Minęło już 10.000km w dwa miesiące - moja opinia

gim-kg

Pionier e-mobilności
To widocznie locus minoris resistance Tesli, taka ich pięta Achillesowa , bo nawet moja klapa ręcznie jeszcze zamykana wymaga czasem kilkukrotnego przywalenia.
Miałem założyć ta elektrykę, nie jest nawet droga ale jak zwykle gdy się mieszka na zadupiu i wszedzie daleko to szkoda mi czasu. Tym bardziej że głównym bagaznikiem jest u nas frunk
Ciekawe jak te chińskie patenty elektryczne dzialają.?
Mam założony chiński frunk i jest super. Chyba najlepszy upgrade jaki może być. na spokojnie to jedno popołudnie i założony w garażu.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Mam założony chiński frunk i jest super. Chyba najlepszy upgrade jaki może być. na spokojnie to jedno popołudnie i założony w garażu.
Wiem dales nawet link ..jak to nie problem , to mógłbyś jeszcze raz , to sobie kupię
 

gim-kg

Pionier e-mobilności

Szatan

Posiadacz elektryka
Korzystacie tak często z frunka by go elektryzowac? Ja chyba otworzylem go 3x a obecnie siedza w nim kable do przenośnego ładowania
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Korzystacie tak często z frunka by go elektryzowac? Ja chyba otworzylem go 3x a obecnie siedza w nim kable do przenośnego ładowania
Ja dosc regularnie. Wydaje mi sie bezpieczniejszy niz tylny bagaznik
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Korzystacie tak często z frunka by go elektryzowac? Ja chyba otworzylem go 3x a obecnie siedza w nim kable do przenośnego ładowania
90% jest wygodniejszy w garazu ,gdzie wejscie do domu jest z przodu auta.
Pewnie, że dodatkowo tył też gdy trzeba wykorzystuję
 
Last edited:

Szatan

Posiadacz elektryka
Faktycznie, u mnie wejście z garażu do domu od strony kierowcy wiec korzystam z bagażnika, rozumiem ze z elektrycznym frunkiem mechanizm sam dociąga maskę czy trzeba samemu przycinać?
 
Top