro w trybie One Pedal to działa.
Testowana wersja to nie był std, tylko coś z baterią 64 i alusami, za to bez navi.
Comfort?
Spróbuję zrobić zaraz video i tu wrzucę, jak ten auto hołd u mnie działa .
 

Kriso

Fachowiec
No ale jeśli dobrze rozumiem to co jest w Ustawieniach w sekcji Bezpieczeństwo, to JEŚLI istnieje ustawienie:
Automat. wstrzymanie (czyli jak się domyślam to jest właśnie AH),
to po jego włączeniu AH powinien działać.

A nie działa, a przynajmniej nie tak jak to sobie wyobrażam.

Może w tym tkwi problem, że źle to odczytuję i źle sobie wyobrażam.

Jest oczywiście opcja, że ustawienie jest, a AH nie ma, ale nie chce mi się w to wierzyć, skoro w trybie One Pedal to działa.
Testowana wersja to nie był std, tylko coś z baterią 64 i alusami, za to bez navi.
Comfort?
Zobacz, czy możesz otworzyć wideo.
 

krzyss

Pionier e-mobilności
To trzeba NAJPIERW je zorganizować DO KOŃCA, a potem dopiero otwierać salony i ruszać ze sprzedażą, a nie odwrotnie.
Tacy którzy robią odwrotnie źle kończą.

Tesla to chyba jedyny wyjątek od tej reguły, ale raczej MG ich casusu nie powtórzy, za cieńkie w uszach.

A jednak.
Np. dłuższa jazda próbna (jeden z moich warunków zakupu) - zaproponowałem że odbiorę auto gdy będą zamykać salon na koniec weekendu, a oddam gdy będą startować następnego dnia roboczego.
Czyli nic nie tracą, może poza przejażdżką do chaty przez któregoś z pracowników

Odpowiedź była krótka - NIE.
Nie bo nie i koniec.

Innych alternatyw też brak.

Auto Holda w demówce do dzisiaj nie potrafią włączyć....

To nie jest tak, że sprzedawca nie chce zabiegać o klienta, on go przepłasza z salonu...
Spoko, w volvo ex30 tez tylko godzinna jazda z pracownikiem….
 
Top