krzysiekwaw

Zadomawiam się
Arval sobie zapomnial, albo celowo, oplacic lacznosci premium i auto wymaga teraz ciagle hotspota (ktory dla mnie jest uciazliwy - hotspot z iOS szybko sie nie laczy w moim przypadku)

przypomnialem im ze to jest w zakresie kontraktu ktory sami podpisali, ciekawe czy oplaca :) ja nie mam takiej opcji w aplikacji
chyba coś się zmieniło, ja odbierałem w sierpniu i w apce mam pełny zakres możliwości działania, a w kontrakcie nie mam łączności premium :D
generalnie oni średnio ogarniają jak działa Tesla. Gość wydający no cóż..
 

eimi

Pionier e-mobilności
Ja też już nie miałem w kontrakcie (2023 Q4) łączności premium i muszę sam opłacać
 

solik

Pionier e-mobilności
ja mam z 2021

przy obecnym uprawnieniu w appce i tak nie mam nawet jak tego oplacic (bo nie widze tej opcji w Uaktualnienia)
 

dawidos160

Zadomawiam się
23 września oddałem auto do Arvala, a dzisiaj dostałem raport po olgędzinach decelowych, pierwszy raport jest podczas odbioru auta. Co do procesu: 7 dni przed końcem kontraktu należy zgłosić się " do zabrania auta", firma zewnętrzna odbiera samochody. W moim wypadku przyjechało dwóch Panów i wrócili autem na kołach. Na miejscu robią zdjęcia, raport i jadą dalej. Potem przychodzi raport właściwy czyli ten, który dostałem dzisiaj. Zasadniczo jest na nim więcej uszkodzeń niż przy zdawaniu auta, niemniej są oznaczone jako eksploatacyjne, koszt oznaczony jako 0 zł, więc nie będę się odwoływał. W myśl informacji w mejlu mam 3 dni na reklamację jeżeli za coś chciano by mnie obciążyć. Użytkowany przeze mnie samochód miał zwykłe ślady eksploatacji, raczej zgodne z podręcznikiem użytkowania. Nie wiem jak wygląda kwestia z rozliczeniem km- nie wyjeździłem ich w pełni, a zakładam, że należy mi się zwrot z tego tytułu. Oceniając współpracę jako całość daję 4/5 na 10, nie zamierzam ponownie korzystać z usług tej firmy no chyba, że CCC ;)
O to widzę,że kolega pociesza - właśnie zabieram się do pucowania auta przed zwrotem i zastanawiałem się czy mocne schody będa. Fakt,że moja Kia trochę pojeździła i parę rysek jest, ale zobaczymy co detailing zrobi z tym :)
 

solik

Pionier e-mobilności
Wiesc gminna przy SC twierdzila, ze Arval TM3 SR+ z 2021 Q4 z przebiegami 60-70k za 125k brutto puszcza
 

Paweł M.

Posiadacz elektryka
obecna Tesla Y to moje trzecie auto w Arvalu. Był też LeasePlan i VW Lease i na tle tych 3 firm w Arvalu jest największy chaos, trzeba walczyć o wszystko i wszystkiego można się spodziewać.
Nie zmienia to faktu że jak szukałem w czerwcu ofert na TMY to Arval miał najlepszą.
 

solik

Pionier e-mobilności
obecna Tesla Y to moje trzecie auto w Arvalu. Był też LeasePlan i VW Lease i na tle tych 3 firm w Arvalu jest największy chaos, trzeba walczyć o wszystko i wszystkiego można się spodziewać.
Nie zmienia to faktu że jak szukałem w czerwcu ofert na TMY to Arval miał najlepszą.
w arvalu najwazniejsze zablokowac polecenie zaplaty a reszta z gorki, przynajmniej u mnie (nawet nie bylo problemow z autoryzacja kosztow w serwisie tesli)

ciekawe jakie oferty beda u nich na moj elektryk 2.0 patrzac na to jak wyglada cena elektrykow uzywanych
 

Najnowsze dyskusje

Top