Model 3 Long Range Dual motor uderzenie w kraweżnik

Szczotek

Nowy na Forum
Wiem, że cena niska. Sprawdzone będzie jeszcze raz. VIN jest zaraz podeśle. Raporty z CarVertical też mam.
Auto miało pierwszą rejestracje w Holandii.
VIN 5YJ3E7EB5KF334563

Raport z Otomoto i CarVertical mam ale nie mogę tutaj wrzucić. Za duży plik w jednym przypadku w drugim niedozwolone rozszerzenie.
Napisał mi co zrobiono:

Wachach ugięty mocno, zwrocnica amortyzator

Wąchacz przedni dolny przedni
Tylni dolny
Amortyzator przedni prawy
Łącznik stabilizatora
Zwrotnica
Drozek kierowcy do przekładni kierowniczej
Lepiej cała strona
Nadkole
Plus felgi

Kopiuj wklej co pisał

Na wersji dual motor mi nie zależy ale na wiekszej baterii już tak.
Takie Tesle w Holandii można kupić za około 50-65k netto co daje nam 61,5-80k bruttp z naszym VAT.
Ściągnięcie auta to około 5k więc cena realna bo zarobi ale jak załatwiałem wszystko to były 3 Tesle podobnie wyposażone w tej cenie (+/- 5k).
Teraz poszły do góry i jeszcze podrożeją z powodu dotacji na używki.

Autotesto zamówiłem najwyższy pakiet żeby jeszcze raz sprawdzili. Sprzedawca sie zgodził, że możemy gdzie chce sprawdzić auto.

Ogólnie ma problem ponieważ zadatek wpłaciłem więc tu już na starcie jak zrezygnuje jest w plecy i to nie mało ale też nie dużo. Wpłaciłem 4k więc do oddania by miał 8k i zostaje z autem zrobiony co prawda.
Druga sprawa dla EFL dostarcza dużo aut. EFL wysłał Dekra i wszystko ok (wiemy jak oni sprawdzają).
Jak zadzwonie do EFL i przekaże, że nie będę odbierać auta z tego powodu to narobi sobie u nich też sporo problemów. Ściąga troche tych aut i nie wierze, że ludzie kupuja za gotówke tylko znaczna większość leci w leasing więc utrudniło by mu sprzedawanie aut dla firm leasingowych.
No i trzecia sprawa, mógł głupa udawać, że papiery wyśle dzisiaj bo dzisiaj jest gotowa.
Temat by przemilczał a ja bym nic nie wiedział i to byłby brutalny fakt niestety.

Jedno jest pewne. Po zleceniu komuś sprawdzenia auta trzeba sprzedawcę poinformować, że jeśli będzie chociaż 1km więcej to auta nie odbieramy bo może coś takiego się wydarzyć.

FV za zrobienie auta nie mam ale będę chciał osobiście zobaczyć zanim decyzja zapadnie.
Jak się prowadzi dzialalność to sami wiecie jak można z FV zakombinować jeśli miesiąc nie jest jeszcze rozliczony.
Ma firmę więc naprawa poszła na FV bo inaczej jest to nielogiczne. Chce go odwiedzić w poniedziałek/wtorek więc też jeszcze to jest sierpień i nie będzie mógł się tłumaczyć, że papiery oddał do księgowości.

Szczerze z jednej strony jestem raczej na NIE ale z drugiej strony jakby nic nie powiedział to bym nieświadomie odebrał auto.
Przy przeglądzie teraz wiemy na co zwrócić uwagę i zrobić sobie długą jazdę próbną choćby akumulator prawie do zera rozładować.

