Wiem, że cena niska. Sprawdzone będzie jeszcze raz. VIN jest zaraz podeśle. Raporty z CarVertical też mam.
Auto miało pierwszą rejestracje w Holandii.
VIN 5YJ3E7EB5KF334563
Raport z Otomoto i CarVertical mam ale nie mogę tutaj wrzucić. Za duży plik w jednym przypadku w drugim niedozwolone rozszerzenie.
Napisał mi co zrobiono:
Wachach ugięty mocno, zwrocnica amortyzator
Wąchacz przedni dolny przedni
Tylni dolny
Amortyzator przedni prawy
Łącznik stabilizatora
Zwrotnica
Drozek kierowcy do przekładni kierowniczej
Lepiej cała strona
Nadkole
Plus felgi
Kopiuj wklej co pisał
Na wersji dual motor mi nie zależy ale na wiekszej baterii już tak.
Takie Tesle w Holandii można kupić za około 50-65k netto co daje nam 61,5-80k bruttp z naszym VAT.
Ściągnięcie auta to około 5k więc cena realna bo zarobi ale jak załatwiałem wszystko to były 3 Tesle podobnie wyposażone w tej cenie (+/- 5k).
Teraz poszły do góry i jeszcze podrożeją z powodu dotacji na używki.
Autotesto zamówiłem najwyższy pakiet żeby jeszcze raz sprawdzili. Sprzedawca sie zgodził, że możemy gdzie chce sprawdzić auto.
Ogólnie ma problem ponieważ zadatek wpłaciłem więc tu już na starcie jak zrezygnuje jest w plecy i to nie mało ale też nie dużo. Wpłaciłem 4k więc do oddania by miał 8k i zostaje z autem zrobiony co prawda.
Druga sprawa dla EFL dostarcza dużo aut. EFL wysłał Dekra i wszystko ok (wiemy jak oni sprawdzają).
Jak zadzwonie do EFL i przekaże, że nie będę odbierać auta z tego powodu to narobi sobie u nich też sporo problemów. Ściąga troche tych aut i nie wierze, że ludzie kupuja za gotówke tylko znaczna większość leci w leasing więc utrudniło by mu sprzedawanie aut dla firm leasingowych.
No i trzecia sprawa, mógł głupa udawać, że papiery wyśle dzisiaj bo dzisiaj jest gotowa.
Temat by przemilczał a ja bym nic nie wiedział i to byłby brutalny fakt niestety.
Jedno jest pewne. Po zleceniu komuś sprawdzenia auta trzeba sprzedawcę poinformować, że jeśli będzie chociaż 1km więcej to auta nie odbieramy bo może coś takiego się wydarzyć.
FV za zrobienie auta nie mam ale będę chciał osobiście zobaczyć zanim decyzja zapadnie.
Jak się prowadzi dzialalność to sami wiecie jak można z FV zakombinować jeśli miesiąc nie jest jeszcze rozliczony.
Ma firmę więc naprawa poszła na FV bo inaczej jest to nielogiczne. Chce go odwiedzić w poniedziałek/wtorek więc też jeszcze to jest sierpień i nie będzie mógł się tłumaczyć, że papiery oddał do księgowości.
Szczerze z jednej strony jestem raczej na NIE ale z drugiej strony jakby nic nie powiedział to bym nieświadomie odebrał auto.
Przy przeglądzie teraz wiemy na co zwrócić uwagę i zrobić sobie długą jazdę próbną choćby akumulator prawie do zera rozładować.
Gra psychologiczna z jego strony i na pewniaka udaje uczciwego czy jeszcze ma coś do zatajenia ale wtedy bym nie wiedział o tym?
Mogę auto prześwietlić jak chce.
Wydaje mi się (tak wiem napalony jestem dlatego pytam postronne osoby), że jeśli zawieszenie będzie dobre, takie uderzenie konstrukcji nie narusza i będę miał dokument na zrobienie tego wszystkie to dobra okazja
Z opisu uszkodzeń jasno wynika, że przejechał z dużą prędkością całym autem na wprost przez krawężnik. Pewnie nie wyhamował
Linki do raportów. Jak ktoś się boi wirusa co zrozumiałe to nie klikać
Mam nadzieję, że nie będę miał problemów za wrzucenie linków zewnętrznych
Auto miało pierwszą rejestracje w Holandii.
