Ja nie mierzyłem, bo nawet nie mam czym specjalnie, więc subiektywne odczucia (to moja pierwsza Tesla, miałem tylko jazdy próbne poprzednią Performance i LR HL) :
- dla mnie samo zawieszenie i zmiany w wyglądzie auta byłyby już wystarczającym argumentem, żeby wybrać Performance zamiast LR czy SR
- przyspieszenie i elastyczność - dla mnie naprawdę imponujące - jeździłem do tej pory spalinowymi autami mającymi 300 + koni i wypadają bledziutko w porównaniu z Performance
- zasięg - jak robisz trasy powyżej 300 km tylko na wyjazdy wakacyjne i długoweekendowe, to naprawdę nie ma się co przejmować, że jest mniejszy od LR
- samochód daje (przynajmniej mi) niesamowity spokój podczas jazdy, świadomość, ze jest zawsze gotowy do natychmiastowego skoku do przodu jest baaardzo miła, jazda w miejskich korkach zrobiła się zdecydowanie mniej irytująca
Jedyne, co mnie na dzień dzisiejszy drażni to hałas opon powyżej 110 km/h.
Ale jak już napisał jeden z kolegów przejedź sie testowo LR i Performance, sam ocenisz które zawieszenie pasuje Ci bardziej.