Tutaj pojawia się coraz więcej informacji
ale pomiary są w różnych warunkach - ćwiartka w 11,09 ale …. na mokrej nawierzchni i w deszczu 🤪 myślę, że wkrótce się wyjaśni. Ale generalnie, skoro tylni silnik ma max mocy powyżej 100 km/h, to nie ma siły, musi się to przełożyć na lepsze czasy 100-200. Gość który analizuje te dane, podaje, że jego „stara” TM3P robi ćwiartkę w 13,66, to by się z grubsza zgadzało, no i poprawa osiągów byłaby naprawdę duża. Trzeba poczekać aż ktoś porobi wszystkie pomiary w porównywalnych i normalnych warunkach. Choć mnie mimo wszystko najbardziej interesuje poprawa w pracy zawieszenia.
ale pomiary są w różnych warunkach - ćwiartka w 11,09 ale …. na mokrej nawierzchni i w deszczu 🤪 myślę, że wkrótce się wyjaśni. Ale generalnie, skoro tylni silnik ma max mocy powyżej 100 km/h, to nie ma siły, musi się to przełożyć na lepsze czasy 100-200. Gość który analizuje te dane, podaje, że jego „stara” TM3P robi ćwiartkę w 13,66, to by się z grubsza zgadzało, no i poprawa osiągów byłaby naprawdę duża. Trzeba poczekać aż ktoś porobi wszystkie pomiary w porównywalnych i normalnych warunkach. Choć mnie mimo wszystko najbardziej interesuje poprawa w pracy zawieszenia.
Last edited: