Mx-30 „spalanie”

Master

Fachowiec
Na jeździe próbnej też zwróciłem uwagę na ogromne spalanie tego auta.
Inne w podobnych warunkach paliły dużo mniej.
Do tego słabe przyspieszenia, te kretyńskie tylne drzwi i małe wnętrze - podziękowałem za tą propozycję.
Konkurencja oferuje więcej za mniejsze pieniądze.
I co kupiłeś ? Mx 30 nie dla każdego
 

Master

Fachowiec
Widzialem ten test. Moj post to raczej poszukiwanie glosu osob, ktore uzywaja tego auta na codzien :)
Jak widzisz odezwali się sami którzy nie posiadają auta , albo czytali recenzje albo jechali zimnym autem z postoju 3km ,
niestety Mazda jest szczególnie atakowana a niesłusznie
Używam auta dokładnie codziennie
Napisałem wiele postów nt temat
Przymierzam się do napisania podsumowania po 10 tys
Obecnie 8,5 tys
Spalanie maksymalne w mrozie to Ok 19-19,5 kWh
Spalanie w tem średniej w Polsce 6 st Ok 18kwh
Spalanie przy 10 st 17kwh
Cieplej nie było od jesieni ....
I teraz króciutko
Auto jest premium , wykończenie , cisza w tej cenie nie ma lepszych
Tylna kanapa jest podobna jak w Kona ale wsiadanie jest słabe
To genialne auto na dojazd do pracy - ja robie min. Ok 60km dziennie
 

Master

Fachowiec
Mx30 powinien miec uzytkowa baterie 50kWh i ladowanie 70kW
To co wypuscili to niestety niewypal, ale o tym ludzie sie przekonuja dopiero po tygodniu... mysle ze sporo osob sie w to wpakowalo bo cena byla niska i wysoka jakosc wykonania w srodku... szkoda bo byla szansa na fajnego elektryka.
Co za bullshit ,
Mam
Mazdę i kupiłbym ponownie w tej cenie
Po co to TROLOWANIE skoro nie masz tego auta ?
 

Master

Fachowiec
Spotkaniem kiedyś na ładowarce gościa z MX-30 i strasznie się o niej wypowiadał. Ogólnie, że to auto się do niczego nie nadaje, a zasięg to kpina... Był do tego stopnia wsiekly na swoje auto, że jechał po wszystkich elektrykach i nie wiele do niego przemawiało.
Mam Mazdę i kupiłbym ponownie w tej cenie. Wiele postów wypuściłem nt mx 39 . Nie każdemu pasuje ale jak dobrze trafia w twoje potrzeby to jest super
 

Master

Fachowiec
Mam mazdę od 6 mcy , przebieg 8,5 tys
Jak dotąd testowałem kilka elektryków ale konkretnie - na weekend
Sylwetka Ok, ludziom się podoba , prześwit miejski - prawda
Małe tylne drzwi otwierane "wspak". W zasadzie samochód dla 2 osób - tak , najlepiej 2 osoby ale wożę dziecko z przedszkola i jest Ok. Te drzwi powodują ze auto plasuje się miedzy zwykłym 4-drzwiowym a 2 drzwiowym .
dozna wrażenia klaustrofobicznego, bo okienka w drzwiach tylnych są małe - to prawda ale kanapa w sumie szersza niż w Kona i nad głowa nie jest najgorzej
Bagażnik mały, sylwetka spłaszcza przestrzeń ładunkową, - bagażnik wcale nie taki mały , powierzchnia jak w Leaf albo lepiej , pojemność mniejsza niż w Leaf ale duuuoz większa niż w Kona
Wnętrze z przodu komfortowe, choć mocno rozbudowany panel między fotelami, sprawia wrażenie, że jest ciasno - taki typ auta

Materiały wykończeniowe to największy dysonans estetyczny tego auta.
filcowe wkładki po oknami to akurat najciekawsza element , nie tylko moja opinia , każdy młody człowiek to potwierdzi , osoby z PRL niekoniecznie ale mi się bardzo podoba

eco korkowe (zawsze brązowe) wykładziny w panelu między fotelami - są akurat prawdziwie korkowe - naturalny korek i wyglada super

