Model 3 - finansowanie 0%

krzyss

Pionier e-mobilności
Pełna zgoda, u mnie póki co więcej problemów ze zwykłym Santanderem niż z Multirentem 😕


Powinieneś mieć w aplikacji, jeśli saldo uregulowane, tzn, że opłacone - bardzo sprawnie to idzie (dzień / dwa od otrzymania przez nich FV)
Ja w zwyklym Santanderze mialem 4 leasingi, jedna cesje i wszystko szlo super.
Zgadzam sie z kolega co pisal ze jak sie placi to wszystko dziala, klopoty sie zaczynaja jak chcesz cos zmienic a masz zaleglosci.
 

macieeq

Zadomawiam się
Ja w zwyklym Santanderze mialem 4 leasingi, jedna cesje i wszystko szlo super.
Zgadzam sie z kolega co pisal ze jak sie placi to wszystko dziala, klopoty sie zaczynaja jak chcesz cos zmienic a masz zaleglosci.
U mnie konkretnie problemy pojawiły się przy zmianie na promocyjny leasingu z Multirent (samochód nie był jeszcze zarejestrowany). Póki co nadal mam dwa leasingi i jeden samochód 😅
 

Pedr

Posiadacz elektryka
Zgadzam sie z kolega co pisal ze jak sie placi to wszystko dziala, klopoty sie zaczynaja jak chcesz cos zmienic a masz zaleglosci.
Ja jeszcze nie miałem okazji zapłacić, a już jestem trochę zaniepokojony.

Od prawie dwóch tygodni nie mogę skontaktować się z handlowcem, z którym załatwiałem leasing. Piszę do niego maile – brak odpowiedzi. Dzwonię – odrzuca połączenia.

Kontaktowałem się z infolinią – bardzo miłe Panie, ale mówią, że w sprawie umowy mam się kontaktować bezpośrednio z handlowcem, bo nie widzą jej w systemie (mimo że została podpisana i z tego, co widzę, płatność już poszła). Nie nastraja to zbyt pozytywnie…
 

autorus

Posiadacz elektryka
Ja jeszcze nie miałem okazji zapłacić, a już jestem trochę zaniepokojony.

Od prawie dwóch tygodni nie mogę skontaktować się z handlowcem, z którym załatwiałem leasing. Piszę do niego maile – brak odpowiedzi. Dzwonię – odrzuca połączenia.

Kontaktowałem się z infolinią – bardzo miłe Panie, ale mówią, że w sprawie umowy mam się kontaktować bezpośrednio z handlowcem, bo nie widzą jej w systemie (mimo że została podpisana i z tego, co widzę, płatność już poszła). Nie nastraja to zbyt pozytywnie…
No to slabo. Ja wszystko z panią Pauliną i wszystko gra.
 

solik

Pionier e-mobilności
Ja jeszcze nie miałem okazji zapłacić, a już jestem trochę zaniepokojony.

Od prawie dwóch tygodni nie mogę skontaktować się z handlowcem, z którym załatwiałem leasing. Piszę do niego maile – brak odpowiedzi. Dzwonię – odrzuca połączenia.

Kontaktowałem się z infolinią – bardzo miłe Panie, ale mówią, że w sprawie umowy mam się kontaktować bezpośrednio z handlowcem, bo nie widzą jej w systemie (mimo że została podpisana i z tego, co widzę, płatność już poszła). Nie nastraja to zbyt pozytywnie…

pewnie juz nie pracuje :)
 
Top