Gra psychologiczna z jego strony i na pewniaka udaje uczciwego czy jeszcze ma coś do zatajenia ale wtedy bym nie wiedział o tym?
Mogę auto prześwietlić jak chce.
Wydaje mi się (tak wiem napalony jestem dlatego pytam postronne osoby), że jeśli zawieszenie będzie dobre, takie uderzenie konstrukcji nie narusza i będę miał dokument na zrobienie tego wszystkie to dobra okazja

Z opisu uszkodzeń jasno wynika, że przejechał z dużą prędkością całym autem na wprost przez krawężnik. Pewnie nie wyhamował


Linki do raportów. Jak ktoś się boi wirusa co zrozumiałe to nie klikać
Mam nadzieję, że nie będę miał problemów za wrzucenie linków zewnętrznych
 

Attachments

  • IMG-20240823-WA0000.jpg
    IMG-20240823-WA0000.jpg
    476,6 KB · Liczba wyświetleń: 66
  • IMG-20240823-WA0002.jpg
    IMG-20240823-WA0002.jpg
    1,5 MB · Liczba wyświetleń: 58
  • IMG-20240823-WA0003.jpg
    IMG-20240823-WA0003.jpg
    687,2 KB · Liczba wyświetleń: 68
  • IMG-20240823-WA0004.jpg
    IMG-20240823-WA0004.jpg
    242,8 KB · Liczba wyświetleń: 64

krzyss

Pionier e-mobilności
Na nowych czesciach ? Sorry nie wierze…
A nawet to amorki trzeba by wymienic na nowe z obu stron.
Pewnie kupil pakiet zawieszenia na strone u handlarza i szybko podminili.
 

Szczotek

Nowy na Forum
Czyli podsumowując bo mamy dwie wersje.

Dużo osób na nie co zrozumiałe
Kilka osób na tak po gruntownym sprawdzeniu auta (za tym jestem ale wiadomo człowiek napalony nie myśli świadomie)
To że w tym miesiącu kosztów nie zrobię już jestem świadomy. Nie odbiorę auta dopóki nie będę miał 100% pewności, że wszystko jest ok.
Mogę nawet z tego tytułu miesiąc czekać aż będzie gruntownie sprawdzone z powodu ceny

Plan awaryjny jest taki, żeby wziąć inna Tesle Model 3 Standard Range mieszcząc się w budżecie, może nawet rata troche niższa wyjdzie więc szybsze spłacenie i szukanie później czegoś nowszego w wersji Performance.

Problem jest taki, że do sprzedawcy mam 250km. Podobno gotowe ma być na dzisiaj (tak wczoraj pisał). Dziś wysłał co do zrobienia.

Autotesto zamówione. Lepiej te 600zl wydać niż później płakać. Kwotę za sprawdzenie sobie sciągnę od sprzedawcy ponieważ inna opcja to zwrócić dwukrotność zadatku.
Będę walczyć o to żeby to evrepair oddać w Krakowie na sprawdzenie (auto z Rzeszowa) ja jestem z Śląska.
Dopiero po ich sprawdzeniu i zapewnieniu, że jest ok mógłbym wziąć je.
Po opisie to szkód to po prostu przejechał autem przez krawężnik przodem i tyłem. Pytanie czy jego pracownik przy parkowaniu gazu z hamulcem nie pomylił.

Z racji tego, że ja jako nabywca jestem absolutnie nieobiektywny ponieważ pragnę tego auta bardziej niż kobiete :D dlatego temat tutaj z prostego powodu. Obiektywnie ocenicie.

Mi się wydaje, że jeśli jest wszystko ok to warto brać.
Ogólnie temat dość ciekawy ponieważ jak dzwoniłęm w sprawie tego auta to dopiero do Polski przyjeżdzało.
Zanim mi Otomoto sprawdziło auto to już zostało zarejestrowane w Polsce a na to jest 30 dni. Podobno inny kupiec był i też chciał w Leasing i z tego powodu zarejestowane w Polsce zostało (tak pracownik mówił). Właściciel mówił, że zarejestrował je żeby żona mogła obecnie jeździć aż się nabywca znajdzie.

Żonie niepewnego auta bym nie dał... chociaż zależy jaka żona :D
Z drugiej strony sprzedawca powie wszystko aby auto sprzedać.
W końcu jakoś zapracowali sobie na własną opinie.

