Mx-30 „spalanie”

Wojtas!

Zadomawiam się
Tu jest fajne to ze Zoe ma 22kv , takie małe coś a taka ładowarka
Wczesne Zoe to nawet 43 kW ciągnęły po 3 fazach. Niesamowite, że ładowarkę funkcjonalnie identyczną ze wczesnymi stacjami DC udało się upchnąć w małą skrzyneczkę pod maską... I tym bardziej dziwne, że się z tego wycofano. Pewnie tanie to nie było, ale budowa stacji DC też do tanich nie należy.
 

Wojtas!

Zadomawiam się
No, obecnie Zoe już tylko 22 kW zeżre po AC, w zamian dostało port DC 50 kW. Nikt inny nie próbował zamontować 43 kW ładowarki AC w swoich samochodach...
 

p0li

Pionier e-mobilności
ztcw
No, obecnie Zoe już tylko 22 kW zeżre po AC, w zamian dostało port DC 50 kW. Nikt inny nie próbował zamontować 43 kW ładowarki AC w swoich samochodach...
ZTCW to nie ma ładowarek pokładowych mocniejszych niż 22kW (a i tych jest niewiele i są drogie)
ZOE obeszło problem i wykombinowali coś że prąd ładujący szedł przez uzwojenie silnika i oryginalny inwerter - dla samochodu jest to jakby rekuperacja z mocą 43kW
 

Kuba K.

Posiadacz elektryka
ztcw

ZTCW to nie ma ładowarek pokładowych mocniejszych niż 22kW (a i tych jest niewiele i są drogie)
ZOE obeszło problem i wykombinowali coś że prąd ładujący szedł przez uzwojenie silnika i oryginalny inwerter - dla samochodu jest to jakby rekuperacja z mocą 43kW
Generalnie ładowarki w ZOE puszczają prąd przez silnik i dlatego maja te 22kW, 43kW było dostępne dla wersji z silnikami Continentala, silniki Renault miały właśnie 22kW. R135 i R110 są oparte na konstrukcjach Renault w związku z czym pewnie maja max 22kW.
 

Michal

Moderator
Generalnie ładowarki w ZOE puszczają prąd przez silnik i dlatego maja te 22kW, 43kW było dostępne dla wersji z silnikami Continentala, silniki Renault miały właśnie 22kW. R135 i R110 są oparte na konstrukcjach Renault w związku z czym pewnie maja max 22kW.
Naprawdę tak jest? Masz jakieś materiały do poczytania na ten temat, bo wydaje się to bardzo ciekawe :)
 
Top