Moje doświadczenie z Polenergia 120kW Factory Ursus

cooler

Pionier e-mobilności
Az z ciekawosci w przyszlym tygodniu podjade i sprawdze. Az rozgrzeje wczesniej baterie :)
Dam znac… a ty wiesz juz gdzie to mozna zglaszac ?
Na PS jest czyjes zdjecie jak sie laduje 83kW… moze to jednak twoja zimna bateria ?
Nie wykluczam że zimna, dlatego też napisałem że jeszcze sprawdzę jak podgrzeje baterię. Ale przy podobnym SoC jak podjechałem na Orlen 100kW to miałem od początku 80kW a po podgrzaniu mi wzrosło do 98kW.
Jeżeli Ci się uda na ciepłej baterii i niskim SoC coś stwierdzić to daj znać, żebym piany nie bił niepotrzebnie.
 

daniel

Señor Meme Officer
Do takich działań przydał by się jakiś tester mocy max, np na superkondensatorach który przez np 10 minut potrafi przyjąć 250kW mocy.
Czy wiecie coś o takich urządzeniach? Czy po prostu wrzuca się moc w cieplo w zbiornik z wodą?
Przydałoby się wiedzieć czy ograniczenie jest w samochodzie czy w ładowarce. Samochód żąda, a ładowarka wysyła. Jeśli to ładowarka jest wąskim gardłem to też uważam, że powinno być taniej. Np na GreenWay 140kW dzielonym na 2 spadasz do 70, a to poniżej progu 100kW. Z drugiej strony to może być traktowana jako opłata premium za "obleganą stację".
Z trzeciej strony Superchargery też się dzielą, ale tam chyba jest jedna stawka bez względu na moc.

Co do urządzeń to nie wiem, ale widziałem tylko takie z wodą:
 
Top