Na 90% będę robić autotesto tego auta (opłacone jest, ewentualnie inne auto będziemy sprawdzać) i będzie długa jazda próbna.
Nawet się zastanawiam czy po prostu nie pojechać z Rzeszowa tą teslą do Krakowa EVrepair na dwa auta i wrócić moim a w międzyczasie niech sobie na spokojnie sprawdzą auto. Pewnie potrwa to kilka dni.

Rozumiem, że nikt nie chce auta po jakimś zdarzeniu ale fakty są takie, że w Polsce pewnie ponad 50% aut na drogach jest po gorszych zdarzeniach tylko słowo klucz jak zostanie auto naprawione.
Druga sprawa życie nauczyło, że warto zabrać eksperta nawet na odbiór auta z salonu. Prawe boki lakierowane to norma, szyby z małymi pęknięciami też się trafiają a jak szyba później pęknie i nie ma na protokole odbioru zaznaczonej informacji to sami mamy sie martwić.

Podobnie jak z kobietami, każdy by chciał dziewice :D
 

qb4hkm

Pionier e-mobilności
Widzę że się napaliłeś... Przemyśl to na spokojnie. Zupełnie nie przejmował bym się tym zadatkiem, EFL, itp.
 

Ratt

Posiadacz elektryka
Też uważam że nie powinieneś się tak napalać tylko poszukać innego egzemplarza. Jak chcesz nim jezdzić dłużej niż parę miesięcy to na pewno da się znaleźć taki który nie miał aż tylu przygód.
 

eimi

Pionier e-mobilności
Zadatek jest do odzyskania bo umowa wygasła że względu na zmianę stanu przedmiotu umowy. Powinien też zwrócić koszty które dotychczas poniosłeś.

Ja bym go nie brał, elementy zawieszenia się naprawia symetrycznie, więc wszystko x2 to co wymienił

A poza tym abstrahując od wszystkiego to jest to model 2019, dużo gorszy na wielu płaszczyznach niż modele made in China po lifcie, celowalbym w RWD z początku lifta
 

JM&JM

Posiadacz elektryka
Krawężnik sporo wyższy niż prześwit. Oprócz zawieszenia do sprawdzenia jeszcze spód auta czy bateria nie oberwała.
 

Doc Holliday

Nowy na Forum
Wiem, że cena niska. Sprawdzone będzie jeszcze raz. VIN jest zaraz podeśle. Raporty z CarVertical też mam.
Auto miało pierwszą rejestracje w Holandii.
VIN 5YJ3E7EB5KF334563

Raport z Otomoto i CarVertical mam ale nie mogę tutaj wrzucić. Za duży plik w jednym przypadku w drugim niedozwolone rozszerzenie.
Napisał mi co zrobiono:

Wachach ugięty mocno, zwrocnica amortyzator

Wąchacz przedni dolny przedni
Tylni dolny
Amortyzator przedni prawy
Łącznik stabilizatora
Zwrotnica
Drozek kierowcy do przekładni kierowniczej
Lepiej cała strona
Nadkole
Plus felgi

Kopiuj wklej co pisał

Na wersji dual motor mi nie zależy ale na wiekszej baterii już tak.
Takie Tesle w Holandii można kupić za około 50-65k netto co daje nam 61,5-80k bruttp z naszym VAT.
Ściągnięcie auta to około 5k więc cena realna bo zarobi ale jak załatwiałem wszystko to były 3 Tesle podobnie wyposażone w tej cenie (+/- 5k).
Teraz poszły do góry i jeszcze podrożeją z powodu dotacji na używki.

Autotesto zamówiłem najwyższy pakiet żeby jeszcze raz sprawdzili. Sprzedawca sie zgodził, że możemy gdzie chce sprawdzić auto.

