Zasięg
Deklarowany przez producenta: 435
Moje realne:
400 km +8 stopni / bez ogrzewania / max 100km/h / powrót z gór na niziny
360 km +2 do +5 stopni / z ogrzewaniem / max 100 km/h / jazda mieszana
340-350 km -2 do +5 stopni / z ogrzewaniem / max 100 km/h / jazda głównie długie odcinki
290-310 km ok 0 stopni / z ogrzewaniem / 120-130 km/h / głównie autostrada
Wszystkie przebiegi przy trybie jazdy "Eco". Przy tej mocy i warunkach na drodze nie potrzebuję innego trybu póki co, więc nie testowałem.
W planach mam testy jazdy głównie po mieście, jazdy tylko po górach, przy podłączonej przyczepce, i oczywiście czekam na lato, jaka różnica w zasięgu wyjdzie.
Ładowanie
AC od 20-80% ok 4,5h.
AC od 20-100% ok 6,5h
DC od 20-80% ok 20 min. (nie podgrzewałem wstępnie baterii. po min ładowało już mocą 130-135kW)
Ważne o ile ładowanie AC przez kabel TYP2 zawsze pięknie działa, o tyle DC, na wejściu CCS czasem sprawia problemy.
To, co się powtarza:
- ciężka wtyczka CCS potrafi tracić kontakt z gniazdem i czasem wywala błąd komunikacji z autem. Rozwiązanie - trzymać wtyczkę, nawet przy zaryglowanym już gnieździe, aż do rozpoczęcia ładowania. (nie wiem, czy to tylko w moim egzemplarzu, czy w ogóle MG, a moze każdy EV tak ma)
Jeśli coś ważnego wg Was pominąłem, dajcie znac, opiszę.