Dokładnie.też prawda, zwłaszcza jak może się szybko ładować
Więc co najwyżej, jak ktoś ma ekstremalne potrzeby, w tym wyimaginowane, to powinien zastanowić się nad kupnem Ioniqa5 czy Kii ev6/ev9, a nie rozważać ice za podobną kasę....
Dokładnie.też prawda, zwłaszcza jak może się szybko ładować
fajnie, a jak ogólnie oceniasz swój model? plusy i minusy dotychczas zaobserwowane? czy z aplikacji można wstępnie nagrzać/ schłodzić wnętrze?Cześć, od niedawna mam MG4 51kW. Parkuję w nieogrzewanym garażu. Ładuję z gniazdka na ścianie za pośrednictwem ładowarki FEYREE jednofazowej. Ustawiony prąd ładowania 16A. Ostatnie ładowanie od 20 do 100% trwało ok. 14 godzin. W przyszłości planuję zwiększenie przydziału mocy do budynku i docelowe ładowanie samochodu prądem 32A. Wtedy czas ładowania powinien się skrócić o połowę /no nie całkiem - ładowarka w samochodzie obsługuje max 6,6kW/
Jak na razie nie mam się do czego przyczepić. Samochód głównie użytkowany na krótkich trasach do 60 km dziennie. Najdłuższy odcinek z Nadarzyna na południe od Krakowa z jednym postojem na doładowanie w Kielcach na GreenWay - temp. ok. -3 czas 33 min pobrane 30,13 kW, prędkość ładowania max. pow. 64kW/h. Średnie zużycie na ekspresówce ok. 22 kW/hfajnie, a jak ogólnie oceniasz swój model? plusy i minusy dotychczas zaobserwowane? czy z aplikacji można wstępnie nagrzać/ schłodzić wnętrze?
super info. a czy możesz napisać jaką prędkośc miałeś na ekspresówce przy zużyciu 22kWh? i jaką temperaturę we wnętrzu?Jak na razie nie mam się do czego przyczepić. Samochód głównie użytkowany na krótkich trasach do 60 km dziennie. Najdłuższy odcinek z Nadarzyna na południe od Krakowa z jednym postojem na doładowanie w Kielcach na GreenWay - temp. ok. -3 czas 33 min pobrane 30,13 kW, prędkość ładowania max. pow. 64kW/h. Średnie zużycie na ekspresówce ok. 22 kW/h
Na plus:
- cicha praca zawieszenia i bardzo pewne prowadzenie w trudnych zimowych warunkach
- spasowanie wnętrza: nic nie trzeszczy, elementy równo i starannie zmontowane
- moc, dynamika
- dobrze działa automatyka świateł drogowych
- czyściuteńkie progi w drzwiach
Na minus:
- nie pokazuje temp. zewnętrznej /co ciekawe w aplikacji jest/
- nie podobają mi się te świecące czerwone kreski nad światłami tylnymi
- brak oświetlenia dla siedzących z tyłu
Jeśli chodzi o apkę to jest opcja włączenia klimatyzacji i wstępnego schłodzenia lub nagrzania wnętrza, sprawdziłem działa.
To był bug w oprogramowaniu auta, już jest naprawiony. Nie wiem czy tam masz OTA czy musisz do ASO pojechać na aktualizację.nie pokazuje temp. zewnętrznej
rozumiem, że miałeś możliwość prowadzenia na śniegu i lodzie. jak się sprawował w tych warunkach tylny napęd? czy samochód pewnie rusza z miejsca i jak się prowadzi? może opiszesz swoje wrażenia?bardzo pewne prowadzenie w trudnych zimowych warunkach