Ogólnie ma problem ponieważ zadatek wpłaciłem więc tu już na starcie jak zrezygnuje jest w plecy i to nie mało ale też nie dużo. Wpłaciłem 4k więc do oddania by miał 8k i zostaje z autem zrobiony co prawda.
Druga sprawa dla EFL dostarcza dużo aut. EFL wysłał Dekra i wszystko ok (wiemy jak oni sprawdzają).
Jak zadzwonie do EFL i przekaże, że nie będę odbierać auta z tego powodu to narobi sobie u nich też sporo problemów. Ściąga troche tych aut i nie wierze, że ludzie kupuja za gotówke tylko znaczna większość leci w leasing więc utrudniło by mu sprzedawanie aut dla firm leasingowych.
No i trzecia sprawa, mógł głupa udawać, że papiery wyśle dzisiaj bo dzisiaj jest gotowa.
Temat by przemilczał a ja bym nic nie wiedział i to byłby brutalny fakt niestety.

Jedno jest pewne. Po zleceniu komuś sprawdzenia auta trzeba sprzedawcę poinformować, że jeśli będzie chociaż 1km więcej to auta nie odbieramy bo może coś takiego się wydarzyć.

FV za zrobienie auta nie mam ale będę chciał osobiście zobaczyć zanim decyzja zapadnie.
Jak się prowadzi dzialalność to sami wiecie jak można z FV zakombinować jeśli miesiąc nie jest jeszcze rozliczony.
Ma firmę więc naprawa poszła na FV bo inaczej jest to nielogiczne. Chce go odwiedzić w poniedziałek/wtorek więc też jeszcze to jest sierpień i nie będzie mógł się tłumaczyć, że papiery oddał do księgowości.

Szczerze z jednej strony jestem raczej na NIE ale z drugiej strony jakby nic nie powiedział to bym nieświadomie odebrał auto.
Przy przeglądzie teraz wiemy na co zwrócić uwagę i zrobić sobie długą jazdę próbną choćby akumulator prawie do zera rozładować.

Gra psychologiczna z jego strony i na pewniaka udaje uczciwego czy jeszcze ma coś do zatajenia ale wtedy bym nie wiedział o tym?
Mogę auto prześwietlić jak chce.
Wydaje mi się (tak wiem napalony jestem dlatego pytam postronne osoby), że jeśli zawieszenie będzie dobre, takie uderzenie konstrukcji nie narusza i będę miał dokument na zrobienie tego wszystkie to dobra okazja

Z opisu uszkodzeń jasno wynika, że przejechał z dużą prędkością całym autem na wprost przez krawężnik. Pewnie nie wyhamował


Linki do raportów. Jak ktoś się boi wirusa co zrozumiałe to nie klikać
Mam nadzieję, że nie będę miał problemów za wrzucenie linków zewnętrznych
Tak się składa że jestem z Rzeszowa i widziałem tą Teslę na lawecie właśnie w tamtym miejscu ( zdziwiłem się że na lawecie, myślałem że może mu bateria padła ) Więc prawdopodobne że to zdjęcie ze zdarzenia. Ale co i jak nie widziałem bo tylko przejeżdżałem.
 

Szczotek

Nowy na Forum
Mam inna na oku. Owszem troche droższa ale trudno się mówi.

W trakcie pisania postu dzwonił do mnie.
Podobno w wtorek zdarzenie było, patrzył w złe luterko i po krawężniku przejechał jak pociągnąłem za język to mówił że mogło być te 40km/h chciał nawrócić szybko (ile w tym prawdy to nie wiem)
Dane z zbieżności to jak auto do Polski ściągnął.
Zgodził się na przegląd oprócz autotesto które będzie w wtorek to na EVrepair.
Naprawione jest na oryginalnych ale używanych częściach (nie dobrze)
Jeszcze łożyska będzie wymieniać.
Wspomniał też, że jak skręca w lewo to coś tam skrzypi.
Dodatkowo mówił, że może do mnie podjechać 250km żebym sam sobie sprawdził auto.

Mówił, że nie liczył kosztów napraw (już wiadomo, że FV nie ma bo by znał dokładnie więc bardzo podejrzane).
Wspomniał, że raczej na tym aucie to już stracił (po takiej naprawie nie dziwie się)

Podejrzewam, że teraz mu zależy głównie dlatego, że ma zamrożone pieniądze a chce ściągnąć Model 3 Perfomance z Holandii. Niby musi ją tylko przywieźć a pewnie czeka na pieniądze aż mu Leasing wypłaci i dlatego zrobi wszystko.

