Tyle kosztuje Mennekes 22 kv na wypasie z porządnym zabezpieczeniem po dwóch stronach i podlicznikiem oraz przewodem 5mO matko 7500.- za wallboxa ?
Wczesne Zoe to nawet 43 kW ciągnęły po 3 fazach. Niesamowite, że ładowarkę funkcjonalnie identyczną ze wczesnymi stacjami DC udało się upchnąć w małą skrzyneczkę pod maską... I tym bardziej dziwne, że się z tego wycofano. Pewnie tanie to nie było, ale budowa stacji DC też do tanich nie należy.Tu jest fajne to ze Zoe ma 22kv , takie małe coś a taka ładowarka
W sensie ze zoe nie ma juz tego?I tym bardziej dziwne, że się z tego wycofano
ZTCW to nie ma ładowarek pokładowych mocniejszych niż 22kW (a i tych jest niewiele i są drogie)No, obecnie Zoe już tylko 22 kW zeżre po AC, w zamian dostało port DC 50 kW. Nikt inny nie próbował zamontować 43 kW ładowarki AC w swoich samochodach...
Generalnie ładowarki w ZOE puszczają prąd przez silnik i dlatego maja te 22kW, 43kW było dostępne dla wersji z silnikami Continentala, silniki Renault miały właśnie 22kW. R135 i R110 są oparte na konstrukcjach Renault w związku z czym pewnie maja max 22kW.ztcw
ZTCW to nie ma ładowarek pokładowych mocniejszych niż 22kW (a i tych jest niewiele i są drogie)
ZOE obeszło problem i wykombinowali coś że prąd ładujący szedł przez uzwojenie silnika i oryginalny inwerter - dla samochodu jest to jakby rekuperacja z mocą 43kW
Naprawdę tak jest? Masz jakieś materiały do poczytania na ten temat, bo wydaje się to bardzo ciekaweGeneralnie ładowarki w ZOE puszczają prąd przez silnik i dlatego maja te 22kW, 43kW było dostępne dla wersji z silnikami Continentala, silniki Renault miały właśnie 22kW. R135 i R110 są oparte na konstrukcjach Renault w związku z czym pewnie maja max 22kW.