nie warto, dobry ekran do carplaya kosztuje koło 1000zł a tu masz sam uchwyt MagSafe za 450 xDNo ja się zastanawiam nad tym (btw. piękne słowo "premiumowy"):
![]()
Premiumowy uchwyt na telefon Magsafe do Tesli - JOWUA
Ulepsz swojego Teslę z Jowua Uchwyt na telefon Qi2. Ciesz się szybkim ładowaniem bezprzewodowym 15W, idealnie zintegrowanym dla zasilania w podróży.www.jowua-life.com
wygląda bardzo fajnie, a do tego można schować. Tylko cena dość wysoka a do tego przesyłka za 20 euro :/
podobno montaż tego za kierownicą jest bardzo łatwy więc wolę spróbować niż mieć jakieś zwisające kable koło środkowej konsoliZgadzam się, ale dużo mniejsza ingerencja w samochód, no i jak się komuś nie spodoba - zawsze można schować. Cena jest zaporowa, to prawda, ale jednak ja wole uchwyt dobrej jakości niż ekran z aliexpressa.
dzięki. popatrze na ten wątek. Ten ugreen wygląda spoko - ale, wygląda że, nie da się schować. Czy ta funkcjonalność jest warta 300 zł? pewnie nie.. ale jak juz coś kupuje to chce kupić co będzie, nie tylko, funkcjonalne ale również - bedzie mnie cieszyć na co dzieńhttps://forum.elektrowoz.pl/threads/uchwyt-na-telefon-3-y.8342/ ;-)
Mam Ugreen: https://www.amazon.pl/dp/B0CGLTSDHQ , na allegro za 35zl kupiłem i się sprawdza
jak mówisz o tym, to dla mnie jednak nie... Zwłaszcza, że na co dzień jest mi to zupełnie zbędne.podobno montaż tego za kierownicą jest bardzo łatwy więc wolę spróbować niż mieć jakieś zwisające kable koło środkowej konsoli
Nie rozumiem, o co tyle zachodu. W pl na jedno ładowanie dojedziesz w każde miejsce, tam gdzie masz suc/ miejsce docelowe gdzie będziesz ładował się w inny sposób. Wbijasz ten adres i pokazuje navi z mniej więcej jakim stanem baterii dojedziesz. Pokaże Ci -60%, (aku masz o pojemności 78kwh) to musisz po drodze doładować 78kwh x 0,6=47kwh + jakiś margines = 50kwh. Doładowujesz tam gdzie Ci najbardziej pasuje, według własnych kryteriów cena/operator/lokalizacja. Co z tego że Tesla będzie po obcych ładowarkach navigować, jak ona nie zna twoich kryteriów wyboru ładowania.Głównie dlatego o czym piszesz myślę o zamontowaniu ekranu z carplayem do ABRP. Sama aplikacja nawigacji powinna sobie wyświetlić XD jak na trasie 100km proponuje mi cofnięcie się o 70km żebym naładował się na SuC dzięki czemu dojadę do celu na 30 a nie 15% baterii.
Nie rozumiesz bo siedzisz w swojej bańce, otwórz głowę albo pojeździj na nawigacji Tesli w Warmińsko Mazurskim lub Kujawsko Pomorskim to zobaczysz jakim problemem jest ładowanie bo coś takiego jak "przy trasie" nie istnieje i często trzeba zjeżdżać wiele km żeby gdzieś podładować się na zapyziałej ładowarce co ledwo uciągnie 50kW.Nie rozumiem, o co tyle zachodu. W pl na jedno ładowanie dojedziesz w każde miejsce, tam gdzie masz suc/ miejsce docelowe gdzie będziesz ładował się w inny sposób.
no widzisz, a ABRP zna moje kryteria i potrafi oszacować trasę tak żebym doładował się kiedy to najlepiej zrobić.Co z tego że Tesla będzie po obcych ładowarkach navigować, jak ona nie zna twoich kryteriów wyboru ładowania.