Mobilne evse 11 kW do 1500 zł

Michal

Moderator
Ps. Skoro czerwony wtyk 380V ma max 16A, to przejściówka do niego konwertująca na 230V też powinna brać max 16A.
 

Michal

Moderator
Bierzesz schemat trójfazowego złącza 380V 16A, kupujesz wtyczki wejściowe i wyjściowe, kawałek kabla, śrubokręt i robisz sobie przejściówkę ;)
 

Michal

Moderator
Znalazłem listę części od serwisu jak ja kupowałem UMCv1:
Part NumberDescriptionPrice (PLN)
1058220-00-EUNIVERSAL MOBILE CONNECTOR, 3P1,869.92
1024110-00-DASY,UA,A,415V3,016A,TMC002I016M3PNE6365.85
1025801-00-DASY,UA,A,230V1,032A,TMC002I032M2PE6365.85
, rzeczywiście nie miałem tam shuko, więc nie wiem czy jest dostępne. Można spróbować dorobić przejściówkę ale trzeba pamiętać, że shuko może obsługiwać do 13A, więc musiałbyś w aucie ograniczać prąd, no i nie wiem czy to zadziała tak jak powinno - nie sprawdzałem.
 

Cav

Pionier e-mobilności
Bierzesz schemat trójfazowego złącza 380V 16A, kupujesz wtyczki wejściowe i wyjściowe, kawałek kabla, śrubokręt i robisz sobie przejściówkę ;)
A nie ma takich dostępnych w handlu?
Przejściówki dla Zencara itp nie zadziałają?
 

Bronek

Pionier e-mobilności
A o jakim pstryczku Ty piszesz?
Bo na zdjęciu nie ma nic takiego?
Ma z drugiej strony to typowa TESLA Zaraz Ci machnę fotke20220324_134728~2_copy_1097x728.jpg
 
Last edited:
Top