Naprawa Tesli 3 po uderzeniach krawężnikiem

teślomierz

Fachowiec
Odebralem auto. Dalej sciaga go troche w prawo. Hałas czy jest nadal? Sam nie wiem, musiałbym prownac z innym wozem.
Offset kierownicy ustawiony na 0.7stopnia w lewo.
Przy gwaltoenym ruszaniu lub hamowaniu auto zachowuje sie dobrze.
W logsch servicowych csly czas pojawia sie komunikat: 20250609_172913.jpg

W Waszych Teslach różnica między Lekkim oporem kierownicy a Cięzkim jest mocno wyczuwalna? Teraz mam wrażenie, że różnica jest prawie żadna i cały czas na ciężkim jeździ.


Zglosze sie do Tesli do Warszawy i poszukam jakiegos bodyshopu zeby mi to sprawdzil na druga reke.
 
Last edited:

Kszychu

Pionier e-mobilności
Odebralem auto. Dalej sciaga go troche w prawo. Hałas czy jest nadal? Sam nie wiem, musiałbym prownac z innym wozem.
Offset kierownicy ustawiony na 0.7stopnia w lewo.
Przy gwaltoenym ruszaniu lub hamowaniu auto zachowuje sie dobrze.
W logsch servicowych csly czas pojawia sie komunikat: View attachment 28927

W Waszych Teslach różnica między Lekkim oporem kierownicy a Cięzkim jest mocno wyczuwalna? Teraz mam wrażenie, że różnica jest prawie żadna i cały czas na ciężkim jeździ.


Zglosze sie do Tesli do Warszawy i poszukam jakiegos bodyshopu zeby mi to sprawdzil na druga reke.
Byłem w series z tym błędem. Wg ich instrukcji ten błąd to nie błąd i nic z tym nie robią
 

kower

Fachowiec
Odebralem auto. Dalej sciaga go troche w prawo. Hałas czy jest nadal? Sam nie wiem, musiałbym prownac z innym wozem.
Offset kierownicy ustawiony na 0.7stopnia w lewo.
Przy gwaltoenym ruszaniu lub hamowaniu auto zachowuje sie dobrze.
W logsch servicowych csly czas pojawia sie komunikat: View attachment 28927

W Waszych Teslach różnica między Lekkim oporem kierownicy a Cięzkim jest mocno wyczuwalna? Teraz mam wrażenie, że różnica jest prawie żadna i cały czas na ciężkim jeździ.


Zglosze sie do Tesli do Warszawy i poszukam jakiegos bodyshopu zeby mi to sprawdzil na druga reke.
Nie zamontowali manetek przy naprawie? ;)

Taki żart - też to mam, oczywiście przez brak stalków w HL.
 

inter

Pionier e-mobilności
Różnica jest ogromna, ale wydaje mi sie ze na początku była niewielka
Dzisiaj sprawdziłem, i doszłem do pewności że kiedyś ten opór był wiekszy, teraz praktycznie mało wyczuwalny. Jest róźnica tylko w jeździe, samochód nie trzyma tak pewnie kierunku jazdy.
 

Kszychu

Pionier e-mobilności
Dzisiaj sprawdziłem, i doszłem do pewności że kiedyś ten opór był wiekszy, teraz praktycznie mało wyczuwalny. Jest róźnica tylko w jeździe, samochód nie trzyma tak pewnie kierunku jazdy.
Muszę sprawdzic na postoju, ale w jezdzie różnica spora. Mnie wkurzał mały opór, ciągle musiałem poprawiać tor jazdy. Na dużym oporze jeździ mi się bardzo wygodnie
 

inter

Pionier e-mobilności
Muszę sprawdzic na postoju, ale w jezdzie różnica spora. Mnie wkurzał mały opór, ciągle musiałem poprawiać tor jazdy. Na dużym oporze jeździ mi się bardzo wygodnie
Tak dokładnie jest ale, sama różnica jest wg mnie mała. Albo to kwestia przyzwyczajenia.
Dzisiaj jeździłem na standarcie.
 

teślomierz

Fachowiec
IMG_20250610_133715(1).jpg
Taki fragment z raportu pomiarow dostalem. Umiecie to zinterpretowac? (Przyp. sciaga go w prawo).

Dzisiaj zrobiłem trase 300km i zauwazylem ze skret kierownica w prawo jest lzejszy niz skret w lewo. Dodatkowo kierownica bardziej zwawo wraca do rownowagi po przekreceniu jej w lewo niz prawo.
 
Top