Zakładając, że na wszystko sie zgodzi, wraz z dokładnym sprawdzeniem to na co zwrócić uwagę.
Jazdę próbna możemy pare godzin robić więc jak ktoś ma pomysły to prosiłbym o info.
Powiedziałem, że w przypadku sprawdzenia auta w evrepair chce wymianę oleju w silnikach to nie ma problemu.
Jak już będziemy auto z dołu oglądać to na co zwrócić uwagę?
Jeśli będzie wszystko ok
Jak wszyscy potwierdza, że jest super (kto wie może tak być ale jakoś wątpię) to pytanie co może się pojawić po roku? Jednak wstrząs był coś się mogło poluzować.
Po prostu chciałbym wiedzieć czego sie spodziewać i ile urwać z ceny jeszcze tak żeby nie być stratnym.
Mówił, że pokaże mi miejsce i jak to się stało to mu powiedziałem, że spoko możemy zrobić powtórkę ale innym autem

No i najważniejsze brak wpisu z jakiś carvertical itp.
W czym najlepiej sprawdzić czy tego zdarzenia nie ma?

AAAauto czy jak im tam ma podobną a ale drożej a budżet nie jest z gumy. Druga sprawa sierpień u mnie słabo z dochodem wyjdzie w papierach i jak Leasing będzie chciał kolejny raz dokumenty + wyższa kwota to może być kiepsko. Niestety były wspólnik narobił dziadostwa z kredytami ja je spłacam sam i od niego na stopie cywilnej ściągam kasę. Analityk porównuje tylko kredyty, dochód i jest słabo mimo, że miesięczna rata nie jest dla mnie problemem
Auto by mi przetransportowali nawet do Katowic ale to troche trwa (obecnie to już nie problem)
Bateria 87% sprawność ale kobitka na infolinii nie wiedziała jaki autopilot jest.

Jakie są wersje i co dokładnie wtedy piszę, kobiecie musze to wytłumaczyć
Teoretycznie AAAauto duża firma to chyba lipy nie będzie.

Teoretycznie mógłbym gotówką troche zapłacić AAAauto, żeby kwota leasingu wyszła taka jak obecnie i myślę, że nie będzie problemu z leasingiem
Pytanie ile jednego i drugiego uda mi się zejść z ceny.

Napalenie na jak najszybsze odebranie auta odpada, najważniejsze jest bezpieczeństwo auta

Panowie może zrobimy tak. Auto jest naprawione prawidłowo, wiecie jaka jest szkoda, i na ile realnie wyceniacie takie auto.
W planach jest dużo szybsza spłata auta (mogę ustalać wysokość raty co miesiąc) i sprzedaż jeśli się na nie zdecyduje.
Jeśli wezmę inną to normalnie 5 lat
 

kaktus

Posiadacz elektryka
Mam inna na oku. Owszem troche droższa ale trudno się mówi.

W trakcie pisania postu dzwonił do mnie.
Podobno w wtorek zdarzenie było, patrzył w złe luterko i po krawężniku przejechał jak pociągnąłem za język to mówił że mogło być te 40km/h chciał nawrócić szybko (ile w tym prawdy to nie wiem)
Dane z zbieżności to jak auto do Polski ściągnął.
Zgodził się na przegląd oprócz autotesto które będzie w wtorek to na EVrepair.
Naprawione jest na oryginalnych ale używanych częściach (nie dobrze)
Jeszcze łożyska będzie wymieniać.
Wspomniał też, że jak skręca w lewo to coś tam skrzypi.
Dodatkowo mówił, że może do mnie podjechać 250km żebym sam sobie sprawdził auto.

