Moje wrażenia

Po serwisie 06XL (trwał 3h) kluczyk cyfrowy działa również bezprzewodowo na samsungu. W zasadzie dzisiaj mam 0 usterek.
  • Czasami przy na prawdę długiej trasie (2h+) traci zasięg LTE, ale wtedy udostępniam internet z tel i jest perfekt.
  • E-tron planner w miarę się przyzwyczaił do mojego zużycia i podaje rzeczywiste w miarę dane.
  • Dziwne jest to, że gdy bateria ma <6 stopni to nie można używać ostatnich 10%
Dzisiaj na rynku widzę tylko jedno fajniejsze (dla mnie) auto: Q6 Sportback. Do pełni szczęścia pozostaje tylko żeby CARIAD się ogarnął - rozwinął oprogramowanie i poprawił ergonomię software i HUDa. Zdecydowanie ergonomia software i to jak wspiera kierowcę nie idą w parze ze 100 historią producenta.
 

Gregory House

Nowy na Forum
Po serwisie 06XL (trwał 3h) kluczyk cyfrowy działa również bezprzewodowo na samsungu. W zasadzie dzisiaj mam 0 usterek.
  • Czasami przy na prawdę długiej trasie (2h+) traci zasięg LTE, ale wtedy udostępniam internet z tel i jest perfekt.
  • E-tron planner w miarę się przyzwyczaił do mojego zużycia i podaje rzeczywiste w miarę dane.
  • Dziwne jest to, że gdy bateria ma <6 stopni to nie można używać ostatnich 10%
Dzisiaj na rynku widzę tylko jedno fajniejsze (dla mnie) auto: Q6 Sportback. Do pełni szczęścia pozostaje tylko żeby CARIAD się ogarnął - rozwinął oprogramowanie i poprawił ergonomię software i HUDa. Zdecydowanie ergonomia software i to jak wspiera kierowcę nie idą w parze ze 100 historią producenta.
Jak sytuacja na 16 marca? Nic się nie zepsuło? Ile razy byłeś w serwisie od momentu zakupu? Ile miesięcy już nim jeździsz? Ile przebiegu? Czy wszystkie problemy zostały wyeliminowane? Czy kupiłbyś ponownie? Przy założeniu, że nie ma Sportbacka. ;) Zastanawiam się czy Q6 czy nowy Juniper. Bardzo mi zależy na 100% niezawodności, nie chciałbym z rodziną utknąć gdzieś w trasie albo wracać na lawecie. Jednak z wyglądu Q6 bardziej mi się podoba i mam zagwozdkę. Będę wdzięczny za komentarz, jak Ty to widzisz z perspektywy użytkownika. Dzięki z góry!
 
Jak sytuacja na 16 marca? Nic się nie zepsuło? Ile razy byłeś w serwisie od momentu zakupu? Ile miesięcy już nim jeździsz? Ile przebiegu? Czy wszystkie problemy zostały wyeliminowane? Czy kupiłbyś ponownie? Przy założeniu, że nie ma Sportbacka. ;) Zastanawiam się czy Q6 czy nowy Juniper. Bardzo mi zależy na 100% niezawodności, nie chciałbym z rodziną utknąć gdzieś w trasie albo wracać na lawecie. Jednak z wyglądu Q6 bardziej mi się podoba i mam zagwozdkę. Będę wdzięczny za komentarz, jak Ty to widzisz z perspektywy użytkownika. Dzięki z góry!
  • Nic się nie zepsuło, ale są ludzie co mają dramaty, chyba chodzi o instalacje 12V, która ma za duże napięcie.
  • W serwisie - 1 raz na planowy upgrade, nie z przymusu, po prostu zaprosili, poprawił się po nim ten kluczyk, ale i tak wróciłem do zwykłego
  • Od 1 grudnia, 7200km
  • Tak, dzisiaj nie widzę lepszej opcji (premium, 800V), szczególnie te 800V robi robote. Niedługo wyjdą mercedesy z 800V, na przełomie 24/25 BMW.
  • Tesle odrzuciłem z powodu awaryjności, i jakości w środku, szczególnie z tyłu, Junipera nie widziałem. Pamiętaj, o cenie, że w audi -30% wyrwiesz albo więcej teraz (jak widze na otomoto egzemplarze z 24.
Zaraz będzie sportback, ale raczej bez rabatów przez pierwsze pół roku :( Pewnie dzisiaj bym też zrobił pielgrzymkę do Porsche po Macan 4, rabatu na otomoto nie uświadczysz, ale gdyby na miejscu wszedł jakiś większy, to do zastanowienia się.
 