VIN 5YJ3E7EB5KF334563
Raport z Otomoto i CarVertical mam ale nie mogę tutaj wrzucić. Za duży plik w jednym przypadku w drugim niedozwolone rozszerzenie.
Napisał mi co zrobiono:
Wachach ugięty mocno, zwrocnica amortyzator
Wąchacz przedni dolny przedni
Tylni dolny
Amortyzator przedni prawy
Łącznik stabilizatora
Zwrotnica
Drozek kierowcy do przekładni kierowniczej
Lepiej cała strona
Nadkole
Plus felgi
Kopiuj wklej co pisał
Na wersji dual motor mi nie zależy ale na wiekszej baterii już tak.
Takie Tesle w Holandii można kupić za około 50-65k netto co daje nam 61,5-80k bruttp z naszym VAT.
Ściągnięcie auta to około 5k więc cena realna bo zarobi ale jak załatwiałem wszystko to były 3 Tesle podobnie wyposażone w tej cenie (+/- 5k).
Teraz poszły do góry i jeszcze podrożeją z powodu dotacji na używki.
Autotesto zamówiłem najwyższy pakiet żeby jeszcze raz sprawdzili. Sprzedawca sie zgodził, że możemy gdzie chce sprawdzić auto.
Ogólnie ma problem ponieważ zadatek wpłaciłem więc tu już na starcie jak zrezygnuje jest w plecy i to nie mało ale też nie dużo. Wpłaciłem 4k więc do oddania by miał 8k i zostaje z autem zrobiony co prawda.
Druga sprawa dla EFL dostarcza dużo aut. EFL wysłał Dekra i wszystko ok (wiemy jak oni sprawdzają).
Jak zadzwonie do EFL i przekaże, że nie będę odbierać auta z tego powodu to narobi sobie u nich też sporo problemów. Ściąga troche tych aut i nie wierze, że ludzie kupuja za gotówke tylko znaczna większość leci w leasing więc utrudniło by mu sprzedawanie aut dla firm leasingowych.
No i trzecia sprawa, mógł głupa udawać, że papiery wyśle dzisiaj bo dzisiaj jest gotowa.
Temat by przemilczał a ja bym nic nie wiedział i to byłby brutalny fakt niestety.
Jedno jest pewne. Po zleceniu komuś sprawdzenia auta trzeba sprzedawcę poinformować, że jeśli będzie chociaż 1km więcej to auta nie odbieramy bo może coś takiego się wydarzyć.
FV za zrobienie auta nie mam ale będę chciał osobiście zobaczyć zanim decyzja zapadnie.
Jak się prowadzi dzialalność to sami wiecie jak można z FV zakombinować jeśli miesiąc nie jest jeszcze rozliczony.
Ma firmę więc naprawa poszła na FV bo inaczej jest to nielogiczne. Chce go odwiedzić w poniedziałek/wtorek więc też jeszcze to jest sierpień i nie będzie mógł się tłumaczyć, że papiery oddał do księgowości.
Szczerze z jednej strony jestem raczej na NIE ale z drugiej strony jakby nic nie powiedział to bym nieświadomie odebrał auto.
Przy przeglądzie teraz wiemy na co zwrócić uwagę i zrobić sobie długą jazdę próbną choćby akumulator prawie do zera rozładować.
Gra psychologiczna z jego strony i na pewniaka udaje uczciwego czy jeszcze ma coś do zatajenia ale wtedy bym nie wiedział o tym?
Mogę auto prześwietlić jak chce.
Wydaje mi się (tak wiem napalony jestem dlatego pytam postronne osoby), że jeśli zawieszenie będzie dobre, takie uderzenie konstrukcji nie narusza i będę miał dokument na zrobienie tego wszystkie to dobra okazja
Z opisu uszkodzeń jasno wynika, że przejechał z dużą prędkością całym autem na wprost przez krawężnik. Pewnie nie wyhamował


Linki do raportów. Jak ktoś się boi wirusa co zrozumiałe to nie klikać
Mam nadzieję, że nie będę miał problemów za wrzucenie linków zewnętrznych