Naprawa Tesli 3 po uderzeniach krawężnikiem

teślomierz

Fachowiec
Oddali mi auto.

Elegancko wyczyścili tapicerkę.

1. Ściąga go lekkow w prawo.
2. Od prędkości 80km/h słychać jakieś delikatne wibracje, ciche buczenie niskim tonem.

Mechanik przejechał się ze mną, potwierdził hałas, ale ze ściąganiem polemizuje. Twierdzi, też że jeśli pomiary wychodzą dobrze to jedyne co jeszcze może powodować ściaganie to jak z oponami jest coś nie tak (a są nowe założone).

Zostawiłem im to auto i sprawdzają.

Z hałasem to wiem, że nic nie zrobię, ale co zrobić jak z tym ściąganiem w prawo nic nie wymyśla? Pobrać od nich raporty z pomiarów i zapłacić za pomiary w innym warsztacie? Którym? (najlepiej na śląsku)
 

teślomierz

Fachowiec
Swoje uwagi co do buczenia i zjezdzania zlozyc im najpierw na pismie czy najpierw te pomiary zrobić?
Bo pomiary pewnie zajmą z tydzień i żeby potem nie było gadania, że na wydaniu było ok tylko przez ten tydzień rozwaliłem coś.
 

inter

Pionier e-mobilności

6a8

Posiadacz elektryka
1. Ściąga go lekkow w prawo.
2. Od prędkości 80km/h słychać jakieś delikatne wibracje, ciche buczenie niskim tonem.
Stawiał bym na geometrię :(, co przy Twoim przypadku niestety może świadczyć o źle wykonanej naprawie.
 

6a8

Posiadacz elektryka
Hmm, geometrię zawieszenia to się chyba sprawdza na ziemi, po podniesieniu to może się sprawdza geometrię nadwozia. Ale zdaje się nie ma ogólnodostępnej procedury do weryfikacji geometrii nadwozia.

Z zachowania samochodu, wychodzi że coś jest nie tak z naprawą. Bo chyba przed naprawą tego nie było.

Niestety, cuda ( ciężko diagnozowalne ) rzeczy się zdarzają, np: sprawa kolegi @zlp

https://forum.elektrowoz.pl/threads...ekszy-halas-niz-na-zimowkach.8994/post-239951

Do tego ktoś musi poważnie podejść, a nie skupiać się na wypchnięciu klienta za bramę.

Ja bym tego wogóle nie odbierał, bo później to raczej ciężko będzie cokolwiek wywalczyć.
 
Top