Powinieneś mieć w aplikacji, jeśli saldo uregulowane, tzn, że opłacone - bardzo sprawnie to idzie (dzień / dwa od otrzymania przez nich FV)
tak, juz mam, calosc z SCM lacznie z umowa i platnoscia zalatwilem w 2 dni robocze
Powinieneś mieć w aplikacji, jeśli saldo uregulowane, tzn, że opłacone - bardzo sprawnie to idzie (dzień / dwa od otrzymania przez nich FV)
Ja w zwyklym Santanderze mialem 4 leasingi, jedna cesje i wszystko szlo super.Pełna zgoda, u mnie póki co więcej problemów ze zwykłym Santanderem niż z Multirentem 😕
Powinieneś mieć w aplikacji, jeśli saldo uregulowane, tzn, że opłacone - bardzo sprawnie to idzie (dzień / dwa od otrzymania przez nich FV)
U mnie konkretnie problemy pojawiły się przy zmianie na promocyjny leasingu z Multirent (samochód nie był jeszcze zarejestrowany). Póki co nadal mam dwa leasingi i jeden samochód 😅Ja w zwyklym Santanderze mialem 4 leasingi, jedna cesje i wszystko szlo super.
Zgadzam sie z kolega co pisal ze jak sie placi to wszystko dziala, klopoty sie zaczynaja jak chcesz cos zmienic a masz zaleglosci.
Ja jeszcze nie miałem okazji zapłacić, a już jestem trochę zaniepokojony.Zgadzam sie z kolega co pisal ze jak sie placi to wszystko dziala, klopoty sie zaczynaja jak chcesz cos zmienic a masz zaleglosci.
No to slabo. Ja wszystko z panią Pauliną i wszystko gra.Ja jeszcze nie miałem okazji zapłacić, a już jestem trochę zaniepokojony.
Od prawie dwóch tygodni nie mogę skontaktować się z handlowcem, z którym załatwiałem leasing. Piszę do niego maile – brak odpowiedzi. Dzwonię – odrzuca połączenia.
Kontaktowałem się z infolinią – bardzo miłe Panie, ale mówią, że w sprawie umowy mam się kontaktować bezpośrednio z handlowcem, bo nie widzą jej w systemie (mimo że została podpisana i z tego, co widzę, płatność już poszła). Nie nastraja to zbyt pozytywnie…
nie, wyzej bylo pisaneWiadomo czy drivalia godzi się na cesję AC pod dotacje?
Ja jeszcze nie miałem okazji zapłacić, a już jestem trochę zaniepokojony.
Od prawie dwóch tygodni nie mogę skontaktować się z handlowcem, z którym załatwiałem leasing. Piszę do niego maile – brak odpowiedzi. Dzwonię – odrzuca połączenia.
Kontaktowałem się z infolinią – bardzo miłe Panie, ale mówią, że w sprawie umowy mam się kontaktować bezpośrednio z handlowcem, bo nie widzą jej w systemie (mimo że została podpisana i z tego, co widzę, płatność już poszła). Nie nastraja to zbyt pozytywnie…
O to się między innymi pytałem na infolinii. Podobno pracuje 🤷♂️pewnie juz nie pracuje![]()
Współczuję. Mialem podobna sytuację zO to się między innymi pytałem na infolinii. Podobno pracuje 🤷♂️