Ev3

Pionier e-mobilności
Orientujecie się może kiedy Arval i reszta uruchomią oferty pod nowy program, dla wynajmu długoterminowego?
Pewnie wcale.
Nie ma w programie firm, a oni na firmach bazowali.

Chyba że zrobią jakąś nową ofertę dla osób fizycznych.

To samo zresztą dotyczy dealerów, dla firm oferty były tańsze, rabaty większe.
Ale teraz na firmę (spółkę), tracisz dotację, więc bardziej opłaca się wziąć prywatnie.
Ale tak jest drożej, bo rabaty mniejsze.
Błędne koło nam państwo zrobiło.....
 

nikos95

Nowy na Forum
ale we wniosku wygląda to tak jakby te premie nie były wliczam w opłatę wstępną.
View attachment 24452
tu celowo wpisałem 29 netto wstępnej, ustawione jest złomowanie i niski dochód.
Zdecydowanie będzie warto poczekać do momentu, aż takie wątpliwości zostaną oficjalnie wyjaśnione.
No właśnie, wyjdzie w praniu. Mam rezerwację w stelantisie i skoro prawdopodobnie nie wchodzą spółki cywilne to sobie zakombinowałem że wezmę na mamę emerytkę ale wtedy dobrze by było zgarnąć całą pulę. Tylko dealer liczy, że w poniedziałek dopniemy sprawę a tu więcej pytań niż odpowiedzi na razie.
Daj znać jeśli uzyskasz jakieś potwierdzenie, bo kombinuje bardzo podobnie.
 

solik

Pionier e-mobilności
Nie ma w programie firm, a oni na firmach bazowali.

ale jak bralem Tesle to umowe podpisywalem na siebie nie na Arvala przy poprzednim programie dotacji

teraz jest przeciez tak samo, czy nie? drugie auto mam w klasycznym leasingu i umowa byla dokladnie taka sama jak w Arvalu - na mnie

czy chodzi ci o to, ze dla malutkich JDG nie beda sie w to bawic? teraz w ofercie maja glownie chodliwe ICE jak Mercedes, Hyundai
 

lookash_c

Pionier e-mobilności
Pewnie wcale.
Nie ma w programie firm, a oni na firmach bazowali.

Chyba że zrobią jakąś nową ofertę dla osób fizycznych.

To samo zresztą dotyczy dealerów, dla firm oferty były tańsze, rabaty większe.
Ale teraz na firmę (spółkę), tracisz dotację, więc bardziej opłaca się wziąć prywatnie.
Ale tak jest drożej, bo rabaty mniejsze.
Błędne koło nam państwo zrobiło.....
Państwo zrobiło błędne koło? Zależy kto patrzy.
Nie rozumiem skąd wspominane "lepsze ceny" dla firm. Robi im różnicę kto kupuje auto?
 

PabloPN

Posiadacz elektryka
Czyli mam wziąć rozwód z obecną żona i znaleźć taką której mama ma niskie dochody KDR i gruchota na stanie. Dzięki na wasze porady zawsze można liczyć. 🤣
Tylko że widzisz... rozwiązanie jest fajne dopóki teściowa z KDR chodzi po świecie... problem może się pojawić jak pójdzie tunelem w stronę światła lub zapuka do raju bram... może okazać się wtedy że po Twojego elektryka zgłasza się 50 rąk spadkobierców ;-)🤣🤣🤣

Zaraz też okaże się w statystykach że w Polsce najwięcej elektryków kupują starsze panie na emeryturze z KDRami...
 
Last edited:

Michal

Moderator
Jakież to polskie. Mają kupę kasy do wydania to tak zakombinują, żeby ludzie dostali jak najmniej. Ktoś kupuje auto to jeszcze mu dochód małżonka doliczą. Nic tylko żyć na kocią łapę.
Jeszcze się okaże, że z KDR będzie tylko jedno auto na rodzinę. Już mnie nic nie zdziwi.
Celem jest nauczyć kombinować kolejne pokolenia, a nie dać te pieniądze. To jest taka wędka, a nie ryba ;)
 

Ev3

Pionier e-mobilności
ale jak bralem Tesle to umowe podpisywalem na siebie nie na Arvala przy poprzednim programie dotacji

teraz jest przeciez tak samo, czy nie?
No nie, bo dotacji na firmę nie dostaniesz, więc rata wzrośnie drastycznie, a co za tym idzie, będzie mniej klientów.
czy chodzi ci o to, ze dla malutkich JDG nie beda sie w to bawic?
Dokładnie.
Problemem jest raczej mała ilość podmiotów i aut, a nie malutkość - większość aut kupują firmy.
Ten program to porażka i dobije rynek bev w Polsce.
 

kilex

Zadomawiam się
No nie, bo dotacji na firmę nie dostaniesz, więc rata wzrośnie drastycznie, a co za tym idzie, będzie mniej klientów.

Dokładnie.
Problemem jest raczej mała ilość podmiotów i aut, a nie malutkość - większość aut kupują firmy.
Ten program to porażka i dobije rynek bev w Pol

No nie, bo dotacji na firmę nie dostaniesz, więc rata wzrośnie drastycznie, a co za tym idzie, będzie mniej klientów.

Dokładnie.
Problemem jest raczej mała ilość podmiotów i aut, a nie malutkość - większość aut kupują firmy.
Ten program to porażka i dobije rynek bev w Polsce.
Dlaczego ma dobić rynek bev?
 

Najnowsze dyskusje

Top