Mówił, że nie liczył kosztów napraw (już wiadomo, że FV nie ma bo by znał dokładnie więc bardzo podejrzane).
Wspomniał, że raczej na tym aucie to już stracił (po takiej naprawie nie dziwie się)

Podejrzewam, że teraz mu zależy głównie dlatego, że ma zamrożone pieniądze a chce ściągnąć Model 3 Perfomance z Holandii. Niby musi ją tylko przywieźć a pewnie czeka na pieniądze aż mu Leasing wypłaci i dlatego zrobi wszystko.

Zakładając, że na wszystko sie zgodzi, wraz z dokładnym sprawdzeniem to na co zwrócić uwagę.
Jazdę próbna możemy pare godzin robić więc jak ktoś ma pomysły to prosiłbym o info.
Powiedziałem, że w przypadku sprawdzenia auta w evrepair chce wymianę oleju w silnikach to nie ma problemu.
Jak już będziemy auto z dołu oglądać to na co zwrócić uwagę?
Jeśli będzie wszystko ok
Jak wszyscy potwierdza, że jest super (kto wie może tak być ale jakoś wątpię) to pytanie co może się pojawić po roku? Jednak wstrząs był coś się mogło poluzować.
Po prostu chciałbym wiedzieć czego sie spodziewać i ile urwać z ceny jeszcze tak żeby nie być stratnym.
Mówił, że pokaże mi miejsce i jak to się stało to mu powiedziałem, że spoko możemy zrobić powtórkę ale innym autem

No i najważniejsze brak wpisu z jakiś carvertical itp.
W czym najlepiej sprawdzić czy tego zdarzenia nie ma?

AAAauto czy jak im tam ma podobną a ale drożej a budżet nie jest z gumy. Druga sprawa sierpień u mnie słabo z dochodem wyjdzie w papierach i jak Leasing będzie chciał kolejny raz dokumenty + wyższa kwota to może być kiepsko. Niestety były wspólnik narobił dziadostwa z kredytami ja je spłacam sam i od niego na stopie cywilnej ściągam kasę. Analityk porównuje tylko kredyty, dochód i jest słabo mimo, że miesięczna rata nie jest dla mnie problemem
Auto by mi przetransportowali nawet do Katowic ale to troche trwa (obecnie to już nie problem)
Bateria 87% sprawność ale kobitka na infolinii nie wiedziała jaki autopilot jest.

Jakie są wersje i co dokładnie wtedy piszę, kobiecie musze to wytłumaczyć
Teoretycznie AAAauto duża firma to chyba lipy nie będzie.

Teoretycznie mógłbym gotówką troche zapłacić AAAauto, żeby kwota leasingu wyszła taka jak obecnie i myślę, że nie będzie problemu z leasingiem
Pytanie ile jednego i drugiego uda mi się zejść z ceny.

Napalenie na jak najszybsze odebranie auta odpada, najważniejsze jest bezpieczeństwo auta

Panowie może zrobimy tak. Auto jest naprawione prawidłowo, wiecie jaka jest szkoda, i na ile realnie wyceniacie takie auto.
W planach jest dużo szybsza spłata auta (mogę ustalać wysokość raty co miesiąc) i sprzedaż jeśli się na nie zdecyduje.
Jeśli wezmę inną to normalnie 5 lat
Ale chyba niemal każdy napisał już że by tego auta nie brał :) a Ty pytasz inaczej czekając aż napiszą żebyś brał. Ja bym go nie wziął - głównie z tego powodu nie chce już kupować z drugiej ręki bo niestety tak to się kręci. Naprawa na jakiś częściach których stanu nikt nie zna, brak wpisów w carvertical a 4 ślady robi i się zastanawiaj dlaczego.
Gdzieś pisałeś że obawiasz się wzrostu cen ze względu na dopłaty - uważam przeciwnie że one spadną bo dopłat do używek nie będzie, a będą wyższe do nowych. Więc jeśli kupujesz na szybko tylko dlatego to bym sobie szybko ten pomysł odpuścił. A reszty historii firmowej nie będę komentował bo nie od tego jest to forum choć kusi…
 
Top