Niebezpieczna sytuacja po serwisie w Tesla Warszawa

cooler

Pionier e-mobilności
O kurde. Przyjechałem na 7:30. Zapowiadali, że skończą o 20:00, a tu nie ma jeszcze 16, a jest info, że skończone.

Szybciej poszło bo dokręcali co 2-gą śrubkę :)

Też tak robię rano jak się śpieszę: zapinam co drugi guzik w koszuli
 

daniel

Señor Meme Officer
Hmm, po odebraniu samochodu mieszane uczucia. Zawieszenie już cichutkie, ale mam wrażenie, że samochód ciągnie w lewo. Kiedy jadę powoli to jest w miarę prosto, ale przy większej prędkości często zaczynam zjeżdżać w lewo i skręt się pogłębia jeśli mu pozwolić. Czasem kawałek pojedzie prosto, rzadko ściągnie na prawo. Będę musiał dać komuś innemu się przejechać, żeby ocenił czy mi się wydaje.

Jeszcze jadąc bez muzyki słyszałem piszczenie, którego częstotliwość występowania wzrastała razem z prędkością. Najwyraźniej coś z kołem.

Serwis proponuje mi wycieczkę do bodyshopu na ustawienie zbieżności.
 

chłop-teslowy

Zadomawiam się
Hmm, po odebraniu samochodu mieszane uczucia. Zawieszenie już cichutkie, ale mam wrażenie, że samochód ciągnie w lewo. Kiedy jadę powoli to jest w miarę prosto, ale przy większej prędkości często zaczynam zjeżdżać w lewo i skręt się pogłębia jeśli mu pozwolić. Czasem kawałek pojedzie prosto, rzadko ściągnie na prawo. Będę musiał dać komuś innemu się przejechać, żeby ocenił czy mi się wydaje.

Jeszcze jadąc bez muzyki słyszałem piszczenie, którego częstotliwość występowania wzrastała razem z prędkością. Najwyraźniej coś z kołem.

Serwis proponuje mi wycieczkę do bodyshopu na ustawienie zbieżności.
zapodaj filmik z tego piszczenia, tez mi pisczala
 

daniel

Señor Meme Officer
zapodaj filmik z tego piszczenia, tez mi pisczala
Już naprawione, ale miałem coś bardzo podobnego do jednego z filmików na forum. Jak go znajdę to dam linka. Szczególnie mocno się to nasilało z temperaturą. Przy 30 stopniach i więcej było bardzo głośne. Jak temperatura spadała to ustępowało.
 

chłop-teslowy

Zadomawiam się
Też nie jestem zadowolony z serwisu warszawskiego. Naprawili 1 rzecz rozwalając 2. Przy 2 wizycie majster oddał samochód i od razu uciekł. Problem nie został rozwiązany.
Dopiero serwis katowicki dał radę nareperować to co warszawski zepsuł, sprawnie i szybko.

Trzeba do Katowic jeździć tak samo jak właściciele Porsche z Krakowa też jeżdżą do Katowic na serwis.
 

chłop-teslowy

Zadomawiam się
Już naprawione, ale miałem coś bardzo podobnego do jednego z filmików na forum. Jak go znajdę to dam linka. Szczególnie mocno się to nasilało z temperaturą. Przy 30 stopniach i więcej było bardzo głośne. Jak temperatura spadała to ustępowało.
i co tam się działo? Jak naprawili?
Ja niestety nie znam przyczyny, nie opisali.
 

daniel

Señor Meme Officer
Mam wyniki z geometrii. Była ok, ale kierownica była lekko przestawiona. Rada od technika jest taka, żeby spróbować zrotować opony i sprawdzić ciśnienia. Ciśnienia sprawdzałem i są ok, a za dwa tygodnie planuję wymienić opony na zimowe, a przy zmianie na letnie pewnie i tak będzie rotacja.
Teraz tylko muszę zrobić weekendowy kurs technika zawieszenia i zrozumiem co jest napisane na kartce. 🤔

@6a8 Tu są wyniki, które chciałeś zobaczyć.

1728544511562.png
 
Last edited:

TomRS

Pionier e-mobilności
Hmm, po odebraniu samochodu mieszane uczucia. Zawieszenie już cichutkie, ale mam wrażenie, że samochód ciągnie w lewo. Kiedy jadę powoli to jest w miarę prosto, ale przy większej prędkości często zaczynam zjeżdżać w lewo i skręt się pogłębia jeśli mu pozwolić. Czasem kawałek pojedzie prosto, rzadko ściągnie na prawo. Będę musiał dać komuś innemu się przejechać, żeby ocenił czy mi się wydaje.

Jeszcze jadąc bez muzyki słyszałem piszczenie, którego częstotliwość występowania wzrastała razem z prędkością. Najwyraźniej coś z kołem.

Serwis proponuje mi wycieczkę do bodyshopu na ustawienie zbieżności.
Wymienili Ci elementy zawieszenia i nie sprawdzili geometrii ? To trochę słabo.
 
Top