W czasie jazdy auto emituje do wewnątrz dźwięk pseudo silnika, narastający z szybkością. Nie ma więc mowy o wspaniałej ciszy elektryka! Nie da się tego wyłączyć!!! - zapytałem tez o to przed zakupem , po miesiącu nawet zaczyna się to Tobie podobać , nie przeszkadza , a cisza tu jest na poziomie audi E tron 63db przy 130kmh reszta elektryków z małymi wyjatkami to klekoty przy mx 30


A no i zawsze czarna podsufitka, jeszcze bardziej przytłacza - czarna jest za dopłata w premium autach

To auto najsłabiej przyśpiesza- wystarczy spod świateł i tak zawsze 1 możesz być a przyspieszenie ogranicza i tak przyczepność przedniej osi jak w Leaf

Ale są 3 tryby rekuperacji, na najwyższym zwolni do 6 km/h, ale się nie zatrzyma - rekuperacja jest 5 trybów , nie zatrzyma się zupełnie , ale jak docisniesz hamulec to rekuperacja wchodzi na jeszcze wyższy poziom i zatrzymujesz się . Rekuperacja słabsza niż w Leaf ale ma pośrednie przełożenia wiec możesz jeździć klikając łopatkami i w ten sposób regulować prędkość
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Co za bullshit ,
Mam
Mazdę i kupiłbym ponownie w tej cenie
Po co to TROLOWANIE skoro nie masz tego auta ?
Jakie trolowanie ? Przeczytaj najpierw znaczenie tego slowa. Wyrazilem swoja opinie i tyle. Auto jest super ale mazda zmarnowala jego potencjal.
 

Master

Fachowiec
Smarta za 1/5 tej ceny.
Jakie trolowanie ? Przeczytaj najpierw znaczenie tego slowa. Wyrazilem swoja opinie i tyle. Auto jest super ale mazda zmarnowala jego potencjal.
Forum jest po to aby UŻYTKOWNICY wymienili poglądy miedzy sobą i odpowiadali na wątpliwości ZAINTERESOWANYCH .
ps
Ładne twoje foto tj awatar , Honda E , to dokładnie ta sama bateria co Mx30 - tez uważasz ze zmarnowany potencjał ?
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Forum jest po to aby UŻYTKOWNICY wymienili poglądy miedzy sobą i odpowiadali na wątpliwości ZAINTERESOWANYCH .
ps
Ładne twoje foto tj awatar , Honda E , to dokładnie ta sama bateria co Mx30 - tez uważasz ze zmarnowany potencjał ?
Dlatego wymieniamy poglady, nie trzeba czegos posiadac zeby wypowiedziec sie na dany temat. Honda tez troche zamula, ale w hondzie choc mozna ja szybciej naladowac. Zobacz taki ioniq pierwszy... mala bateria a auto mega ekonomiczne i ladowalo sie 75kW tego bym oczekiwal od mazdy... jak by dali porzadna baterie niech bedzie te 45kWh uzytkowe, ladowanie do 100kW to nie bylo sie do czego przyczepic. Przypomnij mi jeszcze jako posiadacz, ladowanie AC jest z jaka szybkoscia ?
 

Master

Fachowiec
Dlatego wymieniamy poglady, nie trzeba czegos posiadac zeby wypowiedziec sie na dany temat. Honda tez troche zamula, ale w hondzie choc mozna ja szybciej naladowac. Zobacz taki ioniq pierwszy... mala bateria a auto mega ekonomiczne i ladowalo sie 75kW tego bym oczekiwal od mazdy... jak by dali porzadna baterie niech bedzie te 45kWh uzytkowe, ladowanie do 100kW to nie bylo sie do czego przyczepic. Przypomnij mi jeszcze jako posiadacz, ladowanie AC jest z jaka szybkoscia ?
Mazda mx 30 - 6.6 kW AC
Ładowarka zwykła 230 jest nieco mocniejsza niż innych producentów
Bateria Honda e = Mazda Mx30 nawet jak Bjornowi wychodzi inaczej
Stary ioniq się szybciej lądował a nowy wolniej (bjorn się nawet obraził) jaki z tego morał ? Boja się o baterie i nie chcą wymieniać na gwarancji , coś musi być nie tak z tamtymi szybkościami i parametrami skoro od tego odeszli . Mazda jest zachowawcza a to synonim długowieczności.
 
Top