Naprawa Tesli 3 po uderzeniach krawężnikiem

umcus

Pionier e-mobilności
Odwiedziłem moja tesle. Zobaczcie cozrobili w warsztacie

Kierownik mnie przepraszal i tłumaczył się ze te folie do dupy mają i na pewno mi to wyczyszczą i przy oddawaniu nie będzie śladu.
Jeśli tylko nie uszkodzili ich mechanicznie, to raczej bez problemu to można będzie wyczyścić. Trzeba tylko odpowiednio dobrać środki. Nie takie rzeczy ze szwagrem po pijaku... ;)
 

cooler

Pionier e-mobilności
Masz pewnie na myśli ten wykres:
View attachment 27314
Źródło
Dzięki, właśnie o ten wykres mi chodziło.
Mi wszystko pasuje, największy spadek zanotowałem po miesiącu jazdy i stania na Sardynii, gdzie w dzień temperatury w cieniu dochodziły do 43 stopni, a auto nieraz stało w pełnym słońcu z baterią 90%, bo nie miałem gdzie się ładować i się cykałem zostać bez prądu.

Mam teraz prawie 9% degradacji przy 82k km i pewnie gdybym od początku trzymał przy 50% miałbym dużo mniejszą degradację. A gdybym 2 razy nie pojechał na południe Europy, tylko jak teraz spokojnie zasuwał ICE, a samochód stał w podziemnym garażu gdzie nie było więcej niż 20 stopni, miałbym baterię prawie jak nową, po zimie nigdy nie notowałem spadku pojemności, zwykle odbicie w górę.
 

cooler

Pionier e-mobilności
z tego wykresu można wywnioskować ze jeśli składuje baterie przy 0 soc to będzie dla niej najbardziej zdrowe. Przecież to jakaś bzdura.
W sumie dlaczego by nie? 0 SoC pokazywane przez auto to dalej bezpieczne napięcia.
 
Top