W sklepie w którym kupowałem dalej są w okolicach 3300 zlTak, grubo. Na rynku są w tych granicach. Dawno kupowałeś, gdzie, i jak oceniasz bicie, głośność ?
Przepaść podobna jak przy przyczepności.Czy pod względem precyzji prowadzenia PS4 są jakoś zauważalnie lepsze od e-primacy?
Micheliny są znane z tego że trzymają parametry do końca, kiedyś tak samo Dunlopy które jednak ostatnio się popsuły. Jeżdżę na drugim komplecie PS4, pierwsze zdarłem do zera i ciągle nie czułem że są niebezpieczne, jedyne co to nigdy ich nie doważałem, więc pod koniec już delikatnie wibrowały (letnie i zimowe na oddzielnych kołach i sam zmieniałem).A co z hankookami ion evo?
Skupiliście się na michelinach, a one są o jedną oponę droższe od hankooków.
Ktoś miał porównanie jednych i drugich i to najlepiej w połowie ich zużycia?
Moje doświadczenia z oponami „premium” były takie, że początek był super, a po sezonie robiły się wyraźnie słabsze. Continental w busie (klasa na mokrym A) w połowie zużycia były niebezpieczne, na ślimaku przy mokrej nawierzchni przód uciekał, a poniżej połowy zużycia to już się bałem w większym deszczu jechać, teraz na wielosezonowych falkenach jest niebo, a ziemia i komfort nie ucierpiał. W osobówce letnie micheliny podobnie się zachowywały, a wyraźnie lepsze na mokrej były letnie nokiany i kumho.
Opona to jedyna rzecz, która łączy pojazd z drogą i powinna być najlepsza, ale w moich życiu opony marek „premium” niebyły najlepsze.
Jeśli opony marek premium były takie jak myślisz to ten wątek by nie powstał… 😆Micheliny są znane z tego że trzymają parametry do końca, kiedyś tak samo Dunlopy które jednak ostatnio się popsuły. Jeżdżę na drugim komplecie PS4, pierwsze zdarłem do zera i ciągle nie czułem że są niebezpieczne, jedyne co to nigdy ich nie doważałem, więc pod koniec już delikatnie wibrowały (letnie i zimowe na oddzielnych kołach i sam zmieniałem).
Nie można tego powiedzieć niestety o żadnych budżetowych oponach, pierwszy rok - ooo, jak dobrze trzymają, po co przepłacać za premium! Drugi rok latasz jak pinball po całej drodze jak tylko dotkniesz hamulca
Doprecyzuję: mówiłem o PS4. Te ekologiczne wynalazki Michelina to rzeczywiście o kant dupy. Teraz z kolei wiem dlaczego przez wiele lat jeżdżąc Dunlopami Sport Response miałem większe spalanie niż inni - dobra opona się po prostu klei, plastikowe zawsze będą oszczędniejsze bo mniejsze ugięcie więc mniej energii toczenia tracimy. Ale dobre gumy pozwalają na wiele więcej niż średnie, wszystko wychodzi właśnie po mokrymJeśli opony marek premium były takie jak myślisz to ten wątek by nie powstał… 😆
Coś jest na rzeczy, jedni mówią, że na początku jest super, a później robi się tragedia, innym w ogóle ta opona nie leży od samego początku, ale niedługo sam się przekonam na własnej skórze jaka jest.
Po moich doświadczeniach z Michelin, Continental, Nokian, Dębica, Barum, Falken, Kumho, Kleber to tylko tych dwóch pierwszych nie wspominam dobrze i nie mogłem się doczekać ich zmiany, więc nie wychodzę z założenia, że wybierając premium mam to za co zapłaciłem.