Gregory House

Nowy na Forum
@Przemeq dzięki.

Wiesz może czy będą coś robić w sprawie tej instalacji 12V, które ma za duże napięcie? Nie wygląda to dobrze.

Tesla awaryjna? Serio? Dopiero zaczynam się interesować tematem.

Co do rabatów to wiem, 28% dostałem na egzemplarz z 2024 roku właśnie.

PS Nie przeszkadzają Ci drzwi, że się tak szeroko otwierają, że trzeba się głęboko wychylać?
 
@Przemeq dzięki.

Wiesz może czy będą coś robić w sprawie tej instalacji 12V, które ma za duże napięcie? Nie wygląda to dobrze.

Tesla awaryjna? Serio? Dopiero zaczynam się interesować tematem.

Co do rabatów to wiem, 28% dostałem na egzemplarz z 2024 roku właśnie.

PS Nie przeszkadzają Ci drzwi, że się tak szeroko otwierają, że trzeba się głęboko wychylać?
Drzwi szeroko? Dla mnie ideał to było auto 3 drzwiowe :D
Jeżeli rozpatrujesz teslę, czyli 400V to popatrz też na EQE limuzynę 350 4matic i iXa przed liftingiem . Za 270-350 możesz złapać EQE w zależności od wyposażenia. Co jak co ale EQE jest śliczny. Główna lipa z nim to 400v i brak na stocku (a te mają rabaty) wersji z podgrzewanymi siedzeniami z tyłu, i mało która ma podgrzewanie kierownicy. Nie bierz wersji 2023, tylko 2024, bo w nich dołożyli pompę ciepła, no i 2023 to już sporo stoi.

był <300k iX na otomoto, może się jeszcze trafią. Za 350 to zdecydowanie Q6 bo też ix to 400V i dziwny styl
 
Od paru dni w aucie zniknęła opcja włączenia ogrzewania postojowego ad-hoc. Z telefonu dalej można włączyć. Planować można z auta i telefonu bez zmian. Póki co jeżdżę, obserwuję
 

Darski

Q6 e-tron
Od paru dni w aucie zniknęła opcja włączenia ogrzewania postojowego ad-hoc. Z telefonu dalej można włączyć. Planować można z auta i telefonu bez zmian. Póki co jeżdżę, obserwuję
To ciekawe...
Skoro już w tym temacie to ktoś wie jak to włączyć ale żeby domyślnie nie grzały się fotele i kierownica? Tzn z aplikacji mogę wybrać, ale jeśli wyłączam silnik i jest to menu z opcjami ładowania, kontroli tylnej kanapy i ogrzewania to tam jest tylko jedna wajcha. Po jej włączeniu trzeba wejść w menu ogrzewania i powyłączać to wszystko. Nie wiem po co komu grzanie kierownicy w pustym samochodzie lub z kimś tylko na tylnej kanapie. Też nie wiem dlaczego ta miałaby się grzać nagle na postoju jeśli podczas jazdy w ogóle grzana nie była...
 
Wejdź w "asystenta" :) tam Ci się włączyły reguły. Chyba, ze chodzi Ci o ogrzewanie postojowe. to z telefonu najszybciej:
Klimatyzacja
1743623981479.png
i ustawiasz co chcesz
1743623995722.png
 
Dzisiaj, przy 18 stopniach na zewnątrz trasa Kraków->(a4)-> Tarnów-> Pilzno i z powrotem. W tamtą stronę spore spowolnienie na a4 80% ~100/h, z powrotem postanowiłem nie przekraczać 139 i taki wynik:

Czyli to auto potrafi "spalać", mało, tylko to jest nieekonomiczne czasowo. 19.8kw/100 w jedną stronę , 24 w drugą, całość 23

1743799995733.png

Screenshot_20250404_225450_de.myaudi.mobile.assistant.jpg
 
Last edited:

viallos

Pionier e-mobilności
Dzisiaj, przy 18 stopniach na zewnątrz trasa Kraków->(a4)-> Tarnów-> Pilzno i z powrotem. W tamtą stronę spore spowolnienie na a4 80% ~100/h, z powrotem postanowiłem nie przekraczać 139 i taki wynik:

Czyli to auto potrafi "spalać", mało, tylko to jest nieekonomiczne czasowo. 19.8kw/100 w jedną stronę , 24 w drugą, całość 23

View attachment 26607

View attachment 26608
Jak dla mnie te zużycia masakryczne przy tych średnich prędkościach.
 

Najnowsze dyskusje

Top